Sotkamolaisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRKalle
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

RRKalle

Team Hymykuoppa
Olisi tarkoitus Sotkamoon lähteä huoltajaksi Sm-kisoihin 10-12.3. Hotellihuoneet on vaan jo loppuunmyyty hiihtolomien ym. takia. Kavereilla on huoneet, mulla ei.

Nyt hyvätapainen nuori voimailija kysyykin löytyisikö joltain mahdollisesti yösijaa, tai edes tietoa missä voisi yönsä viettää? Saavumme perjantai-illalla ja lähdemme sunnuntai-päivällä.

Jos joku on itse valmis ottamaan minut hoteisiinsa, niin olen valmis maksamaan kyllä, ja kaikki tieto mahdollisista majoista otetaan kiitollisena vastaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
RRKalle sanoi:
Olisi tarkoitus Sotkamoon lähteä huoltajaksi Sm-kisoihin. Hotellihuoneet on vaan jo loppuunmyyty hiihtolomien ym. takia. Kavereilla on huoneet, mulla ei.

Nyt hyvätapainen nuori voimailija kysyykin löytyisikö joltain mahdollisesti yösijaa, tai edes tietoa missä voisi yönsä viettää? Saavumme perjantai-illalla ja lähdemme sunnuntai-päivällä.

Jos joku on itse valmis ottamaan minut hoteisiinsa, niin olen valmis maksamaan kyllä, ja kaikki tieto mahdollisista majoista otetaan kiitollisena vastaan.

No voihan paska, jos olisin sielläpäin niin meidän kotiin olisit toki tervetullut, mitä nyt meidän äippää tunnen, niin saisit vielä ruuatki kaupan päälle;) .
Mutta kun joutuu töiden ja opiskelujen takia jättämään koko häppeningin väliin, niin sepä siittä....kun on täällä 400km:n päässä...vituttaahan tuo vähän:curs:
Onhan tälläkin palstalla Sotkamolaisia, mm "musta leski", "kodinputkimies" ja "first blood", että ainakin nuo...heidän puolesta en kyllä uskalla mennä lupaamaan mitään....voithansä pistää privaa nuille?
Tai soita kisajärjestäjille ja kysy asiaa, en usko että on ongelma...mukavia heppuja ne on kaikki;)

Kiitoksia hunter killer. Jos näyttää siltä ettei millään ilveellä muuten pääse, rupean pommittamaan ruinausviesteillä mainitsemiasi henkilöitä:D

RRKalle sanoi:
Kiitoksia hunter killer. Jos näyttää siltä ettei millään ilveellä muuten pääse, rupean pommittamaan ruinausviesteillä mainitsemiasi henkilöitä:D

Juu, eipä muuta kun hyviä kisoja vain teidän porukalle:kippis1:

Suosittelen kysymään hotelli tuliketusta tai matkailijakoti Tikkasesta(varmasti halvin).Löytyy varmaan googlettamalla.Niin ja vuokatin urheiluopisto.Kultakatti ja lepokatti on kans yks vaihtoehto,jos useampi kaveri yöpyis samassa mökissä.Kaikki nuo ovat 500m-10km säteellä kisapaikasta.

nin,ja luulis nyt yks lisävuode johonkin hotellihuoneeseen mahtuvan kavereiden kera

RRKalle sanoi:
Olisi tarkoitus Sotkamoon lähteä huoltajaksi Sm-kisoihin 10-12.3. Hotellihuoneet on vaan jo loppuunmyyty hiihtolomien ym. takia. Kavereilla on huoneet, mulla ei.

Joo siitä vaan mutta en jaksa vaan ottaa tällä kertaa ketää...itellä ku on lauantaina kisat ^^

RRKalle sanoi:

Se voipi olla että myö tullaan astrolla oulusta.. pistetään autonperälle bileet pystyyn eikä mennä nukkumaan ikinä :rock:

Todellisuudessa käydään kiltisti mutkin siellä ja tullaan selvinpäin kotio niinkun tohvelisankareiden kuuluu..

Gdane: Nyt nynnypuheet seis ja tulette sinne bilettämään niin kun kuuluukin! Enköhän mä saa lisävuoteen johkin, tulen sinne ja rupean vasta paikanpäällä ihmettelemään missä yövýn. Eläissäni en ole taivasalla nukkunut tahtomattani, tokko tarvii nytkään.

RRKalle sanoi:
Gdane: Nyt nynnypuheet seis ja tulette sinne bilettämään niin kun kuuluukin! Enköhän mä saa lisävuoteen johkin, tulen sinne ja rupean vasta paikanpäällä ihmettelemään missä yövýn. Eläissäni en ole taivasalla nukkunut tahtomattani, tokko tarvii nytkään.

Tuu ite kuule sanomaan noi "nynnyjutut" asianomaisille tyttösille niin aika äkkiä kuule susta se nynny tulee :hyper:

Noo, mutta oikeesti.. moni asia houkuttas mutta kattoo nyt :)

Katotaan juu paikanpäällä, toivottavasti rehvataan. Ite olen ollut nyt lähiaikoina niin kiltisti että pitää sitä vähän irrotella vaikkei mitään ihan sikailua alkaiskaan. Ei sitä etelän mies ihan joka päivä Sotkamoon asti pääse.

Lähetä mulle vaikka privana muuten etunimes, tyhmää ruveta huuteleen jos näkee että "Hei Gdane!".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
RRKalle sanoi:
Lähetä mulle vaikka privana muuten etunimes, tyhmää ruveta huuteleen jos näkee että "Hei Gdane!".

huuda sä "pikkudansku" ni mä huudan "pikkukalle" siinä kisojen alussa ni tiedetään ketä ollaan ;)

Edit: jos meillä Raskolnikovin kanssa on yhtä hauskaa ku yleensä niin varmaan meidät erottaa massasta vaikka oltas selvinkinpäin.. Melkoisen levotonta menoa on välillä :D

En pääsekään Sotkamoon. Maailma ei ole kiva paikka.:(

Niinkin maalliset asiat kuin raha, kaverin synttärijuhlat ja vaparitreenit saivat pääni käännettyä. Vaikka vuokrarahat olisikin menneet olin vielä lähdössä, mutta muut asiat löivät niitin arkkuun.

Sen lisäksi etten päässyt Gdanea yllyttämään ryyppysikailuihin nyt en näe Rashaakaan livenä, asia jota odotin jo nyrkkirauta valmiina;)

Onnea vaan kaikille ja kisaturistit pitäkää hauskaa.

Onnea kaikille karkeloihin

RRKalle sanoi:
En pääsekään Sotkamoon. Maailma ei ole kiva paikka.:(

Niinkin maalliset asiat kuin raha, kaverin synttärijuhlat ja vaparitreenit saivat pääni käännettyä. Vaikka vuokrarahat olisikin menneet olin vielä lähdössä, mutta muut asiat löivät niitin arkkuun.

Sen lisäksi etten päässyt Gdanea yllyttämään ryyppysikailuihin nyt en näe Rashaakaan livenä, asia jota odotin jo nyrkkirauta valmiina;)

Onnea vaan kaikille ja kisaturistit pitäkää hauskaa.

Onnea kaikille karkeloihin

Kuule sälli! Nyt mietit vielä kahesti mikä on oikeesti elämässä tärkeetä!

Siitä sotkamonreissusta voi tulla jotakin ihmeellistä ja erikoista :hyper:

RRKalle ja Gdane: Kannattais järjestää ne asiat niin että pääsette, koska mäkin olen pohjoisessa. :D Viis mistään kisoista, mutta pienimuotoinen Pakkismiitti rokkais!

Mun tekis mieli mennä katsomaan kisoja, mutta eihän tämmöinen pikkutyttö uskalla yksin mennä mitään raavaiden miesten ärjymisiä katsomaan. Pullakin jäi Tampereelle ja jos muutkin miehet nysvää jossain kotikoloissa näppistä räpläämässä niin kyllä menee tylsäksi tämä Kajjjaanin reissu. :jahas:

Zone-sarja -42%
Faidra sanoi:
RRKalle ja Gdane: Kannattais järjestää ne asiat niin että pääsette, koska mäkin olen pohjoisessa. :D Viis mistään kisoista, mutta pienimuotoinen Pakkismiitti rokkais!

Mun tekis mieli mennä katsomaan kisoja, mutta eihän tämmöinen pikkutyttö uskalla yksin mennä mitään raavaiden miesten ärjymisiä katsomaan. Pullakin jäi Tampereelle ja jos muutkin miehet nysvää jossain kotikoloissa näppistä räpläämässä niin kyllä menee tylsäksi tämä Kajjjaanin reissu. :jahas:

Unoha kato se RRKalle jos se ei meinaa mukaan lähtee.. Laitetaan se porukalla ignoreen! Meitä lähtee oulusta jokatapauksessa 3-5henkeä ja kajaanista suattaapi tulla yksi vielä mukaan jos saa asiansa järjestettyä.

Niin muuten oletkos Faidra missäpäin? Meinasitko kyytiin loikkia vai oliko sulla tarkoitus tuonne vääntäytyä ihan omilla peleillä?

Niin että RRKalle nyt ne asiat tärkeysjärjestykseen :D Me vai reenit?! Kummat valitset?

Faidra tulee tänne ja sanoo että:"Hei tarviin seuraa tonne skaboihin kun Pullakin on poissa!";) Dane sanoo: "Lähde tai olet pelle!". :curs:

Mua vituttaa kyllä loppuvuoden ellen lähde! Saatana! Tänään iski omatunto kehiin kun on aika rempallaan asiat että ryhdistäydyn. Vuokria on jo yksi rästissä, nyt jäisi toinen. En kyllä nyt suorilta osaa sanoa miten toimin. Tää on "peer preassuria" pahimmillaan:wall:

Yövytkö Faidra siellä mökillänne?

Mun selkäranka ei ole kyllä kovin titaaninen näemmä, alkaa jo taipua.

Gdane: Mun vanhemmat asuu Kajaanissa ja varmaan saan lauantaiksi auton, jos haluan Sotkamossa lähteä käymään. Parempi lähteä omalla kyydillä kun mulla saattaa tulla sitten itkukiukku jos tulee liian nälkä eikä pääse sapuskoimaan. :nolo: Tarvii myös tuon päivän aikana ehtiä treenaamaan pari kertaa, joten senkin vuoksi taidan pitää ne omat aikataulut... Millainen ohjelma teillä on? Ketä sinne on tulossa (siis pakkislaisia)? Hmm.. millainen se kisojen ohjelma ylipäätään on? Itse asiassa mä en edes tiedä mitä kisoja tässä ollaan lähdössä katsomaan. :lol2:

Faidra sanoi:
Gdane: Mun vanhemmat asuu Kajaanissa ja varmaan saan lauantaiksi auton, jos haluan Sotkamossa lähteä käymään. Parempi lähteä omalla kyydillä kun mulla saattaa tulla sitten itkukiukku jos tulee liian nälkä eikä pääse sapuskoimaan. :nolo: Tarvii myös tuon päivän aikana ehtiä treenaamaan pari kertaa, joten senkin vuoksi taidan pitää ne omat aikataulut... Millainen ohjelma teillä on? Ketä sinne on tulossa (siis pakkislaisia)? Hmm.. millainen se kisojen ohjelma ylipäätään on? Itse asiassa mä en edes tiedä mitä kisoja tässä ollaan lähdössä katsomaan. :lol2:

En uskalla huudella vielä nimiä mutta minä ainakin :D

Aikataulu:
ajellaan paikalle aamusta (voi olla että varovasti maistellaan jo autossa), katsellaan kisat ja kannustetaan tuttuja kovasti!
Sitten ei mitään hajua :lol2:

Niin joo ja senkin voin luvata että meidän kanssa pitäisi kyllä ruokapuoli olla aika hallussa..
Varmaan istutaan sapuskoimassa koko ilta :)

Vitun porvarit täällä vaan suunnittelee herkuttelua ja juopottelua ja kaikkea bakkanaalia.

Mä olen katkera ihmisraunio.

Suositut

Back
Ylös Bottom