Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
arni sanoi:Kai kontiorannassa on spolle-linja?
Kaveri santahaminassa pääsi (joutui :evil: ) kyllä spolleksi, muttei voinut suorittaa intin ajolupaa.hyrre sanoi:Itse Kontiorantaan menossa, todnäk spolleks. Jäi vähän kyllä tuo härnäämään "Muut vaatimukset: vähintään B-luokan ajokortti, molemmat vaiheet suoritettuna". Jotkut sanoo ettei tämä ole välttämätöntä, kuinkas on? En nimittäin toista vaihetta kerkeä ensi kesään mennessä suorittaa.
Koljonen sanoi:Kaveri santahaminassa pääsi (joutui :evil: ) kyllä spolleksi, muttei voinut suorittaa intin ajolupaa.
hankmo sanoi:Eikä sekään mikään ihan välttämättömyys ole, mut _erittäin_ suositeltava. (varsinkin vartiossa partion johtajana.. :D )
Siloposki sanoi:pohdintaa asian toiselta kantilta: Jos ajolupa löytyy, nakki napsahtaa.
Tietty jos tykkää ajella vielä normi valvomisten päälle niin mikäs siinä sitten.
hyrre sanoi:On siellä http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/pkarpr/koulutus.dsp
Itse Kontiorantaan menossa, todnäk spolleks. Jäi vähän kyllä tuo härnäämään "Muut vaatimukset: vähintään B-luokan ajokortti, molemmat vaiheet suoritettuna". Jotkut sanoo ettei tämä ole välttämätöntä, kuinkas on? En nimittäin toista vaihetta kerkeä ensi kesään mennessä suorittaa.
Riippuu varmaan ihan paikasta. Hyrylässä oli aikoinaan yksi kolmesta viikonlopusta kiinni, mutta vastaavasti joka kolmas VIIKKO vapaa.Katabolic sanoi:Mitenkäs yleensä viikonloppuvapaat spollena? Olen vaan kuullut juttuja että noista spollehommista pääsee vapaille huomattavasti harvemmin kuin useimmista muista...
viiniksi sanoi:Riippuu varmaan ihan paikasta. Hyrylässä oli aikoinaan yksi kolmesta viikonlopusta kiinni, mutta vastaavasti joka kolmas VIIKKO vapaa.
niin mitkä?Ronn Moss sanoi:P1 ja P2 -kokeet.
Hape sanoi:niin mitkä?
MAP sanoi:Höpöhöpö...
Eipä ollu mulla 2/97 Säkylässä spollina ollessa korttia, eikä ole vieläkään.
Eipä haitanna ainakaan sillon mittään, mutta en tiedä mietn nykyään.
Meitä taisi olla kolme kortitonta siellä sillon...
rantapantteri sanoi:Onkos kenelläkään kokemusta Parolan panssariprikaatin spolle-meiningistä? Sinne olis meinaan vuoden päästä lähtö...