Sports Tracker!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Jake
  • Aloitettu Aloitettu
Lähteekö teillä sports tracker tallentamaan saman tien matkaa ja reittiä kun painatte "Aloita"? Olen käyttänyt ohjelmaa vasta kaksi kertaa, kerran hiihtäessä ja kerran kävellessä. Hiihtolenkistä jäi puuttumaan alusta noin 3km ja kävelylenkistä jotain 500m. Eikö se löydä satelliittia heti vai mikä mättää? Android-puhelin on kyseessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa tosiaan katsoa ensin että gps on haettu. Liikkeessä vaikeutuu, etenkin jos data kuuluvuus myös huononee.

Sports Trackeria tulee käytettyä, Itsellä Nokia Lumia710, aivan loistava sovellus puhelimessa! Ilmeisesti käyttää 3G-verkkoa tuossa gps paikannuksessa.

Mulla on käytössä Runtastic ja puhelimena SGS2. Ongelmana tuossa on akun surkea kestävyys.. lenkillä tulee aina kuunneltua Spotifyä + pidettyä tuo Runtasticin appsi päällä, mutta jos puhelimen latauksesta on muutamakin tunti aikaa, saattaa tunnin lenkin jälkeen akku olla loppu. Olenkin tässä pohtinut, että onkohan kyse vain tuosta Runtasticin akunkulutuksesta, vai onko se tää koko kombo yhdessä? Ärsyttää vaan kun ois kiva kuunnella sitä musiikkia koko lenkin ajan. Pitää ehkä palata takaisin iPodiin.. :/

Kuulostaa kyllä kummalliselta. Ei mulla aivan hirveästi akku kulu vaikka esim. Sports Tracker + Spotify (striimaa HQ).

Ettei olisi akku muutenkin kärsimässä?

Puhelin on noin puolisen vuotta vanha, joten en nyt uskoisi että siitä vielä akku olisi hajoamassa.. Tosin nyt kun asiaa ajattelen, niin kuumeneehan se aina välillä, eikä suostu lataamaan juuri tuosta ylikuumenemisesta johtuen. Pitääkin käydä huollossa sen kanssa, hyvä kun huomautit :)

Mulla ainakin toiminut mainiosti nokia c7 luurin kanssa , ei pätki. Tosin puhelua ei ole lenkin aikana sattunut vielä tulemaan. Toi sykemittari trackeriin olis kova, mut sykkeen nähdäkseen pitäis kaivaa puhelin taskusta lenkillä joten saa jäädä kauppaan.

Onko kellään tietoa voiko ST:hen liittää esim. Polarin bt-sykevyön? Ois hienoo jos sais syketiedot sekä Polarin laitteeseen, että ST:hen. Muuten on kyllä toiminut hyvin. Ainaki LG:n optimus androidissa.

Nokian Lumia 800 puhelimella aika raivostuttavaa... Endomondo ja Sports Tracker kummatkin on lopettanu toimintansa jos oon esim. ohjelman käynnistämisen jälkeen laittanu Spotify:n päälle. Kiva käydä 2h lenkillä ja huomata että ohjelma ei ole enää käynnissä :) En tiedä onko kaatunu vai johtuuko tuo moniajon puutteesta.

Ei mielestäni pysty. Käytin Polarin Bluetooth -sykevyötä Android puhelimen kanssa, mutta ei näyttäisi toimivan Windows Phonella. Ant+ ilmeisesti toimii.

Mulla on kans Samsung Galaxy mini ja välillä toi GPS sekoilee ärsyttävästi (lähinnä, kestää kauan hakea lenkin alussa). Endomondo sekoili pahemmin ja vaihdoin Sports Trackeriin, mutta tykkään Endomondon niistä "ennätyksistä", kun se laskee esim. 1 km, 12 min, 5 km, 10 km parhaat ajat niin niitä on mukava siinä sit parannella ja katsella. Siispä nykyään nauhoitan ST:llä ja exporttaan datan, importtaan Endon ja pääsee katteleen miten meni ;)

Endossa on mulla Androidissa että pitää softa käynnistää ja antaa hakea GPS-signaali rauhassa. Yleensä löytyy suht nopeasti. Jos vahingossa painaa start ennen ku GPS on löytynyt ja sitten stop heti perään, niin Endo jää haeskelemaan GPSää eikä löydä kun vasta parin minuutin päästä. Välillä joutuu boottaamaan softan että löytää GPSn, jos ei anna heti bootista hakea sitä rauhassa.

Sen jälkeen ei ole ollut Endon kanssa ongelmia, on muistaakseni yhdesti kesken lenkin dropannut GPSn mutta yleensä toimii viksusti.

Mulla HTC One X, ja löytyy kyllä gepsi todella vikkelään. Tokihan kyseessä lippulaiva luuri, että kaippa se siitä.

Hmm, mulla o vähän ongelmia Endomondon ja sykevyön kanssa. Käyttis Android, puhelin ja Sports Tracker kyllä löytää vyön no problemos ja syketieto näkyy ST:ssä, mutta EM ei toimi millään. Vyö on ladattava SportsTracker-lootassa oleva versio, mikähän tämä nyt on mallimerkinnältään, uusin kuitenkin.

Kun pistän Endosta että scan for devices, niin heittää mut BT-valikkoon, jossa kyllä vyö pariutuu luurin kanssa kiltisti.. mutta sitten kun painan bäkkiä niin Endon valikko sanoo vaan että "no device found" ja kun koetan uudestaan ni menee sinne BT-valikkoon taas. En saa mitään listaa tjsp mistä voisin vyön valita käyttöön.

Sehän on Sports Tracker brändätty sykevyö, onko edes mahdollista sen toimia muiden softien kanssa? Ainakin helposti voisi kuvitella että koodit ei synkkaa.

Ekan lenkin jälkeen tunnelmat Sports Trackerista ihan jees. Kevyttä hölkkää menin koiran kanssa ja matka sekä keskinopeus tuntuis olevan kohdillaan. Ainoo virhe oli, että max. nopeudeks ilmotti 31.1km/h, joka nyt ei oo millään mahdollista. Tiä sitten miten wörksii sykevyön kanssa. Puhelimena ihana kiinan ihme ZTE Blade.

Nuo hetkelliset maksimit heittää kun hetken gps sekoilee sijainnin kanssa. Itse olen ajanut veneellä yli 60 km/h sports trackerin mukaan vaikka tiedän tasan varmasti 40 km/h olevan about maksimi :)

Sen sijaan nuo nopeimmat 100 m jne on ainakin minusta luotettavia, sen verran lyhyitä sekoilupiikkejä ettei pitempää keskinopeutta sotki.

Sehän on Sports Tracker brändätty sykevyö, onko edes mahdollista sen toimia muiden softien kanssa? Ainakin helposti voisi kuvitella että koodit ei synkkaa.

Mahollista, mutta kuulemma Polarin BT-vyöt ja Endomondo sopivat vähän huonosti muutenkin yhteen. Luulisi myös että Nokialla olisi kiva myydä 70 euron hintaista sykevyötä vaikka käyttäjä ei ST-leiriin liittyisikään.

Olen tässä nyt puolen tusinaa lenkkiä heittänyt ST:n kanssa, ja täytyy sanoa että en ole kauhean vakuuttunut vielä.

Endo tuntuu yksinkertaisemmalta käyttää, ja siinä on parit käytännölliset perusominaisuudet, kuten lenkinaikainen datayhteys ja välitön synkkaus ku painat stop. ST:ssä on hieman enemmän nappeja mitä pitää painella (kuten joka kerta valitset urheilulajin), pitää synkkailla erikseen ja odotella että synkki valmistuu. Endossa on myös kivaa automaattinen "ennätysten" seuranta, mitä ST:stä ei löydy. ST tekee kuitenkin ihan hyvin perusjutut kuten käppyröiden näytön ja jakaa sykealueille minuutit lenkin päätyttyä - en ole sykejuttuja testaillut Endolla, sattuneesta syystä. Tällä hetkellä kuitenkin varmaan palaisin Endon käyttäjäksi, jos mahis olisi (muuten kuin ostamalla uusi sykevyö).

Mulle on ilmaantunut Iphoneen ja sport trackeriin uusi ongelma. Auto Pause ei toimi. Olen laittanut asetuksiin, että menee paussille 2km/h. Ok, se menee päälle, mutta ei enää pois. Kyllä harmitti lenkin jälkeen, kun näytti vain 0 0 0 0 ja paussi päällä. Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom