Sopiva ruokavalio hakusessa yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampe91
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Sampe91

Banned
Elikkäs olen 170cm pitkä ja painoa on siunaantunut 82 kilon edestä. Salilla on tullut käytyä kohta 2 kuukautta. Teen kaksijakoista ohjelmaa; ma,ti,to,pe ja käyn salilla viikonloppuisin tekemässä muita liikkeitä. Eli tavoitteenani olisi päästä loistavaan kuntoo sisäisesti ja ulkoisesti, eli toisinsanoen kasvattaa lihasta, voima on mulle sivuseikka, kunhan on vain lihasta. ;) Hyllyvää tavaraakin löytyy ja se pitäisi saada pois seuraavaan kesään mennessä.

Pitäisi saada ravinto-ohjelma bodaajalle, mutta sillätavalla, että se kuluttaisi rasvaa. En tiedä onko hankala yhtälö, mutta korjatakaa ja auttakaa.

Mulla ois ollut vielä pari kysymystä:

1. Mikä treenaustapa on paras lihaksen kasvatusta varten?

2. Proteinit? Tarvitsenko mä sellaisia?

3. Onko kellään kokemusta Leaderin Test+ EVO3:sesata?

Seniorit ja muutkin jotka vain osaavat auttaa voisivat tehdä ravinto-ohjelman ja kertoa muuta hyödyllistä tietoa.

Toi 2: Kysymys on aika tyhmä. Tarviitko Protskuja? Voithan Sä kokeilla kasvattaa lihasta syömällä vaan Vilja tuotteita ja jättää eläinkunnan Prodet veks nii katotaa paljo Patti kasvaa vuodessa :) Jos taas meinasit semmosia Ravintolisä Prodeja niin Eiköhän niitä kannata muutamama annos treenipäivinä popsia :david:

Ihan turhaa vittuilua aloittelijoiden osastolla, M-rickyy.

Sampe91, aikaisemmissa viesteissä olevien linkkien takana olevaan tietoon kannattaa tosiaan tutustua ihan kaikessa rauhassa.

Edit: Tätäkin kannattanee jossain vaiheessa katsella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom