Mitä proteiinia kannattaisi käyttää palautusjuomaan? Käykö Fastin Hera80 vai onko se liian hidasta imeytymään? Sekoittaisin sen 1:1 malton kanssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BadTaste sanoi:IMO: Aloittelijalle ja harrastelijalle toi on ihan passelia tavaraa.
Aivan samaa mieltä!-Marchi- sanoi:IMO kaikille muillekin, paitsi ei hifistelijöille.
ebeni sanoi:Hmmph.
Itse ajattelin ostaa tälläistä palautusjuomaa:
2xMalto6 1kg
+Hera80 900g
eli sekoittaisin niin 2dl(80g) maltoa+dl (40g) heraa, järkevää ?
muuten tulisi kreatiinia vedeltyä.
Phase 1+2+3 toimii hyvin ainaskin täälläsuunnalla.merkkari500 sanoi:Mitä proteiinia kannattaisi käyttää palautusjuomaan? Käykö Fastin Hera80 vai onko se liian hidasta imeytymään? Sekoittaisin sen 1:1 malton kanssa.
-Marchi- sanoi:IMO kaikille muillekin, paitsi ei hifistelijöille.
kas-vain sanoi:Phase 1+2+3 toimii hyvin ainaskin täälläsuunnalla.
Kride sanoi:Tuo on aika hyvä suhde, mutta vähempikin proteiini riittää palkkarissa. Itse esim. vedän 1-1½dl proteiinijauhetta.
ebeni sanoi:Örh ?
Minusta tuossa on pieni ristiriita, sanot että vähemmänkin proteiiniä voisi vetää mutta itse vedät puolet enemmän
japa sanoi:Kerroppa lisää? On kuitenkin aika kallista pakettia syödä tuota. Ja maistoin sitä 1 ja oli aivan oudon makuista. Tuostahan on meillä heitetty expertti osiolle kanssa kyselyä mutta kukaan ei ole ottanut kantaa...
Tuon 3 vois kyllä mielstäni korvata vaikka muscle+ ja en usko että mitään suurta vaikustusta enää jäisi pois. Muuta kuin taloudellisesti halvempaa..
Jos unohdetaan makuasiat niin mikä tekee isolaatista paremman palkkariin kuin ihan perushera?Kipi I sanoi:No isolaatti tai hydrol. olis parasta!
Heraisolaateissa ei ole juurikaan rasvaa, joten ne imeytyvät hieman nopeammin kuin jonkin verran rasvaa sisältävät konsentraatit. Siksi aavistuksen parempia.Jos unohdetaan makuasiat niin mikä tekee isolaatista paremman palkkariin kuin ihan perushera
Kuin myös ja isolaattia. Eihän nuo nyt niin kalliita ole! 21 ja 25egee.harde20 sanoi:Boost4Youn herahydrolysaattia