Sonera

Ilmaiset tekstiviestit?

Tämä menee vähän aiheen vierestä, mutta onko joku sellainen liittymä jossa olisi ilmaiset tekstiviestit, vai olikohan se vaan joku kampanjatarjous???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, kieltämättä Soneran yhteys on täälläkin vähän pätkinyt toisinaan, mutta loppupeleissä toimivuus on ollut ihan ok. Sitten kun tämä oikein innostuu, niin yhteys katkeilee 30s välein, mutta kyllä tää on aina melko pian alkanut toimimaan..Yhteyden avauksessakin meni se jo ennakkoon ilmoitettu 2 viikkoa.

Minulla on Sonera ja hyvin on toiminut, ei ole ikinä ollut minkäänlaista sanomista toiminnasta. :thumbs:

Sä ootki varmaan se yks 500000 jolla tää paska toimii... tänä aamuna tää mun yhteys on jälleen koko ajan vittuillut... kohta soitan ja vaadin kuukausi maksut vittuun tältä kuulta ja jotain hyvitystä...

Originally posted by P.R.I.E.S.T
Sä ootki varmaan se yks 500000 jolla tää paska toimii... tänä aamuna tää mun yhteys on jälleen koko ajan vittuillut... kohta soitan ja vaadin kuukausi maksut vittuun tältä kuulta ja jotain hyvitystä...

Juu, koko aamuna ei ole päässyt mihinkään myöskään tällä liittymällä!..Ennen kuin pari minuuttia sitten rupesi taas toimimaan, joskin "hiukan" hitaanlaisesti...

Re: Ilmaiset tekstiviestit?

Originally posted by Pomme
Tämä menee vähän aiheen vierestä, mutta onko joku sellainen liittymä jossa olisi ilmaiset tekstiviestit, vai olikohan se vaan joku kampanjatarjous???

Saunalahden tivkor. 5 numeroon operaattorista riippumatta tekstarit ilmaiseksi. (max. 1000/kk)

Tämä ei ole mainos, olen vaan itse ollut hyvin tyytyväinen liittymään. Puhelin laskut ovat pudonneet yli 100 eurosta noin 40 euroon/kk. Jos on puhelinaddikti, niin sitten on. Nyt voi onneksi räpeltää kännykkää hetkittäin ilmaiseksi.

Ja itse topicciin, taidan olla se 2 puolesta miljoonasta jolla sonera ei töki. :D

Alussa oli kyllä hankaluuksia, nettiyhteyden saanti kesti 5-75 minuuttia koneen käynnistymisen jälkeen. Kun vaihdoin ME:n XP:hen aika lyheni ja nyt nopeuden noston jälkeen pääsen minäkin heti koneen käynnistyttyä nettiin.

Ite olen ainakin huomannut että se ken omistaa kyseisen verkon tarjoaa yleensä parhaat yhteydet ja palvelut. Eli siis tääläpäin paikallinen puhelin yhtiö, muut esim. saunalahti, elisa jne. ovat vain vuokralla kyseisen yhtiön verkossa. Paikallisen puhelin yhtiön huoltomiehet viis veisaavat jos muitten yhteydet ei toimi mut jos omissa on jotain vikaa niin ne korjataan kyllä heti.

Re: Re: Ilmaiset tekstiviestit?

Originally posted by Krusifiksi

Alussa oli kyllä hankaluuksia, nettiyhteyden saanti kesti 5-75 minuuttia koneen käynnistymisen jälkeen. Kun vaihdoin ME:n XP:hen aika lyheni ja nyt nopeuden noston jälkeen pääsen minäkin heti koneen käynnistyttyä nettiin.

Soneran kanssa juuri noin minullakin tökki ME ja kun vaihdoin XP, niin loppui se jumittaminen koneen sisäiseen "verkko osoitteeseen".
Silloin sai kyllä sonera kuulla kunniansa:nolo:
Minulla on sisäinen ADSL kortti (roadrunner), eli ei Telwell+ME ongelma.

Ei saakeli, onko Soneralla tosiaan noin suuria ongelmia verkon kanssa?! :confused: Eka kerta kun edes kuulen asiasta... :D

Oiskin poikki kokonaan mutkun tää Soneran paska tykkää katketa noin 30sekunnin - 10 minuutin välein. Connecting... ja täl paskalla pitäis yrittää nettipelejä viel pelailla. Muutenkin pingit perseestä.
Ei voi todellakaan suositella kenellekään. Saunalahden ISDN:kin oli parempi hinta/laatusuhteeltaan.

:jahas: :(

Jahas, tulipas kehuttua sitten liian aikaiseen, ettei suuria ongelmia ole ollut. Eilen illalla tämä netti oli todella hidas, eikä sivut oikein aukeillut jne. No sitten sammutin koneen ja menin nukkumaan. Kun aamulla avasin koneen, niin nettipä ei toiminutkaan ollenkaan. Eli ainakin 07.30 - 09.30 netti oli poikki, lienee kuitenkin koko yön. :curs:

meilläkin oli paljon kesällä soneran kanssa ongelmia, ei mennyt kaikille sivuille ja pätki yhteys aina välillä.. sitten ne vaihto mut uuteen kytkimeen ja nyt toiminu ihan kunnolla.. saatiin tosta korvauksena yksi kuukausi ilmaseksi :D

Mulla ei ole tähän mennessä ollut minkäänlaisia ongelmia, mutta nyt parin viikon sisällä tuo on pätkinyt enemmän kuin vaarin lada. :D

Eipä ole ollut vielä ainakaan mitään ongelmia Soneran laajakaistan kanssa. Postikin on kulkenut ihan normaalisti.
Tosin kohta vaihtuu Sonera DNA:n. Saa nähdä miten se sit toimii.

sonera.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom