Sopiva ohjelma?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tällä hetkellä:

1pv. (Su ja Ke)

Vatsat/5x10
Penkkipunnerrus/pyramidi
vipunostot/4x10 (rintalihaksille)
vinopenkki käsipainoilla/4x10
kapeapenkki/pyramidi
ojentajat taljalla/4x10
hauiskääntö tangolla seisten/pyramidi
hauiskääntö käsipainoilla/4x10 (per käsi)

2pv. (Ma ja Pe)

jalkakyykky/pyramidi
pohkeet/pyramidi
reisiojentaja/4x10
mave/pyramidi
ylätalja/4x10
pystypunnerrus/pyramidi
vipunostot/4x10 (olkapäät)

Lisäksi: (Ti ja To)

Erinäistä säkkien mättöä 2krt vkossa. Rankkuus vaihtelee mutta nousee kyllä hiki joka kerralla.

Olen käynyt puolentoista vuoden ajan salilla eri ohjelmalla jolla treenasin peruskuntoa pohjalle. Nyt kehittelin tällaisen ja olen tehny tätä kuukauden verran. Luonnollisesti ei ole mitään vielä ilmennyt. Tietysti lihakset rasittuvat mukavsti massa- ja muotoliikkeen tehdessä peräkkäin, mutta positiivinen asia tämäkin.

Syön hyvin ja lisäravinteena syön G-massaa.

onko tämä tässä vaiheessa sopiva treenisysteemi, vai tarvitseeko mun tehä muutoksia ohjelmaan/ vähentää tota pussien hakkaamista erikseen? Ainut treenitön päivä tällä hetkellä on lauantai.

Ei varmaan tällä treenillä ylikunnon vaaraa missään vaiheessa?:worship:

Jos vedät joka salitreenin tappiin nii voi olla että säkkitreenit ovat liikaa.....1 vapaapäivä on kyllä liian vähän. paitsi jos otat vähän kevyemmin säkki sekä salitreenit nii kaippa käypätreenisysteemi :) palaudu kunnolla, syö paljon, nuku paljon :thumbs:

Jos vedät joka salitreenin tappiin nii voi olla että säkkitreenit ovat liikaa.....1 vapaapäivä on kyllä liian vähän. paitsi jos otat vähän kevyemmin säkki sekä salitreenit nii kaippa käypätreenisysteemi :) palaudu kunnolla, syö paljon, nuku paljon :thumbs:

Joo kiitti.. Täytyy sit koittaa keksii jotai, ku en haluis keventää kumpaakaa mut pääasiassa en ainakaa salia, joten voi olla et jää toistaseks toi thai-boxaaminen vähemmälle. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom