spotify.com - ilmaista musiikkia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saako tota muuten toiselle koneelle? Pitäis uus kone kohta ostaa nii onnistuuko tuon asentaminen uudelle koneelle vai pitääkö jostain invite kaivaa tai jotain?

Voithan se messengeriäkin käyttää millä tahansa koneella omilla tunniksillasi, sama tässä. Mulla on Spotify asennettu sekä työ- että kotikoneelle, ja kaverinkin luona oon käyttänyt sujuvasti ihan yhdellä ja samalla käyttäjätilillä. Omat soittolistat kulkee luonnollisesti mukana.

Ja bändin nimi on Tiktak, jolla löytyy ihan hyvin...
Olipas hyvä että tuli luettua tätä threadia. Piti lyödä ym hakusana spotifyyn ja taas muisti kuinka hiton hyvä pändi toi tiktakki on!!! Vois melkein korkata kaljan, kaikki telkut koneet kännykät ym pois ja pistää cd:n soittimeen ja kuunnella ajan kanssa.

Tuntuu toimivan Spotifyin travel-ominaisuus oikein hyvin. Olen tällä hetkellä Jenkeissä ja kuuntelen Spotifyita. Jahka 14 päivän aika menee umpeen taidan päivittää premium-tiliin.

Mites ku kuuntelee vaikka genren rock musaa, niin suomalaista ei oo randomilla tainnut tulla kertaakaan, ruotsalaista kyl vähän väliä...taitavat vetää kotiin päin ? Semmonen playlist ois kova mikä karsis kaikki ruotsalaiset tekeleet pois :D

mistäs tuolla löytyy namiska tolle genren mukaan kuuntelulle? pää jumissa koitan etsiä sitä ja en vaan löydä millään. :(

esit. ja löytyhän se kun pikkasen kaivoi. jos siis tota radio-ominaisuutta meinasit :D

Millä perusteella noi maksaa artisteille/yhtiöille rahnaa ?

Toi shuffle on ainakin ihan kusetus, samat biisit soi kokoajan. Ei auta vaikka tekis oman playlistinkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ilmaista musiikkia

...ja vitut!

yhteensä varmaan 2-3h käyttänyt spotifyä ja nyt on sit kymmenkunta cd:tä hankintalistalla....:dance:

saisinko minäkin joltakin inviten :). jos se laitettaapi sähköpostiin nii vois joku mukava ihminen laittaa thesammu ät hotmailcom :)

Back
Ylös Bottom