spotify.com - ilmaista musiikkia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan loistavaa. Interfeissikin muistuttaa iTunesia, voiko parempaa toivoa?

Onko toi siis täysin laillinen? Levy-yhtiötki noita levyjä tonne vippaa kuunneltavaks?

Ihan loistavaa. Interfeissikin muistuttaa iTunesia, voiko parempaa toivoa?

Onko toi siis täysin laillinen? Levy-yhtiötki noita levyjä tonne vippaa kuunneltavaks?

Täysin laillinen. Spotify on tehnyt sopimukset ties kuinka monen tuhannen levy-yhtiön kanssa katalogien tuomisesta tuonne. Homma toimii nimenomaan niin päin, että levy-yhtiöt ihan itse ja omaan tahtiin tunkevat biisejä tonne Spotifyn setien ystävällisesti koodaaman rajapinnan kautta.

Toi levy-yhtiöiden kanssa sopiminen tarkoittaa myös sitä, että Spotify noudattaa levy-yhtiöiden kanssa sopimiaan ehtoja musiikin jakelusta. Tämän johdosta esim. Johanna-kustannuksen artistien levyt eivät ole Suomessa kuunneltavissa (eli se esim. Kotiteollisuudesta, Maj Karmasta, Absoluuttisesta nollapisteestä jne). Jälleen kerran osalta levy-yhtiöiltä järkipolitiikkaa, mut tästä enemmän sitten vaikka tuolla Pirate Bayn oikeudenkäyntithreadissa... :)

Ajattelin vaan, että jos se ilman inviteä accountin hommaaminen olisi jotenkin laitonta. No jos löydän sen sivuston niin voin linkittää kyllä tänne :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja sen accountin voi ihan vaikka ostaa, niin ei tarvi kuunnella mitään mainoksia. Eikä odotella mitään kutsuja.

Kelpaakos syyksi esimerkiksi se, että tuo ei ainakaan minun koneellani toimi?

Kiitti linkistä, hyvin skulaa! Eli siis ei toi itse linkin ohje vaan sieltä kommenteista menin jonnekki (ehkä) norjankieliselle sivulle missä oli ohjeet.

Nyt kun on jonkin aikaa jo Spotifyta käyttäny, niin sitä ihmettelee, että miten ihmeessä on ennen oikein pärjännyt sitä ilman... Aivan loistava palvelu! Oon löytäny ton kautta hirveen määrän uusia lemppariartisteja, joista en oo aikaisemmin koskaan kuullutkaan.

Mutta ovelasti ne yrittää aivopestä siirtymään tohon maksulliseen versioon. Mä alan nimittäin jo harkita ton summan maksamista ihan jo pelkästään sen takia, että jos kuulen vielä yhdenkin kerran ton: "Hi I'm Jonathan from Spotify..." -lässytyksen, niin mun pää saattaa poksahtaa.

Back
Ylös Bottom