Sotilasveto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tästä aiheesta ei mitään näytä löytyvän, paitsi ne ennätystehdas videot (ja nekin on 1xoma painolla).
Käsittääkseni uudet säännöt sanoo että 1,5x oma paino pitäis olla.

Itse tuota tänään testasin ja sain tasan 20 toistoa 1,5x painolla, mutta ei ole mitään käsitystä minkälaisia tuloksia tuossa lajissa on tehty, kun ei mitään löydy mistään. Ja pari viikkoa sitten 1x painolla meni 40 toistoa, mitä en kyllä enää ikinä taida yrittää.

Ilmeisesti laji ei ole kovinkaan suosittu, mutta jos tuota joku on kokeillut niin tähän ketjuun voisi tuloksia kirjootella jne...

Tuskin mikään hittilaji tulee koskaan olemaan mutta aina joku innostuu koittamaan.
Omalla painolla ennätys on 313 Jari Lammen tekemänä tältä vuodelta.
Mikko Lehtimäki aikoo allekirjoittaneen yllyttämänä pistää sen uusiksi ens vuonna.
1,5x rekka en kyllä muista...

Juu noi Jari Lammen videot oon nähnytkin. Mutta ne alkaa jo olla vähän tylsiä kun sitä suoritusta kestää lähemmäs puoli tuntia, mielestäni tuo 1xop on liian kevyt maastavetoon. Sitä kun itse kokeilin, niin sen jälkeen tuntui kuin olisi cooper testin juossut ja happi vain loppui ennemmin kuin voimat tavallaan. (en toki vähättele Lammen suoritusta mitenkään)

Mutta kiinnostaisi siis nuo 1,5 x op tulokset enemmän...Kokeilkaa nyt joku edes :D

No aina vois vetää paremmin:)
Meinaa vaan jokin 10 toiston tappisarjakin olla melko kidutusta jo. Toki riippuu miten treenaa ja mihin tottuu, mutta itse en juurikaan tee yli 6 toiston vetoja :D Pääasiassa 4 toistoo katto, kyykyssä teen sitten pidemmät kun peruskuntoa kaivetaan.
Palautuminen heikkenee eikä lajinomaista tuommoset pitkät vetosarjat.. sitä tarkotin

Aaaivan joo :D En itsekkään maastavedossa paljoa yli 5 toiston sarjoja suosi, mutta aina joskus pitää kokeilla jotakin typerää. Mutta ei tuo 1,5x paino vielä tunnu siltä että sillä itseään rikkoisi vaikka pitkässä sarjassa vähän tekniikka saattaakin hajota. Tuota 2xpainoa täytyis varmaan kokeilla itsekkin jossain välissä...Pakkotoistolla taisi olla siitä joku ketjukin.

Näissäkin olisi hyvä tietää, onko stopeilla vai ryskyttämällä. Jos tota oikein treenaa ja suotuisa genetiikka toistojen puolelle, niin 1,5x:kin naputtaa aika hurjia toistomääriä.

Näissäkin olisi hyvä tietää, onko stopeilla vai ryskyttämällä. Jos tota oikein treenaa ja suotuisa genetiikka toistojen puolelle, niin 1,5x:kin naputtaa aika hurjia toistomääriä.
Itse tein tuon 1,5xop sarjan samalla tyylillä kuin Lampi noissa ennätysvideoissaan, eli ei täyttä stoppia, mutta ei oikein pomppuakaan. Kosketus lattiaan vaan. 1xop sarjan tein täysin stopeista, siinä olis varmasti mennyt monta toistoa lisää tuolla toisella tyylillä.

Tuota itsekkin oon miettinyt, että miten sitä sitten oikein pitäisi tehdä. Toisaalta jos saa ennätyksiä nimiinsä stoppaamatta painoa kertaakaan, niin ei kai se kovin väärin sitten ole. Ja miksi tekisin siitä itselleni vaikeampaa stoppaamalla maassa jos se ei kerran ole tarpeen?

Itse tein tuon 1,5xop sarjan samalla tyylillä kuin Lampi noissa ennätysvideoissaan, eli ei täyttä stoppia, mutta ei oikein pomppuakaan. Kosketus lattiaan vaan. 1xop sarjan tein täysin stopeista, siinä olis varmasti mennyt monta toistoa lisää tuolla toisella tyylillä.

Tuota itsekkin oon miettinyt, että miten sitä sitten oikein pitäisi tehdä. Toisaalta jos saa ennätyksiä nimiinsä stoppaamatta painoa kertaakaan, niin ei kai se kovin väärin sitten ole. Ja miksi tekisin siitä itselleni vaikeampaa stoppaamalla maassa jos se ei kerran ole tarpeen?

Joo ei tietenkään siis stoppeja, jos säännöt sen sallii :) Mietin kilpailun sääntöjä. Ei oo tainnut hetkeen Lammesta kuulua tällä saralla, kovalla kestävyydellä varustettu kaveri kaikessa. Ei se vetoykkönen sitten suhteessa tainnut niin hurja olla, toki sekin varmasti kova omaan painoonsa nähden.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom