Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvät herrat.
Pitääkö paikkansa että Teuvo Loman oli spolle?
En vittuile. Itse olin joku jääkäri, mutta tästä on väitelty.
Ei ole vaikea päästä, viime vuonna kutsunnoissa ne yritti nakittaa lähes joka jannua spolleksi.Moro!
Oon 173 ja 80kg suht normikuntonen mies. Oon hakemassa spolleksi, onko helppo päästä? tarkotus olis auk käydä kanssa. Varmaan apua spolleksi pääsyyn siittä että opiskelen turvallisuusalalla ja omistan vartijakortin?
Kyllä, ei sillä lapulla ole juuri mitään virkaa.jees, toivotaan että tänä vuonna sama homma Huomenna nääs kutsunnat.. Ehdin jo toivelappuun kirjoittaa aivan muuta, mutta mieli muuttui. Varmaa kuulevat toiveen ennemmin suullisesti asiallisesti esitettynä kuin lapusta lukemalla? :D
Ei se oo niin justiinsa vaikka sitä lappua ei olisikaan. Pää asia että ite meet paikalle.jees, toivotaan että tänä vuonna sama homma Huomenna nääs kutsunnat.. Ehdin jo toivelappuun kirjoittaa aivan muuta, mutta mieli muuttui. Varmaa kuulevat toiveen ennemmin suullisesti asiallisesti esitettynä kuin lapusta lukemalla? :D
jees, toivotaan että tänä vuonna sama homma Huomenna nääs kutsunnat.. Ehdin jo toivelappuun kirjoittaa aivan muuta, mutta mieli muuttui. Varmaa kuulevat toiveen ennemmin suullisesti asiallisesti esitettynä kuin lapusta lukemalla? :D
[nelo];1682843 sanoi:Edellisen sivun linkistä löytyi maininta "ei yleensä silmälaseja". Mitä se käytännössä tarkoittaa? Pärstäkerroin määrää otetaanko lasien käyttäjiä? Vai pitääkö muilta osin olla täydellisyyttä hipova huippu-urheilija, jolloin katsotaan sormien läpi?
Aika epämääräinen tuo vaatimus.
Koska käytäntökin on epämääräinen ja vaihteleva. Mitään kiveen hakattua sääntöä ei.
Kaikki neljä spollea ketä tunnen ovat ihan tavallisia jäppisiä, jotka eivät yksikään hakeneet spolleiksi, kenelläkään heistä ei ole urheilutaustaa tai edes mainittavaa fyysistä kuntoa ja useimmilla myös senverran vahvat silmälasit ettei ilman juuri tauluun osuisi (tai hyvä kun edes näkisi sitä). Kuhan nyt vaan määrättiin semmonen pesti armeijassa tai joutuivat kutsunnoissa siihen ylipuhutuksi.
Jos ilmoittaa halukkuutensa spolleksi, niin luulisi sen useimmissa tapauksissa riittävän, kunhan palveluskelpoisuusluokka on se A.
millaset nää pääsykokeet sitten on? Mitä pitää sisällään.
edit. Nyt kun tarkemmin muistelee, niin taitaa sinne jotkut pääsykokeetkin olla. Esim. puretaan ja kootaan pistooli kun kouluttaja on ensin näyttänyt miten se tehdään. Sitten on mahdollisesti "haastattelu". Eli ei mitään tähtitiedettä.