Splinter Cell- Chaos Theory

Kuinkas moni on jo päässyt tätä peliä pelaamaan..??

Itse ostin eilen ja pari kenttää olen nyt pelannut..viimeisimpänä joku pankkiin murtautuminen..

Yllätyin miten hyvin ovat tehneet grafiikat, tekoälyn ja tietenkin juonen..
Tietenkin pieniä bugeja on..mutta hyvin pystyy pelaamaan..hirveä työ oli läpäistä kaksi ensimmäistä kenttää 100%..Monta kertaa tuli otettua uudestaan..ja tallentaa saa vapaasti..

moninpeliä en ole vielä päässyt testaamaan..tosin siinä kummastuttaa kun ei toi padi toimi, vaan joutuu vetämään hiirellä jä näppiksellä..'

aseista puukko lähitaisteluaseena vallan mainio..joko kytistät ja isket tai juokset miehen kiinni ja puukko rintaan..lisäksi pistoolissa oleva elektronisten laitteiden sammuttaja todella hyödyllinen, enää ei tarvitse panoksia tuhlata valoihin, tosin vaikutushan ei ole pysyvä..

Kentissä on myös vaihtoehtoisia reittejä, tosin jotkut eivät niin käytännöllisiä..Ja tietenkin NCP-hahmojen juttuja jaksaa kuunnella..Ja kannattaakin..

Pelissä on vain todella vaikea jättää niitä vihollisia eloon..tainnutus ei tuota sellaista mielihyvää kuin puukkoa rintaan tai roikkumalla putkessa ja ottamalla viholliselta niskat nurin..Asetta en ole pahemmin käyttänyt tappamiseen..odotan sitten kun saan haulikon käyttööni..

Tämä pelikokemus siis helpoimmalla tasolla pari kenttää läpäisemällä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perhana soikoon mulla jäi ensimmäinenkin Splintteri pelaamatta kun ois muka pitänyt ilmeisesti hiippailla vartijoiden kimppuun ja raahailla niitä availeen ovia tunnusluvuilla. Ei mee mun jakeluun miks sen pitää olla niin vaikeeta...Eiks niitä vois vaan tappaa???

No sehän tämän pelin idea onkin HabaMih, hiippailu ja ns. "näkymättömyys" osta jokin ampumapeli jos ei tämmöset kiinnosta.. SC rulaa. :D

Siis pelin voi päästä läpi myös tappamalla kaikki..aseella tai puukolla..minä ainakin ensimmäisen läpipeluun pelaan tappamalla ja tutkimalla kaiken..
Äärettömän helppo peli oppia systeemi..etenkin kun ei enää tarvitse ampua valoja ja taustaäänetkin vaikuttavat vihollisen havainnointi kykyyn..
Mukavaa vastapainoa cs:n pelaamiseen..

Splinter cell - chaos theory.. joo löytyy, tosin n-gagelle ;) ihan eri pelihän se toki on, mut yllättävän hyvin on saanu sen tossakin toimimaan. Pienellä harjoittelulla kuristukset ja ruumiiden kanto piiloon onnistuu :) Varsinki pimeä ja lämpönäkö sysmät on ihan helvetin hienosti tehty myös ngage versios.

Pyöriiköhän toi mun läppiksellä. 2,8mhz celeron, ati radeon 9000 igp 128mt , muistia 384mt.?? kai mun läppikses onse joku varjostus tuki näytönohjaimes.

Back
Ylös Bottom