Sports Tracker!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Jake
  • Aloitettu Aloitettu
Ei varmaankaan. iOS ei tue Bluetooth data moodeja, jotta Applen mobiililaitteisiin ei saisi siirrettyä sisältöä ohi iTunesin. Ehkäpä juuri tämän takia ST:n kauppasivulla erikseen mainitaan, ettei sykevyö ole Applen laitteiden kanssa yhteensopiva.

Ostin sykevyön Gigantista, jolloin esillä olleissa tuotetiedoissa oli maininta että käy Iphonelle. Nyt on näköjään poistunut tuo maininta ainakin Gigantin nettisivulta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sports tracker

kertokaahan kuinka saan sports trackerissa laitettua sellasen hälytyksen päälle mikä ilmoittais koska on mennyt esim kilometri? oon selannu puhelinta ja sellasta en löydä mut kuulemma semmonen on olemas... olis kiva ettei tarttisi kaiken aikaa kytätä puhelinta koska menny tietty matka :)

Toimiiko muilla Sports Tracker kuinka hyvin Windows Phonessa? Lumia 610 nimittäin katkaisee lenkin joka kerta, kun ei pidä softaa "päällimmäisenä" tai tulee puhelu.

kertokaahan kuinka saan sports trackerissa laitettua sellasen hälytyksen päälle mikä ilmoittais koska on mennyt esim kilometri? oon selannu puhelinta ja sellasta en löydä mut kuulemma semmonen on olemas... olis kiva ettei tarttisi kaiken aikaa kytätä puhelinta koska menny tietty matka :)

Mulla toi kilometrihälytys toimii aina välillä ja toisinaan sitten taas ei. En ole itsekään löytänyt mitään kohtaa mistä sen voisi asettaa päälle. Esimerkiksi kuukausi sitten ei ilmoitellut mitään kun sitten tällä viikolla on ilmoittanut kilometrin välein kilometriajan ja kokonaisajan ja kokonaismatkan. Puhelimena mulla Iphone 4S.

Minulla tuo sekoilee välillä nopeuksien kanssa. Reitit tuntuu menevän oikein mutta monesti näyttää pyöräilyn jälkeen että nopeimmillaan on menty yli 80 km/h vauhtia.

Ihan kohdalleen reitit yleensä menee ja sanoisin että gps:llä saa paljon tarkemman tuloksen kuin auton mittarilla.

Olen nyt käyttänyt jonkin verran Endomondoa mutta eilen se oli heittäytynyt pois päältä kesken lenkin 3 kilometrin jälkeen. Onko jollain hyviä konsteja estää tämä...

joops. puhelimen ollessa paikallaankin viivaa piirtyy ainakin 100m säteellä...

Mulla on viime lenkeillä toiminut Sport-Tracker yllättävän hyvin. Kaikki muuttui gps-sekoilun jälkeen parempaan suuntaan, kun päivitin puhelimen (galaxy S plus) ja aloin laittaa gps:n päälle reilusti ennen kuin aloitin lenkin. Eli jos esim. oon menossa koululta kotiin, niin laitan matkalla gps:n päälle ja varmistan, että se toimii moitteettomasti. Nyt ST:n piirtämä reitti kartalla on lähestulkoon täsmällinen, joskin pieniä heittoja kyllä mahtuu pitkille lenkeille. Mutta huomattava parannus aiempaan tilanteeseen, jossa todellisuudessa 10 kilometrin lenkki saattoi olla 25 kilometriä ST:n merkkaamalla kartalla.

Kilometriajat saa kuulokkeisiin, kun valkkaa asetuksista päälle kohdan "puhepalaute".

Onko kenelläkään pakkislaisella Endomondosta Pro-versiota? Olen harkinnut jo pitkän tovin sen hankintaa, mutta tähän asti on ilmaisversio riittänyt. Pro-versiossa on käsittääkseni intervallitreenaukseen oma ohjelmansa; toimiiko käytännössä hyvin?

Onko muilla ollut ongelmia Sports-Trackerin synkkauksen kanssa. Näyttää puhelimen päästä että kaikki menee ok ja melkein satavarma olenkin että vika on netin puolella. Mutta ilmeisesti asialle ei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa että netissä alkaa reitit näkyyn ? Onko jollain kokemusta onko pitkiäkin taukoja ollut.

e: ja tuli todistettuakin että vika on sports-trackerissa netin päässä. Kun laitoin sen kautta jakoon facebookiin tuli treeni näkyviin (ilman karttaa) facebookiin mutta kun siitä likkaa sports-trackeriin niin ei sellaista treeniä muka ole. Fuck :(

Ootko kokeillut kirjautua ulos sieltä ST:n sivuilta välissä? Se ainakin on auttanut mulla, kun ei oo noita tietoja tullut puhelimesta omille sivuille. Viime aikoina muuten ihmeen paljon tätä on tapahtunut.

Kertokaapas viisaat, toimiiko lumia 800 puhelimessa tämä Sports Tracker systeemin bluetooth sykevyö ? jostakin lueskelin, että ei futaisi ?

Kiitti vinkistä mutta eipä näy auttavan :( No kai nuo jossain vaiheessa tulee näkyviin.

Pitää ladata koko saitti uusiksi, eli sulje se SportsTracker-tabi ja mene uudessa tabissa taas sinne sivulle. Silloin pitäisi päivittyä kaikki treenit.

Kertokaapas viisaat, toimiiko lumia 800 puhelimessa tämä Sports Tracker systeemin bluetooth sykevyö ? jostakin lueskelin, että ei futaisi ?

Ei toimi Windows-puhelimissa, siinä on taustalla joku että MS:n päässä ei olla haluttu laittaa käyttikseen kaikkia bluetooth-standardeja jostakin syystä tjsp. eli missään Windows-luurissa ei futaa. Meikäläiselläki jäi Lumiat sitte pois puhelinlistalta.

Ei toimi Windows-puhelimissa, siinä on taustalla joku että MS:n päässä ei olla haluttu laittaa käyttikseen kaikkia bluetooth-standardeja jostakin syystä tjsp. eli missään Windows-luurissa ei futaa. Meikäläiselläki jäi Lumiat sitte pois puhelinlistalta.

Kiitos. Paska luuri.

Onko muilla ollut ongelmia Sports-Trackerin synkkauksen kanssa. Näyttää puhelimen päästä että kaikki menee ok ja melkein satavarma olenkin että vika on netin puolella. Mutta ilmeisesti asialle ei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa että netissä alkaa reitit näkyyn ? Onko jollain kokemusta onko pitkiäkin taukoja ollut.

e: ja tuli todistettuakin että vika on sports-trackerissa netin päässä. Kun laitoin sen kautta jakoon facebookiin tuli treeni näkyviin (ilman karttaa) facebookiin mutta kun siitä likkaa sports-trackeriin niin ei sellaista treeniä muka ole. Fuck :(

Joo, samaa olen huomannut. Aina ei vaan päivity nettiin, ei auta kuin odotella.

Aamulenkkeilijänä kritisoin myös sitä että IKINÄ ei tunnu onnistuvan nettiin lähetys ennen aamuseitsemää :D ...haluaisi nuo ladata samantien kun tulee lenkiltä, mutta ei niin ei. Sitten usein seiskan jälkeen menee saman tien.

Muuten tykkään että ihan ok tuo sports tracker on. Mulla on myös se sykevyö siihen, on ihan jees, vaikkei hienouksia olekaan.

Jos puhelin o synkannu kunnolla (tarkistaa voi menemällä puhelimessa diary ja valikosta sync), ni sitten tosiaan lataa sen ST-sivuston uusiksi, siis sivu kiinni kokonaan että se näkyy se ensimmäinen latauspalkki sivulle mennessä taas. En muista toimiiko pelkkä refresh, periaatteessa sekin näyttäisi latauspalkin kautta menevän kyl.

Mulla ei tule moneen tuntiin näkyviin muuten ku sivuston kokonaan lataamalla. Aina sitten on ilmaantunut heti ku sekä syncin että sivun o vetäny uusiksi. Tosin just nyt o tullu lenkkejä hintsusti sinne vedeltyä eli ihan tämänpäiväistä tilannetta en tiiä.

Jaaha, no tulipa käytyä ST:n kanssa lenkillä ja nyt ei auta vanhat keinotkaan lenkin päivittämisessä. ST:n palvelin onki ollu pirun hidas nyt talven aikana, käsittämätön lagi ku kattelee diaryä.

Näytti olevan ST:n sivuilla että "serverit ovat hitaita ja synkkaaminen tällä hetkellä kestää, pyrimme lähiaikoina hoitamaan uudet palvelinsysteemit tulille jotta homma skulaisi". Tietty voisi vaan heivata ST:n mäkeen ja hommata Endomondolle oman sykevyön :jahas:

Osaisikohan joku vähän jeesiä tyhmää: lumia 720, sports trackerin reitti kartassa näkyy niin, että matkan varrelta valittu on muutama piste, joista menee suora viiva seuraavaan pisteeseen. Eli matkan pituus on ihan päin helvettiä. Pitääkö gps laittaa erikseen päälle (ostin puhelimen juuri, eli käyttö hieman hakusessa)? toimiiko gps netin avulla eli jos mulla on hidas netti, niin vaikuttaako se gps:n toimivuuteen? katsoin muutaman kerran lenkin aikana trackeria, eli olisiko ottanut pisteet niistä kohdin (pitääkö sovelluksen olla koko ajan päällimmäisenä, eikä samalla voi räplätä esim. radiota? vai mikä nyt on vikana? hiukan vitutti kun innolla lähdin lenkille ja kaikki tiedot olivatkin ihan väärin :face:

Toimiiko muilla Sports Tracker kuinka hyvin Windows Phonessa? Lumia 610 nimittäin katkaisee lenkin joka kerta, kun ei pidä softaa "päällimmäisenä" tai tulee puhelu.

Lumia 720 ei ainakaan katkaise, voi laittaa taustalle ja räplätä samalla Spotifya jne. Puhelu jos tulee niin se kysyy "pysäytetäänkö treeni". :)

Osaisikohan joku vähän jeesiä tyhmää: lumia 720, sports trackerin reitti kartassa näkyy niin, että matkan varrelta valittu on muutama piste, joista menee suora viiva seuraavaan pisteeseen. Eli matkan pituus on ihan päin helvettiä. Pitääkö gps laittaa erikseen päälle (ostin puhelimen juuri, eli käyttö hieman hakusessa)? toimiiko gps netin avulla eli jos mulla on hidas netti, niin vaikuttaako se gps:n toimivuuteen? katsoin muutaman kerran lenkin aikana trackeria, eli olisiko ottanut pisteet niistä kohdin (pitääkö sovelluksen olla koko ajan päällimmäisenä, eikä samalla voi räplätä esim. radiota? vai mikä nyt on vikana? hiukan vitutti kun innolla lähdin lenkille ja kaikki tiedot olivatkin ihan väärin :face:

Noh. Matkan aikana se näyttää kännyn ruudulla viiva-viiva-pistehommaa, mut ku kattoo treenit illalla koneella niin ihan sujuvaa käppyrää se mittaa ja piirtää Sport Trackerin sivuilla. Mun mielestä täysin totuuden mukaisesti.

Noh. Matkan aikana se näyttää kännyn ruudulla viiva-viiva-pistehommaa, mut ku kattoo treenit illalla koneella niin ihan sujuvaa käppyrää se mittaa ja piirtää Sport Trackerin sivuilla. Mun mielestä täysin totuuden mukaisesti.
Mulla näyttää sports trackerin sivuillakin samaa viivaa kuin puhelimessa. Mutta esim. miehen puhelimessa näkyy todellinen reitti matkan aikanakin, joten mulla on nyt varmaan joku asetus vialla, sen kun tietäisi että mikä :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom