Muutin syyskuun alussa uuteen asuntoon Espoossa. Kävin elokuun puolella tilaamassa sinne jo etukäteen kyseisen laajakaistan. Nyt eletään jo tosiaan marraskuuta, eikä nettiä näy vieläkään. Tällä viikolla tuli tekstiviesti, jossa ilmoitettiin, että arvioitu asennusaika olisi viikolla 46. Tulee jos tulee.
Opiskelen tietojenkäsittelyä, ja olen myös alan töissä, eli netti on omalla kohdallani melko kriittinen palvelu. Teen etänä töitä, ja käytännössä kaikki opiskelumateriaalikin on siellä netissä. Melkoisen perseestähän tämä on. Laskujen maksunkin joutuu hoitamaan muualla.
Mun mielestä toi "kohtuullinen toimitusaika" on mennyt jo aikoja sitten. Ärsyttää perkeleesti. Saisikohan Soneralta mahdollisesti kärsimysten kattamiseksi suklaata, tai jotain muuta kivaa? Muilla ihania kokemuksia tuosta firmasta?
Lähde: Toimitusehdot (pdf)
P.S. Olisin ottanut welhon, jos sen olisi tähän asuntoon saanut.
Opiskelen tietojenkäsittelyä, ja olen myös alan töissä, eli netti on omalla kohdallani melko kriittinen palvelu. Teen etänä töitä, ja käytännössä kaikki opiskelumateriaalikin on siellä netissä. Melkoisen perseestähän tämä on. Laskujen maksunkin joutuu hoitamaan muualla.
Mun mielestä toi "kohtuullinen toimitusaika" on mennyt jo aikoja sitten. Ärsyttää perkeleesti. Saisikohan Soneralta mahdollisesti kärsimysten kattamiseksi suklaata, tai jotain muuta kivaa? Muilla ihania kokemuksia tuosta firmasta?
SONERAN PALVELUIDEN YLEISET TOIMITUSEHDOT KULUTTAJA-ASIAKKAILLE sanoi:3 Palvelun toimittaminen, tuottaminen ja käyttö
3.1 Toimitusajankohta. Sonera on velvollinen toimittamaan palvelun
sovittuna aikana tai, jos toimitusajasta ei ole tehty nimenomaista
sopimusta, kohtuullisessa ajassa sopimuksen syntymisestä.
Lähde: Toimitusehdot (pdf)
P.S. Olisin ottanut welhon, jos sen olisi tähän asuntoon saanut.