Sotilasarvosi reservissä -kysymys!

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jäger

Res. Vänrikki (RJK/sissi)

Originally posted by Tiedz
Jäger

Mikä sotilasarvo on metsästäjä (Jäger)? :joulu8:

Originally posted by Black Monk
Korpraali Jv/Slu/Sluhm, pioneerista nasse-sedäksi :D

etkai vaan tarkota niitä suojelu pioneereja? jos tarkotat niin otan osaa! ite tst-pioneeri.

Res. Vänskä Jääkäripataljoona 55

Homman nimi oli tulenjohtaja(että minä sitte tykkään tuosta nimityksestä)

Yhen kertauspäivän päässä mahdollisuus lutiks.Aikaa vaan ei ole kulunu ku 2 ja puoli vuotta.Tulis vaan nyt niitä kertauksia lisää.

Originally posted by janne321
etkai vaan tarkota niitä suojelu pioneereja? jos tarkotat niin otan osaa! ite tst-pioneeri.

Eiköhän suojelun pojat ole jalkaväen miehiä. Ainakin olivat vuonna TNT ja telamiina kun ite kaivoin limppuja turpeeseen.

Originally posted by Arto
Eiköhän suojelun pojat ole jalkaväen miehiä. Ainakin olivat vuonna TNT ja telamiina kun ite kaivoin limppuja turpeeseen.

eiköhän kaikki kuulu jalkaväkeen paitsi meri- ja ilmavoimat? vai onko ne pelkkiä jägstereitä? varmasti oli vittumaisin homma noilla suojelu miehillä ainakin leirillä. nasse päässä ja semmonen vitun paksu kumipuku ja vielä hellesää.

Originally posted by janne321
varmasti oli vittumaisin homma noilla suojelu miehillä ainakin leirillä. nasse päässä ja semmonen vitun paksu kumipuku ja vielä hellesää.

No onneksi nykyään on olemassa myös kevyempiä ja inhimillisempiä kumipukuja, joskaan ne eivät anna ihan yhtä hyvää suojaa taistelukaasuilta kuin ne raskaat. Suojelumiehiä löytynee joka aselajista sotatilanteessa, koska ABC aseet voidaan suunnata mitä joukkoa vastaan tahansa.

Tälläinen sotilasarvo-ketju ole lähinnä itsensä kehumista kun useimmat vastanneista vaikuttaa olevan ainaskin vänskiä. Muut jättänee vastaamatta.

Alikersantti (sirad)
Enpä kovin äkkiä keksi mitä kehumista kenelläkään voisi sotilasarvossa olla ainakaan reservin puolella.

Korpraali

Alikessu, ekat kertausharjoitukset tulossa 2005. saas nähä kutsutaanko mua, en nimittäin tehny yhtikäs mitään sen jälkeen kun minut ylennettiin alikessuksi: alikkina olin alle 5 yötä leireillä, ja jäin ilman sodanajan tehtävää, pelkkä kenttätykistö au oon vain.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom