Mulle on ilmaantunut Iphoneen ja sport trackeriin uusi ongelma. Auto Pause ei toimi. Olen laittanut asetuksiin, että menee paussille 2km/h. Ok, se menee päälle, mutta ei enää pois. Kyllä harmitti lenkin jälkeen, kun näytti vain 0 0 0 0 ja paussi päällä. Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?
Itse en varsinaisesti kyseiseen "auto pause" ongelmaan tiedä vastausta, koska en käytä sitä juuri sen takia kun nykyisellä GPS-toimivuudella se ei kuitenkaan ole luotettava.
Tein viime kesänä oikeastaan alunperin sen takia, että en omistanut puhelinta, missä Sports Tracker toimisi, Google Mapsia apuna käyttäen ohjelman, jolla saa: 1) piirrettyä reitin kartalle, 2) exportattua sen gpx muotoon ja 3) lisättyä Sports Trackeriin. Nykyään käytän tätä karttaohjelmaa juurikin tilanteissa, kun Sports Tracker jostain syystä kusee lenkin tallentamisen (mikä ei kovin harvinaista ole). Pitäähän kaikki treenit kuitenkin saada Sports Trackeriin tallennettua
Karttaohjelma löytyy osoitteessa http://reitti.idd.fi - parannusehdotuksia ja kommentteja otan vastaan mielelläni