Sopivaa proteiinia palautusjuomaan?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä proteiinia kannattaisi käyttää palautusjuomaan? Käykö Fastin Hera80 vai onko se liian hidasta imeytymään? Sekoittaisin sen 1:1 malton kanssa. :rolleyes:

Mites muuten vaikuttaako nopea aineenvaihdunta tohon protskun imeytymiseen? Minulla on nimittäin erittäin nopea aineenvaihdunta ja ajattelin että ehkä se Hera80 imeytyisi sitten nopeammin, meinaan se on ainakin paljon halvempaa kun nuo muut :nolo:

IMO: Aloittelijalle ja harrastelijalle toi on ihan passelia tavaraa.

BadTaste sanoi:
IMO: Aloittelijalle ja harrastelijalle toi on ihan passelia tavaraa.

IMO kaikille muillekin, paitsi ei hifistelijöille.

Hmmph.
Itse ajattelin ostaa tälläistä palautusjuomaa:
2xMalto6 1kg
+Hera80 900g

eli sekoittaisin niin 2dl(80g) maltoa+dl (40g) heraa, järkevää ?
muuten tulisi kreatiinia vedeltyä.

ebeni sanoi:
Hmmph.
Itse ajattelin ostaa tälläistä palautusjuomaa:
2xMalto6 1kg
+Hera80 900g

eli sekoittaisin niin 2dl(80g) maltoa+dl (40g) heraa, järkevää ?
muuten tulisi kreatiinia vedeltyä.

Tuo on aika hyvä suhde, mutta vähempikin proteiini riittää palkkarissa. Itse esim. vedän 1-1½dl proteiinijauhetta.

merkkari500 sanoi:
Mitä proteiinia kannattaisi käyttää palautusjuomaan? Käykö Fastin Hera80 vai onko se liian hidasta imeytymään? Sekoittaisin sen 1:1 malton kanssa. :rolleyes:
Phase 1+2+3 toimii hyvin ainaskin täälläsuunnalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
-Marchi- sanoi:
IMO kaikille muillekin, paitsi ei hifistelijöille.

Aikalailla samaa mieltä. Itse olen myös käyttänyt parempiakin, lähinnä paremman maun ja sekoittuvuuden takia. Mutta seuraava setti on kyllä pari isoa säkkiä hera80:stä ja siitä sotketaan myös palautusjuomat. Hommaat sitten jotain jenkkiläistä jauhoa mausteeksi, pitäähän sen palautusjuoman hyvää olla. :D

kas-vain sanoi:
Phase 1+2+3 toimii hyvin ainaskin täälläsuunnalla.

Kerroppa lisää? On kuitenkin aika kallista pakettia syödä tuota. Ja maistoin sitä 1 ja oli aivan oudon makuista. Tuostahan on meillä heitetty expertti osiolle kanssa kyselyä mutta kukaan ei ole ottanut kantaa...
Tuon 3 vois kyllä mielstäni korvata vaikka muscle+ ja en usko että mitään suurta vaikustusta enää jäisi pois. Muuta kuin taloudellisesti halvempaa..

Kride sanoi:
Tuo on aika hyvä suhde, mutta vähempikin proteiini riittää palkkarissa. Itse esim. vedän 1-1½dl proteiinijauhetta.

Örh ? :)
Minusta tuossa on pieni ristiriita, sanot että vähemmänkin proteiiniä voisi vetää mutta itse vedät puolet enemmän :rolleyes:

ebeni sanoi:
Örh ? :)
Minusta tuossa on pieni ristiriita, sanot että vähemmänkin proteiiniä voisi vetää mutta itse vedät puolet enemmän :rolleyes:

Jahas, vastailin tuohon sitten liian unisena. Katsoin, että heraa menee tuo 2dl :D Siinä tapauksessa vähennä Malton määrää, 1dl riittää hyvin.

japa sanoi:
Kerroppa lisää? On kuitenkin aika kallista pakettia syödä tuota. Ja maistoin sitä 1 ja oli aivan oudon makuista. Tuostahan on meillä heitetty expertti osiolle kanssa kyselyä mutta kukaan ei ole ottanut kantaa...
Tuon 3 vois kyllä mielstäni korvata vaikka muscle+ ja en usko että mitään suurta vaikustusta enää jäisi pois. Muuta kuin taloudellisesti halvempaa..

En tiedä onko plaseboa vai mitä mutta 3viikkoa olen syönyt ja treeni luistanut ihan sika hyvin. Intesiteetti on noussut logaritmisesti samoin sarja painot verrattuna aikasempaan, jollion vedin vain pelkän palkkarin. Voi olla, että asenne treeniin on myös samalla muuttunut kun maksoin hunajaa jauhoista. Mutta kumminkin paras 3viikkoinen mitä olen ikinä vetänyt näin kehityksen kannalta. Toisaalta mukana on myös kreatankkaus ja yö prode, eli en pelkällä 1+2+3 sella vedä. Maku on musta hyvä kaikissa (suklaa) ja sekoittuvuus todella hyvä. Ostan uudestaan kun loppuu. Harmi vain, että pakkis lopetti myynnin. Voishan ton vaihtaa vaikka 1.bcaa+fastin hydro+gluta 2.fastin hydro+gluta 3. muscle+ + crea+gluta+malto

Hinta on vain lähestulkoon sama eli n.5.5€ per setti (laskeskelin nopeesti voin olla väärässäkin). Mielestäni on kumminkin kivempi että kaikki on 3 eri pussissa ja huljuttaa napaan, kuin sekoitella+punnita+vetää nappeina 10 eri pussista, jotka kestää kaikki eri ajan.

Fastilta on varmaan tulossa jonkinlainen korvaava tuote lähiaikoina? Katsotaan miten käy.

Jos unohdetaan makuasiat niin mikä tekee isolaatista paremman palkkariin kuin ihan perushera
Heraisolaateissa ei ole juurikaan rasvaa, joten ne imeytyvät hieman nopeammin kuin jonkin verran rasvaa sisältävät konsentraatit. Siksi aavistuksen parempia.

Kyllä normaali heraprotsku asiansa palkkarissa ajaa, itselläni käytössä tällä hetkellä Boost4Youn herahydrolysaattia mutta ajattelin palata jälleen perusheraan kun niin paljon halvempaa.Toisaalta palautumisjuoman sanotaan olevan se tärkein protskujuoma joten kyllähän siihen kannattaa mielestäni panostaa jos vaan lompakon nyörit antaa myöten :)

Back
Ylös Bottom