Steam

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Vähän sama se on itsellä. Steam library on täynnä pelejä, joita en ole pelannut ja tällä hetkellä ei jaksa pelata mitään.
Eli taitaa jäädä ostamatta, jos ei sitten jotain ihan ohittamatonta tarjousta tule.

Vähän sama juttu noiden jo ostettujen suhteen. Osa jäänyt kesken ja odottaa inspiraatiota tai lomia / vapaita. Osaan peleistä ei vain pääse sisään sillä, että illassa pelailee jonkun tunnin silloin tällöin.

Witcheriä tässä onneksi jaksaa pelailla :D

It is time.

Steam-Sale-Banner-01.webp

Se on täällä taas! Summer Sale 2017. Lisätietoja Redditistä. Aika basic juttua muuten, ei flash saleja yms. Ite olin tätä varten säästäny 200e lompakkoon ja sain ostettua: Far Cry Primal, Far Cry 4, F1 2014+2015+2016, Assassin's Creed Syndicate, Rise of the Tomb Raider, Black Mesa, Middle-earth: Shadow of Morfod GOTY edition, Inside, Superhot, Rust, Grid 2 ja piti ostaa vielä PUBG vaikka siihen alennusta ei tulekkaan. Eiköhä näillä pärjätä kesä ja syksyn ankeat ilmat läpi!

Tosta listasta ostaisin ehkä Shadow of Mordorin. :D Isoin ongelma Steamin alennusmyynneissä nykyään on hyvien ja mielenkiintoisten pelien puute.
Näinpä. Itelle tarttu tuo Mordor, Gabriel Knight 2, Doom, Grim Fandango Remastered ja ainoana ns. ylläriostoksena Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered. Dishonored 2 tuli kans ostettua kun eka kokeilin demolla että varmasti pelittää meikäläisen koneella. Aika paljon saanu paskaa niskaan pc-käännöksen onnettomasta laadusta, onneks itellä ei pahempia vikoja osunu demon kanssa kohdalle ni uskalti iskee parikymppiä kii.

Ei noihin paljoa rahaa oo jaksanu enää kolmenkymmenen ikävuoden ohittamisen jälkeen iskee kiinni ku rahareikiä ja harrastuksia on niin paljon ettei kerkee pelaamaan ostettuja pelejä ennen seuraavaa kesää kuitenkaan läpi :D

Ostin vain CS:GO kun pari kaveria sitä joskus edelleen hakkaa. Meinasin jo pistää witcher 3 laatikkoon kun kuullut siitä pelkästään hyvää mutta mutta... katselin pelivideota youtubesta ja se taistelusysteemi vaan näyttää todella ankealta, harmi... menetän kuulema paljon mutta en nyt vaan jaksa koomailla kameran yms kanssa.

Ehkä aika on kullannut muistot, mutta jotenkin tuntuu siltä että nämä nykyiset alennusmyynnit eivät ole enää sitä mitä ne joskus olivat. Samat tuhanteen kertaan alennuksessa olleet ikivanhat pelit ovat jollain hikisillä -50%-alennuksilla myynnissä. Röyhkeimmissä tapauksissa normihintaa on vielä korotettu ennen alennusmyyntejä, jolloin prosentti saadaan suuremmaksi. Ei enää puhettakaan mistään pommitarjouksista, joissa varsin uusiakin pelejä sai pilkkahintaan.

Tai sitten olen vain kyllästynyt pelaamiseen ja pelialaan, kun vain 20€ AAA-pelin GOTY-versiosta tuntuu liian suurelta sijoitukselta.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Itseä alkaa kohta jo ihmetyttää kun GTA V nyt alennuksessa -50% ja silti 30€. 2 vuotta vanha peli.
Toisaalta jos peli myy, niin miksi sitä halvemmalla myisi....

En ole ostanut vielä mitään tässä steam salessa.
Toisaalta mulla syynä se, etten usko niitä pelaavani. Joitain pelejä on mitä haluan, mutta ostan sitten kun meinaan niitä pelata.

Ostin vain CS:GO kun pari kaveria sitä joskus edelleen hakkaa. Meinasin jo pistää witcher 3 laatikkoon kun kuullut siitä pelkästään hyvää mutta mutta... katselin pelivideota youtubesta ja se taistelusysteemi vaan näyttää todella ankealta, harmi... menetän kuulema paljon mutta en nyt vaan jaksa koomailla kameran yms kanssa.

Witcher 3:n kameran kanssa ei kyllä imo ole mitään ihmeempiä ongelmia. Jos Skyrim yms. on sujunut niin kyllä sujuu Witcherkin. Youtuben videoissa vaikuttaa melkeinpä pelin kuin pelin kohdalla kaksi asiaa: kuinka paska pelaaja on kyseessä ja pelataanko konsolilla vai PC:llä. Suuri osa materiaalin tuottajista on järkyttävän paskoja pelaamaan. Ne todella pelin mekaniikkaan uppoavat powergamerit taas saavat vain murto-osan katsojia.

Ehkä aika on kullannut muistot, mutta jotenkin tuntuu siltä että nämä nykyiset alennusmyynnit eivät ole enää sitä mitä ne joskus olivat. Samat tuhanteen kertaan alennuksessa olleet ikivanhat pelit ovat jollain hikisillä -50%-alennuksilla myynnissä. Röyhkeimmissä tapauksissa normihintaa on vielä korotettu ennen alennusmyyntejä, jolloin prosentti saadaan suuremmaksi. Ei enää puhettakaan mistään pommitarjouksista, joissa varsin uusiakin pelejä sai pilkkahintaan.

Tai sitten olen vain kyllästynyt pelaamiseen ja pelialaan, kun vain 20€ AAA-pelin GOTY-versiosta tuntuu liian suurelta sijoitukselta.

Flash salet ja daily dealit kun poistui niin poistuivat ne hetkellisesti paremmat tarjoukset. Nyt alennus on koko ajan sama ja siten julkaisijoille parempi. Hinnoitteluhan on julkaisijasta kiinni, Valve vain ehdottaa julkaisijoille alennusprosentteja ennen kampanjaa. Valve koitti estää myös tuota hinnan nostoa ennen alennusmyyntejä laittamalla siihen kuukauden rajan. Osa sitten nostaa hintoja sen 2kk ennen.

Itseä alkaa kohta jo ihmetyttää kun GTA V nyt alennuksessa -50% ja silti 30€. 2 vuotta vanha peli.

Toisaalta mulla syynä se, etten usko niitä pelaavani. Joitain pelejä on mitä haluan, mutta ostan sitten kun meinaan niitä pelata.

GTA V on imo ylihinnoiteltu. Sama pätee joidenkin pelien DLC:hen, hintaa voi tulla moninverroin enemmän kuin itse pelille. Omat ostokset ovat rajoittuneet sellaisiin peleihin mitkä päätin ostaa jo aikaa sitten. Nyt on saanut pelattua pari muuta pois alta ja kesäloma alkamassa. Voi iltaisin tahkoa taas pari peliä läpi.

Mites sitten ne turhan monet 90-luvun pelit joista pyydetään edelleen 10-20€ hintalappua? :D Kannattaa vilkasta aina ostoksille pyrkiessä valikoima myös GOG:in nettikaupasta, saattaa yllättyä että olikohan se Steamin hinta nyt niin hyvä sitten kuitenkaan :D

Jännä muutenkin tämä digiaika. Aikanaan digijakelua perusteltiin jakeluketjun lyhentymisellä, pakkaus- ja jakelukustannusten putoamisella, jne. ja silti hinnat kasvaa kasvamistaan jopa peleissä jotka on julkastu aikanaan digin lisäks myös pahvikoteloissa kauppaan. Huono perustella digijakelun 60€ hintalappua jos saman pelin saat vielä Verkkokauppa.comista paketteineen päivineen täsmälleen samaan hintaan :rolleyes:

Thanks for sharing. Mitäs itte suosittelisit nuista?
Noh, aika laajasti kiinni siitä mistä pitää. :D
Itselle nappaa toki Max Payne sarja, Cities Skylines, ja eka Trine. Trine 2 en ole tainnut kokeilla.
Quantum Break olen kuullut että ihan hieno kokemus pelata läpi. Itse en ole pelannut.
Indie pelejä (tai pienen lafkan, mikä lie indie pelin oikea määritelmä) en ole juuri koskaan pelannut, mitä suurin osa noista on. Ehkä joku osaa niiden osalta suositella.
Legend of Grimrock kehuttu, jos sellaset nappaa.

Noh, aika laajasti kiinni siitä mistä pitää. :D
Itselle nappaa toki Max Payne sarja, Cities Skylines, ja eka Trine. Trine 2 en ole tainnut kokeilla.
Quantum Break olen kuullut että ihan hieno kokemus pelata läpi. Itse en ole pelannut.
Indie pelejä (tai pienen lafkan, mikä lie indie pelin oikea määritelmä) en ole juuri koskaan pelannut, mitä suurin osa noista on. Ehkä joku osaa niiden osalta suositella.
Legend of Grimrock kehuttu, jos sellaset nappaa.

Arvasin jo etukäteen, että sanoisit näin :)
Lähinnä nyt vain kiinnosti kuulla, mitkä vois olla sellaisia harkitsemisen (/tarkemman tutustumisen) arvoisia pelejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom