- Liittynyt
- 11.12.2002
- Viestejä
- 371
Soneran ripeä toiminta taas laittaa suun oikeen todella leveään hymyyn :itku:
Itselläni on Sonera DSL yhteys joka lakkasi toimimasta 14.11 klo 17:00.Sonera on sitten tänään 17.11 huomannut jo että,kappas:muutamalla kymmenellätuhannella ei näköjään yhteydet oikein toimikaan,hups muutamalla tuhannella ei ollenkaan. Miten VITUSSA voi mennä 3päivää että Soneran kaltainen yritys tuollaiseen reagoi? :curs:
Pahempi skenario on tietysti se että ne on tiennyt koko ongelman olemassa olon ja odottaneet v:lopun yli ja laittaneet sitten vasta tiedoitteen maailmalle.Perusteltuahan se oli kertoa että ollu muutaman tunni vasta poikki kuin kertoa ,TOTUUS että viikonlopun on ollu noi piuhat poikki mutta ei aateltu tehä mitään,nyt sitten aateltiin TAAS vähän valehdella ja jäädä siitä kiinni ja saada lisää asiakkaita...tai sitten ei SONERA.
Miten VITUSSA kun kilpailu on äärimmäisen kova teleoperaattori alalla ,SONERA voit vähätellä ongelmia ja sitten valehdella vielä kaupan päälle?Kuunnelkaa puhelut,älkää laittako e-maileja eteenpäin viikkoihin,katkaiskaa yhteydet,valehdelkaa.Mutta älkää toivoko että ihmiset käyttäisivät teidän palvelujanne.
Itselläni on Sonera DSL yhteys joka lakkasi toimimasta 14.11 klo 17:00.Sonera on sitten tänään 17.11 huomannut jo että,kappas:muutamalla kymmenellätuhannella ei näköjään yhteydet oikein toimikaan,hups muutamalla tuhannella ei ollenkaan. Miten VITUSSA voi mennä 3päivää että Soneran kaltainen yritys tuollaiseen reagoi? :curs:
Pahempi skenario on tietysti se että ne on tiennyt koko ongelman olemassa olon ja odottaneet v:lopun yli ja laittaneet sitten vasta tiedoitteen maailmalle.Perusteltuahan se oli kertoa että ollu muutaman tunni vasta poikki kuin kertoa ,TOTUUS että viikonlopun on ollu noi piuhat poikki mutta ei aateltu tehä mitään,nyt sitten aateltiin TAAS vähän valehdella ja jäädä siitä kiinni ja saada lisää asiakkaita...tai sitten ei SONERA.
Miten VITUSSA kun kilpailu on äärimmäisen kova teleoperaattori alalla ,SONERA voit vähätellä ongelmia ja sitten valehdella vielä kaupan päälle?Kuunnelkaa puhelut,älkää laittako e-maileja eteenpäin viikkoihin,katkaiskaa yhteydet,valehdelkaa.Mutta älkää toivoko että ihmiset käyttäisivät teidän palvelujanne.