Steam

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kyllähän tämä ainakin mun nähdäkseni pieksee perinteiset konsoliohjaimet mennen tullen. Tässä pelataan pelejä ilman mitään yhteensovittelua, eli pelille vain kerrotaan ohjaimen olevan hiiri ja näppis:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt on Steamissa Halloween ale. Kestää 1.11 asti.
Tuli just napattua parilla kympillä 10 peliä :D

Nyt on Steamissa Halloween ale. Kestää 1.11 asti.
Tuli just napattua parilla kympillä 10 peliä :D
MITÄ

Mitä tämä nyt on?! Nehän vie kaikki rahat kohta.... kesäale joo, new year's ale joo... oh god.

MITÄ

Mitä tämä nyt on?! Nehän vie kaikki rahat kohta.... kesäale joo, new year's ale joo... oh god.

Noi alet on kyllä siitä hauskoja, että aina on PAKKO ostaa jotain :D
Tuli tuossa muutama päivä katsottua yhden sivuston laskurilla, että mikä on omassa Steam accossa olevien pelien tämän hetkinen yhteenlaskettu arvo... Oli aika järkyttävä luku, yli 3,5k€ :D
Tosin, itse en ole läheskään kaikkia ostanut täyteen hintaan ja monet olleet jopa ilmaisia. On sinne silti rahaakin laitettu "muutama euro"...

Joo ei tuo mun 106 peliäkään (+DLC:t) järin fiksu numero ole. Pelannut varmaan puoliakaan.

ko. sivusto näyttää muuten myös sen, että kuinka iso prosentti peleistä on pelaamatta ja paljonko aikaa on käytetty per peli ja yhteensä.
Ei kannata käydä katsomassa omia statsejaan :D

edit:
Jos joku kuitenkin haluaa, niin tuolta löytyy:
http://steamdb.info/calculator/

Huomaa kyllä että suurin osa peleistä mitä on pelannut oikeasti paljon ei ole Steamissä.

Worth: 1403,62€
Games owned: 108
Games not played: 60
Percentage: 56%
Hours spent: 464.3h

Huomaa kyllä että suurin osa peleistä mitä on pelannut oikeasti paljon ei ole Steamissä.

Worth: 1403,62€
Games owned: 108
Games not played: 60
Percentage: 56%
Hours spent: 464.3h

Mulla taas alkaa olla suurin osa siellä.
Tullut viimeisen vuoden aikana haalittua melkoisesti Steamin alennuksista + muuta kautta halvalla saatuja pelejä tuonne.

Statsit on aika ankaran näköiset :D
Worth:3763,82€
Games owned: 250
Games not played: 169
Percentage: 68%
Hours spent: 708.8h

Tunneista en ole varma, että pitääkö paikkansa. Musta tuntuu, että se ei silloin alkuvuosina laskenut niitä. Mulla on tuo account avattu Joulukuussa 2006.

Tuohon ku heittäis WoW, BF3, Diablo 3, ja Guild Wars 2 niin oltais siellä ~2500h paikkeilla varmaankin. Plus, offlines jos pelas Steam peliä (LAN peli, ei ollut kunnon nettiyhteyttä sattumalta) niin ei laskenut tunteja.

Haha, ai vähän pelejä sulla. :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Worth: $354.75
Games owned: 35
Games not played: 19
Percentage: 54%
Hours spent: 538.4h

Tykkään keskittyä yleensä yhteen peliin kerralla, niin ei tuu yleensä ostettua aleista kun ne mitä oikeasti kuvittelen pelaavani (ei tosin aina toiminut:). Tosiaan, tohon saisi varmaan noi samanmoiset pelitunnit kertoa, jos steami olisi laskenut pelitunnit sillon aikanaan kun cs 1.6 pelasin. Näyttää 0.8h ja "hieman" enemmän niitä taitaa olla kuitenkin:D.

Tunneista en ole varma, että pitääkö paikkansa. Musta tuntuu, että se ei silloin alkuvuosina laskenut niitä. Mulla on tuo account avattu Joulukuussa 2006.
Ei niitä alussa laskettu. Mulla acco tehty 2004 alussa, ja noi pelituntilaskurit tuli varmaan joku 2007 tms. (en tiedä, jossain vaiheessa en loggautunut steamiin 3-4v:)).

e: ja toki suurimmat pelitunnit on peleissä, jotka eivät ole steamissa.

Kaikille diablo tyylisen pelin faneille suosittelen latamaan path of exilen steamista ILMAISEKSI!! aivan mahtava peli suosittelen todellakin :)

Worth: 1011,33€
Games owned: 82
Games not played: 29
Percentage: 35%
Hours spent: 1,442.8h

Aika monen pelin kohdalla lukee "No price" jostain syystä. Kyllä mä mielestäni olen Deus Ex:stä maksanut. Samaten tuolla on versioita, jotka on poistunut myynnistä niin niitä se ei tunnista. Mitä tunteihin tulee niin tuosta puuttuu alkuvuosien tunnit (acco 2003) ja kaikki alkujaan Steamin ulkopuolella olleet pelit. Pelkästään Total Wareista tulis n. 500 tuntia lisää :D

Ihan hauska sivusto sinäänsä, näkee hyvin ettei noihin tarjouksiin kannata lähteä mukaan kun pelaamatta ne kuitenkin jää.

Tuohon ku heittäis WoW, BF3, Diablo 3, ja Guild Wars 2 niin oltais siellä ~2500h paikkeilla varmaankin. Plus, offlines jos pelas Steam peliä (LAN peli, ei ollut kunnon nettiyhteyttä sattumalta) niin ei laskenut tunteja.

Haha, ai vähän pelejä sulla. :D

Joo, on niitä muutama liikaa :D Tosin jotenkin oudosti Steam ne laskee, ei mulla varmaan ihan noin montaa peliä ole. Yli 200 kuitenkin :D
Nyt olin itseasiassa ajatellut pitää pienen tauon pelien hommaamisessa, mutta pakkohan niiden oli lyödä tuo Halloween ale tuohon sitten :D
Jos nyt sitten menisi nykyisellä kirjastolla joulualeen asti... tuskin onnistuu, kuitenkin tulee joku "pakko ostaa" tarjous :D

• Worth: 1513,15€
  • Games owned: 149
  • Games not played: 33
  • Percentage: 22%
  • Hours spent: 2,425.8h

Ja tohon toki EA:n ja Blizzardin pelit.... Puolustuksena, työ on pelialalla joten..... ;)

^ Siihen nähden sulla on todella vähän pelejä. :D Pari ranskalaista pelialalla toimivaa kaveria tuntuu haalivan melkeinpä kaikki Steamissa tulevat vähänkään pelattavat pelit.

Joo, tässä selailin vähän muutaman kollegan steamejä ja törmäsin yhteen jolla 1500 peliä ja 420 DLC:tä... worth huitelee kymppitonnissa ja pelitunnit kans. Pitäis varmaan ryhtyä hamstraamaan ettei vallan vieraannu pelaamisesta... :D

3py10t.jpg

Autumn Sale vetelee viimeisiään, eikä vielä yhtään ostosta.
Tarjoukseen tulleet olleet joko sellaisia, jotka jo löytyy tai sellaisia, jotka eivät kiinnosta.

Ehkä joulualessa jotain parempaa sitten... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom