soutu alataljalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J2M
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vaihtele. Jos teen isoilla painoilla ja ryminällä niin silloin otan venytyksen jolloin saa myös vähän alkuvauhtia. Vähän kevyemmillä painoilla on kiva pitää koko ajan vitunmoinen jännitys päällä.

ite en pysty tekemään venytyksellä ollenkaan, vihloo pirusti olkapäihin pitää aina jättää hieman koukkuun kädet ja pitää jännitys. :( muilla vastaavia ongelmia?

Itse olen nyt tehnyt tuon liikkeen venytyksellä. Teen alataljan tangolla ja vastaotteella, tuntuu vallan hyvälle, kun venyttää alussa hieman ja rutistaa lopussa nopsaan. Tämä liike ei missään muodossaan ole aiheuttanut kipuja olkapäihin, tai olkapäähän, joka aikoinaan meni riksrakspoks.

höh no kai mulla on sitten vammaset olkapäät ihan luonnostaan, vipareitakaan tai pulloveria ei pysty tekemään samaisen vihlonnan takia :(

mä koitan pitää jännityksen koko ajan päällä ja sit vikan sarjan jälkeen teen viel yhen sarjan kevyemmil painoil, jolloin liikutan pelkästään lapoja eli pidän kädet suorina ja selän paikalla. kunnon supistuksil:thumbs: koittakaa joskus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom