Sotilasarvosi reservissä -kysymys!

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by XXL
Tälläinen sotilasarvo-ketju ole lähinnä itsensä kehumista kun useimmat vastanneista vaikuttaa olevan ainaskin vänskiä. Muut jättänee vastaamatta.

Ja sinun reservin sotilasarvosi on... ??? ;)

No tykäri tietenkin, kelaperse tarkemmin satottuna. 9 päivää olin kertaamassa pari vuotta aikaa ja ohjusmiesten sekaan laittoivat. No olihan siellä TASP. :rolleyes:

res. vänr. (jääk.)

Viisi vuotta jo kertauskutsuja turhaan odoteltu... :(

Tykkimies (IT/Spol)

Majuri

:joulu1:

Originally posted by janne321
eiköhän kaikki kuulu jalkaväkeen paitsi meri- ja ilmavoimat? vai onko ne pelkkiä jägstereitä? varmasti oli vittumaisin homma noilla suojelu miehillä ainakin leirillä. nasse päässä ja semmonen vitun paksu kumipuku ja vielä hellesää.

Joo, kuuluu, mutta ne ei oo pioneereja. :kippis1:
IMHO ne on jimmyjä, olivat ainakin ennen. Mutta olivat mitä tahansa niin masokistien hommaa heillä :piis:

vänskähän mie oon...toivottavasti luti parin vuoden sisään...

Res. alik. (SPOL)

varmasti oli vittumaisin homma noilla suojelu miehillä ainakin leirillä. nasse päässä ja semmonen vitun paksu kumipuku ja vielä hellesää.

Aamen! Raskas suojapuku + nasse oli yhtä helvettiä kesällä puhdistuslinjastoilla hikoillessa vuonna miekka ja kilpi! Tai menihän se seisoskelu vielä, mutta kun jotain vielä piti riehua :itku:

T: alik/slu

Korpraali, ennen sitä tottelin sotilasarvoa pioneeri.
Kertaamaan en oo vielä päässy. (mieli kyllä tekis)

12SPOLK. Jääkäri.

Mua ihmetyttää vaan tuo tk/spol-yhditelmä. Nääs Dragsvikissä kaikki A-miehet laitetaan jääkäreiksi (1 ja 2 RannJK) tai pioneereiksi.
Kaikki B-miehet on poikkeuksetta tykäreitä siinä prikaatissa, ja siis kelpaamattomia Spolleiksi... :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom