Sonera

Soneran ripeä toiminta taas laittaa suun oikeen todella leveään hymyyn :itku:
Itselläni on Sonera DSL yhteys joka lakkasi toimimasta 14.11 klo 17:00.Sonera on sitten tänään 17.11 huomannut jo että,kappas:muutamalla kymmenellätuhannella ei näköjään yhteydet oikein toimikaan,hups muutamalla tuhannella ei ollenkaan. Miten VITUSSA voi mennä 3päivää että Soneran kaltainen yritys tuollaiseen reagoi? :curs:
Pahempi skenario on tietysti se että ne on tiennyt koko ongelman olemassa olon ja odottaneet v:lopun yli ja laittaneet sitten vasta tiedoitteen maailmalle.Perusteltuahan se oli kertoa että ollu muutaman tunni vasta poikki kuin kertoa ,TOTUUS että viikonlopun on ollu noi piuhat poikki mutta ei aateltu tehä mitään,nyt sitten aateltiin TAAS vähän valehdella ja jäädä siitä kiinni ja saada lisää asiakkaita...tai sitten ei SONERA.
Miten VITUSSA kun kilpailu on äärimmäisen kova teleoperaattori alalla ,SONERA voit vähätellä ongelmia ja sitten valehdella vielä kaupan päälle?Kuunnelkaa puhelut,älkää laittako e-maileja eteenpäin viikkoihin,katkaiskaa yhteydet,valehdelkaa.Mutta älkää toivoko että ihmiset käyttäisivät teidän palvelujanne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin, sen siitä saa. Kannattaa harkita yhteydentarjoajan vaihtoa... parempiakin varmasti on.

Just odottelen et tulis joku ilmainen ADSL-liittymistarjous, että pääsis tästä eroon(sonera 1/512). Gsm vaihtui jo ajat sitten Saunalahteen. :wall:

Soitin soneralle ja haukuin koko paskan vittu ottaa päähän ihan törkeesti... jo viime kesänä yhteys oli ihan vitusta... rupee kyllä riittämään tää soneran homojen kanssa pelleily...

Ei toi ole mitään Elisaan verrattuna. Yhteys katkee lähes joka päivä useamman kerran, ja vaikka ekoina päivinä soitin sinne monta kertaa päivässä, niin eipä siitä mitään hyötyä ollut. Jonkun äijän lähettivät tarkistamaan puhelinjohtoa, mutta oli unohtanut työkalut kotiin.

Mä en ymmärrä kuinka kauan ne voi kusettaa jengiä ennenkuin palaa hihat ja yhtä vähän mä ymmärrän niitä jotka edelleen vannoo ton lafkan nimeen. Herätys. Sonera ON perseestä!
:arvi: on kingi

Originally posted by P.R.I.E.S.T
Soitin soneralle ja haukuin koko paskan vittu ottaa päähän ihan törkeesti... jo viime kesänä yhteys oli ihan vitusta... rupee kyllä riittämään tää soneran homojen kanssa pelleily...

Miten ihmeessä pääsit läpi ? Yleensä kun olen itse yrittänyt, niin hermot ovat pettäneet reilun puolen tunnin odotuksen ja väliaikamusiikin kuuntelun jälkeen.

Ja kyllä, jos vika tulee perjantaina, niin Sonera korjaa sen vasta viikonlopun jälkeen. Maksaa liikaa lähettää korjaajat liikkeelle viikonloppuna. Näin ainakin työkaverille oli kerrottu.

Sonera on niin perseestä kuin olla voi. Ne ylimieliset johtajat pitäisi kieritellä alasti lantakaivossa.

Jonotin ja odotin.... soitin jo päivällä ja vittu sitte meni loputki hermoista ja siä hiukan yhdisteltiin aina jollekin toiselle ja toiselle... on se nyt vittu ihme jos ne vitun homot ei osaa mitään... mutta ihme juttu on se että toi vitun lasku tulee kyllä ajallaan aina... :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Originally posted by phy73
Just odottelen et tulis joku ilmainen ADSL-liittymistarjous, että pääsis tästä eroon(sonera 1/512). Gsm vaihtui jo ajat sitten Saunalahteen. :wall:

Nyt juuri taisin nähdä lehdessä mainoksen , että, olikohan nyt DNA, avaa laajakaistan ilmaiseksi. Kannattaa seurata muna kovana lehtiä, nottei mene ohi.

Originally posted by lepex
Nyt juuri taisin nähdä lehdessä mainoksen , että, olikohan nyt DNA, avaa laajakaistan ilmaiseksi. Kannattaa seurata muna kovana lehtiä, nottei mene ohi.

Vittu tää yhteys pätkii.... Siis toi Dna on pääkaupunkiseudulle ainoastaan...

Saa nähdä miten täällä turussa menee asiat, kun tuo Auriakin tulee olemaan sonera ensi vuonna. Tuskaa ja paskaa varmaan :david: Tulee kyllä vaihto eteen varmaan. Saunalahtikin tarjosi aika halpoja adsl liittymiä... vai onko nekin vain halvempia versioita soneran letkuista kuten gsm liittymät?

Jonotin ja odotin.... soitin jo päivällä ja vittu sitte meni loputki hermoista ja siä hiukan yhdisteltiin aina jollekin toiselle ja toiselle... on se nyt vittu ihme jos ne vitun homot ei osaa mitään... mutta ihme juttu on se että toi vitun lasku tulee kyllä ajallaan aina... :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Itse soitin sen sähköpostisotkun aikana Soneran laskutukseen ja ilmoitin etten aio maksaa seuraavan kuun liittymämaksua. Suostuivat ihan kiltisti reklamaatioon ja nollasivat laskun.

Suosittelen samaa kaikille, joilla on ongelmia Soneran yhteyksien kanssa. Laskutukseen jopa pääsee puhelimitse heti.

Jos niitä vaan ei jaksa kiinnostaa..... :wall:

:haart: :david:

Meille änkes tänään joku Soneran tyyppi, ja aikansa värkkäs oman kannettavansa ja meidän koneen kanssa jotain ...Yhdisteli modeemia kannettavastaan meidän koneeseen ja toisin päin, sun muuta.. Ei löytynyt mitään vikaa, mutta yhtäkkiä yhteys vain rupesi toimimaan...hmmm... Aikoi lähettää laskun perässä! Ja paskat siitä käynnistä mitään maksetaan!! Saas nähdä kauanko toimii...:rolleyes: Nuo kuutisen päivää ilman Pakkista oli jo ihan tarpeeksi tälle vuotta...

Originally posted by ironchef
Vittu tää yhteys pätkii.... Siis toi Dna on pääkaupunkiseudulle ainoastaan...

:confused:

Saatavuus

Mitä helvettiä? Tiedätkö jotain, mitä DNA ei tiedä?

Siitä haukkumisesta ei ole yhtään mitään hyötyä. Ainostaan lisäät asiakaspalvelijoiden vitutuskäyrää. Mikään ei kuitenkaan muutu.

Originally posted by zii
Ei toi ole mitään Elisaan verrattuna. Yhteys katkee lähes joka päivä useamman kerran, ja vaikka ekoina päivinä soitin sinne monta kertaa päivässä, niin eipä siitä mitään hyötyä ollut. Jonkun äijän lähettivät tarkistamaan puhelinjohtoa, mutta oli unohtanut työkalut kotiin.

Mulla oli kans aivan uskomattoman huonot kokemukset elisasta viime kesän aikana. Yhteys pätki päivittäin, ja välillä oli poikki jopa kaksikin päivää.

Korjaaja kävi arviolta 6 kertaa kesän aikana, mikään ei kyllä muuttunut.

Olin alunperin soittanut 1,5 kk ennen muuttoani, ja ilmoittanut päivän jolloin yhteyden on toimittava.

No, 1,5 kk kului ja kappas vaan yhteys ei ollut päällä. Soitin asiakaspalveluun, josta yhdistettiin huoltopuolelle. Siellä vanhempi nainen yritti mussuttaa jotain asentajapulasta jne..sanoi että 2 vkon sisällä saadaan asennettua.

Siinä vähän verenpaine alkoi kiipiä joten totesin tädille kylmä viileästi:

"Olen ilmoittanut 1,5 kk ennen muuttoani päivän jolloin yhteyden pitää toimia, se että onko teillä asentajapula vai ei, ei ole mun ongelma. Mulle kuuluu vain se että kun huomenaamuna avaan koneen, yhteys toimii". "Kuinka paljon teille sitä aikaa pitäisi siihen kytkemiseen varata? Kaksi kuukauttako?"

Ja se toimi, ja pätki sitten koko kesän. Nyt olen tyytyväinen saunalahden asiakas. Elisalle maksoin 256:sta yhteydestä vajaa 30€, nyt maksan saunalahdelle saman summan, ja yhteys ei ole pätkinyt. Ja samalla liikennekin nopeutui 256:sta 512:ta.:thumbs:

Originally posted by nikke1
Saunalahtikin tarjosi aika halpoja adsl liittymiä... vai onko nekin vain halvempia versioita soneran letkuista kuten gsm liittymät?
Mulla on Sauniksen DSL ja GSM ja molempiin olen erittäin tyytyväinen. Pääkaupunkiseudulla linjat on Elisan DSL-laitteilla (Nokia), mistä eteenpäin kuso kulkee Sauniksen verkkoon. Netin nopeusmittarit näyttävät samoja nopeuksia kuin mihin DSL on konffattu (512/512), joten eivät huijaa IP-yhteyksissäkään. Katkoja on ollut muutama puolen vuoden aikana, tukeen on päässyt hyvin läpi ja ovat yleensä jo tienneet ongelmasta muutama minuutti pätkäisyn jälkeen. Pisin katko taisi olla puoli päivää, loput mun huomaamat alle tunnin.

Täältä voi katsoa noita vikatiheyksiä. Muutama vuosi sitten firma myi enemmän kuin mihin rahkeet riittivät ja maine meni jonkin verran toimitusten venyessä ja paukkuessa, nyt näyttävät panostavan asiakastyytyväisyyteen enemmän ja ainakin omalla kohdallani toimii.

:5: :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom