Ihan tahallinen oli, olen käynyt juniorina noissa ergon SM-kisoissa muutaman kerran, joten tiedän kyllä ko. tilanteen ihan hyvin. Ei niinkään lihaskipuja, mutta aika sekaisin on kyllä pää kun nousee penkiltä pois. Seurakaverit neuvoivat missä palkintojenjako oli, kun itse en tajunnut enää mistään mitään:Dpowerranger: En tiedä oliko sananvalintasi tahallinen. Jos ei, niin vedäpä kokeeksi tuo 2000m kilpasuorituksen omaisesti. Jos teet tämän oikein, saat uskoakseni aikaan pahemmat lihaskivut kuin mitä salilla on muutoin mahdollista saada aikaan.
http://concept2.co.uk/training/guide/damper_lever
Ja siitä tuo arvio omaan kisasuoritukseenkin tulee, koska tiedän että siellä tulee annettua vielä aika paljon ekstraa verrattuna "tiukkoihin" treeneihin salilla.
e. Soutu ei siis ole minun päälaji ollut ikinä, vaan muun kuntoilun ohella menee erinomaisena aerobisena treeninä. Taisi muutenkin muut kilpailijat olla 10-15cm itseä pidempiä, joten ei varmaan lähtökohtaisestikaan ole minun laji. Yleisesti soutaminen on kyllä niin vittumaista puuhaa, että jos sitä jaksaa tehdä niin ei muu treeni tunnu enää miltään.