Solarium

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimbe
  • Aloitettu Aloitettu
Anonymous sanoi:
Joo näyttäisi, ettei lamppuja ole vaihettu pitkään aikaan. Pari kertaa vuodessa kuuluisi lamput vaihtaa, jos solkkua käytetään paljon. Ja jos tosiaan auringossa rusketut, niin kyllä solkussakin pitäisi.

Tiedän yhden tytön, joka käy tuossa samassa solkussa kuin minä ja se onkin ihan kivan ruskea! Joten luulen näin, että ehkä vasta joskus viiden kerran jälkeen alkaa näkyä jotain.. hope so:rolleyes:

Voisimpa kysäistä tuolta salilta, että milloin siihen on uusittu putket! Kiitos neuvoista:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla kyllä ainakin tulee se rusketus vasta päivän-parin viiveellä. Ensin tulee aina pisamat näkyviin ja päivän päästä rusketus.

Mulla on nyt 4 kertaa takana ja eron huomaa kyllä selvästi. Ensimäisellä kerralla 10, lopuilla sitten 15. Nämä oli 2x viikossa, tästä eteenpäin sitten varmaan kerran viikossa. 6 kertaa vielä jäljellä :kuola:

Vaaleat läikät ihossa meinaa sitä, että ihopigmentti on erilaista siinä kohtaa. Kesälläkin niitä voi tulla, kun iho on saanut rusketusta. Ei siis ole mitenkään riippuvaista miten siellä solkussa lepäilet, kun ei voi vaikuttaa läikkien tuloon. Itsekin olen nyt nelisen kertaa solkussa käynyt, ja pari vaaleaa läikkää on selkään ilmestynyt.

Tää mun rusketus alkaa näyttää jo ihan hyvälle, SITTENKIN! :) Oon käyny vasta sen kaks kertaa, mutta sit laitoin eilen illalla yhden kerroksen itseruskettavaa koko vartaloon, niin ai että on jo hyvän värinen! Onneks on viel 8 kertaa solkkua jäljellä :kuola: :kuola:

Mulla on nyt 5 käyntiä takana ja nyt vasta eron huomaa selvästi. Maha on paljon ruskeampi kuin muut osat. Ja pepussa on hassut valkoiset läikät :rolleyes: . Mietin, pitäisikö laittaa valkoisiin läikkiin itseruskettavaa, jospa se vaikka tasoittaisi?

Ne vaaleat läikät ihossa (en siis tarkoita lapaluiden ja pepun kohdalle tulevia painaumia) voivat tarkoittaa myös sitä, että ihossa on jonkilainen sieni, esim. savipuoli. Ne hoituu pois esim. Nitzoralilla.

Mulle tekee aurinko hyvää iholle, joten päätin ottaa kymppikortin solkkuun. Jos vaikka saisi kaksi kärpästä yhden hinnalla. Mulle kun lievempi antibioottikuuri toi punaista allergiointia rintaan. :jahas: Finniongelma ei kuitenkaan kauhean paha ole.

Miten muilla on solarium vaikuttanut esim akneeseen?

Kyllä mulla ainakin aurinko/solarium auttaa iho-ongelmiin. Ei oo kyllä finnin finniä naamarissa ku oon nyt sen viitisen kertaa käyny solariumissa. :)

Samoin tavoinhan se vaikuttaa kuten aurinkokin, eli kuivattaa niitä näppyjä mikä on siis hyväksi. Solkusta puuttuu vaan UV-B säteet joten luulen että sillä siis ei ole ihan niin voimakas vaikutus kuin auringolla näppyjä vastaan.

just tulin solkusta! Ostin tänään 10 kerran kortin sinne:)

hei, mites saako solkkuun mennä jos on lämpöä ja flunssa? Peruutin kuitenkin nyt tämän päiväisen solkun kun tuttu sanoi että on vaarallist mennä solkkuun jos on vähän kuumetta tai lämpöä. Mitä meiltä te olette?

Tämä voi kuulostaa hieman hölmöltä kysymykseltä mutta onko kellään muulla tapana käräyttää takapuoltaan solkussa? On tapahtunut minulle useamman kerran. Mikään muu siis ei koskaan käristy, edes lärvi tai selkä jotka ovat ekat ihan oikeassa arskassa.

topokatti sanoi:
Tämä voi kuulostaa hieman hölmöltä kysymykseltä mutta onko kellään muulla tapana käräyttää takapuoltaan solkussa? On tapahtunut minulle useamman kerran. Mikään muu siis ei koskaan käristy, edes lärvi tai selkä jotka ovat ekat ihan oikeassa arskassa.

Joo sama homma itellä ja toinen on sit rintakehä mikä tahtoo helposti palaa. Aaah sitä solariumin jälkeistä nahkan tuoksua ;) kesää odotellessa..

Meah sanoi:
hei, mites saako solkkuun mennä jos on lämpöä ja flunssa? Peruutin kuitenkin nyt tämän päiväisen solkun kun tuttu sanoi että on vaarallist mennä solkkuun jos on vähän kuumetta tai lämpöä. Mitä meiltä te olette?

Itse en ainakaan ole flunssasta välittänyt mitään. Kuumetta jos löytyy niin tapana olla vaan rennosti himassa ja jättää kaikki muu vähemmälle joten sillon jää solkku käynnitkin poies.Tuskinpa tuosta mitään haittaakaan voisi olla vaikka kipeenä meneekin kärjistelemään.

Nostetaas taas tämmönen vanha threadi pinnalle. Eli auttaako toi solarium kuinka hyvin finneihin. Lueskelin tätä ketjua jo läpi, mutta ei oikeen siitä ollut puhetta.

Ku itsellä on olkapäissä ja selässä noita finnejä, ni mietin et ois kiva saada ne nyt ennen rantakelejä pois. Eli auttaako toi solttu miten hyvin finneihin?

Nostetaas taas tämmönen vanha threadi pinnalle. Eli auttaako toi solarium kuinka hyvin finneihin. Lueskelin tätä ketjua jo läpi, mutta ei oikeen siitä ollut puhetta.

Ku itsellä on olkapäissä ja selässä noita finnejä, ni mietin et ois kiva saada ne nyt ennen rantakelejä pois. Eli auttaako toi solttu miten hyvin finneihin?

Auttaa todella hyvin niinkuin aurinko nyt yleensäkin. Kuivattaa ja silottaa ihoa ja toki tasoittaa värieroja [valkoisella iholla punaiset näppylät näyttävät rajummilta kuin ruskettuneella iholla].

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom