- Ikä
- 47
Toimii Mistä sen sai suomenkielelle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse sain ilman inviteä tuon toimimaan.
"Solutions, Tips And More: Spotify invite not needed! Solution!" Tuo googleen. Linkittäisin, mutta duunin kone höntyilee.
Nopeasti meni tuon teko ja hyvin pelittää. Joitain aluerajoituksia taisi olla ranskalla, mutta lueskelin niin niistä pääsi eroon kun asenuksen jälkeen vaan profiiliin vaihtoi suomen.
Suomenkielelle ei taida saada. En ainakaan itse tiedä miten.
Olin vaan lukevinani, että ranskalla olisi joihinkin biiseihin/bändeihin jotain estoja ja sen sai veke vaihtamalla maan suomeksi.
Se onnistuu siten, että: Spotify auki -> Help -> your account -> kirjaudut -> Edit your profile -> Maa kohdasta Francen tilalla Finland.
Menin tonne Edit Profileen enkä saa vaihdettua Francea Suomeksi. Ei ole valittavissa. Ehdotuksia?
EDIT. Duunikone näyttäisi tulevan jenkeistä putken kautta ulos. Yritin myös kiertää sen "Hide Proxy"-sivuston kautta muttei vieläkään anna valita maata.
+1 ja dymond ät pakkotoisto.comJos jollain kelluu invitejä niin ottaisin kiitollisena moisen vastaan osoitteeseen nigster ät pakkotoisto.com
Tarjoan lähettäjälle kahvit/bisset jos joskus treffataan!
Itse sain ilman inviteä tuon toimimaan.
"Solutions, Tips And More: Spotify invite not needed! Solution!" Tuo googleen. Linkittäisin, mutta duunin kone höntyilee.
Nopeasti meni tuon teko ja hyvin pelittää. Joitain aluerajoituksia taisi olla ranskalla, mutta lueskelin niin niistä pääsi eroon kun asenuksen jälkeen vaan profiiliin vaihtoi suomen.
Siihen, että sais tuon rakkineen pelittämään...?Mihin te niitä invitejä tarvitte?
No luotin että nigster olis kartalla, mut kyllä yks virhe elämässä sallitaan meille molemmille.Mihin te niitä invitejä tarvitte?
"yks kaveri" haluais tallentaa musiikkia koneelle tuolta spotifysta. Onko vinkkiä, millä softalla onnistuis helpoiten? Mielellään myös samalla vehkeellä pitäis pystyä pätkimään nauhotettua striimiä.