- Ikä
- 40
Eli olisin hankkimassa uutta puhelinta ja olen nyt vähemmän aikaa jo kuolannut tämän k800i:n perään.
Tekniset tiedot
Lähde: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=fi&lc=fi&template=ph1&zone=ph
Hinta pyörii siinä 426-520 paikkeilla, ostopaikasta riippuen.
Syyt miksi olisin tämän puhelimen hommaamassa on se, että siinä on kohtuullinen kamera mukana. Monesti on harmittanut kun ei ole ollut kameraa messissä jos nähnyt jotain, niin tämä tulisi sitten aina mukana. Lisäksi olen niin lopen kyllästänyt Nokian puhelimiin, että olisi sinäänsä ihan mukavaa vaihtelua. Pari kertaa olen puhelinta pääsyt kokeilemaan ja ihan vakuuttavalta vaikkuttanut.
Onko täällä ketään ko. puhelimen omistajaa? Onko ollut toimiva verme ja onko kaiken tuon hintansa väärtti? Kertokaahan vaan, että kannattaako moiseen rahojaan tuhlata?
Tekniset tiedot
Tärkeimmät ominaisuudet
* Ksenonsalama - aito valokuvavalo
* BestPic™ - poimi paras, poista loput
* 3G - nopeat Internet-palvelut
* Musiikin ja liikkuvan kuvan toistaminen
* PictBridge-yhteensopiva - vaivatonta valokuvien tulostusta
* 3,2 megapikselin Cyber-shot™-digikamera automaattitarkennuksella
* Memory Stick Micro™ (M2™) -tuki
Näyttö
* 262 144 värin TFT-näyttö
* 240x320 pixel
Ääni
* Musiikkiäänet (MP3/AAC)
* Polyfoninen ääni, 72 ääntä
Muisti
* Memory Stick Micro™ (M2™) -tuki
* Phone memory 64MB*
*Todellinen vapaan muistin määrä voi vaihdella puhelimen kokoonpanon mukaan.
Verkot
* GSM 900
* GSM 1800
* GSM 1900
* UMTS
Koot
* 105 x 47 x 22 mm
* 4.1 x 1.8 x .9 tuumaa
Paino
* 115 gr
* 4.1 oz
Lähde: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=fi&lc=fi&template=ph1&zone=ph
Hinta pyörii siinä 426-520 paikkeilla, ostopaikasta riippuen.
Syyt miksi olisin tämän puhelimen hommaamassa on se, että siinä on kohtuullinen kamera mukana. Monesti on harmittanut kun ei ole ollut kameraa messissä jos nähnyt jotain, niin tämä tulisi sitten aina mukana. Lisäksi olen niin lopen kyllästänyt Nokian puhelimiin, että olisi sinäänsä ihan mukavaa vaihtelua. Pari kertaa olen puhelinta pääsyt kokeilemaan ja ihan vakuuttavalta vaikkuttanut.
Onko täällä ketään ko. puhelimen omistajaa? Onko ollut toimiva verme ja onko kaiken tuon hintansa väärtti? Kertokaahan vaan, että kannattaako moiseen rahojaan tuhlata?