Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nostetaas taas tämmönen vanha threadi pinnalle. Eli auttaako toi solarium kuinka hyvin finneihin. Lueskelin tätä ketjua jo läpi, mutta ei oikeen siitä ollut puhetta.
Ku itsellä on olkapäissä ja selässä noita finnejä, ni mietin et ois kiva saada ne nyt ennen rantakelejä pois. Eli auttaako toi solttu miten hyvin finneihin?
Itse aikaisemmin solkuissa vähän enemmänkin juosseena olen huomannut, että niillä laitteilla voi olla eroja. Se nyton arpapeliä löytää hyvä eikä noiden yrittäjien veloittamista hinnoista voi sanoa mitään laitteesta. Lamppujen vaihtotiheyskin tietysti vaikuttaa todella paljon. Sama laite muuttuu aivan toiseksi kun siihen vaihdetaan käytetyjen lamppujen tilalle uudet. Käy kokeilemassa noita laitteita ja valitse se mikä on paras. Olen ollut samalla salilla kahdessa vierekkäisissä solariumeissa joissa toisessa kun olin 15 min niin nahka punoitti ja toisessa olin 30 min eikä tullut muuta kuin kylmä. Niin ja hinta näillä laitteilla oli sama.Askarruttaa noi solariumlaitteet ja niiden erot. Oon siitä nyt muijan kanssa vähän kinannu ja haluisin jonkinnäköistä johdatusta. Onko noissa laitteissa paljon eroa, hinnassa meinaan tuntuu olevan? Esim. Lumina 30 ja megaSun laitteissa. Ensimmäisessä 6min maksaa 2 euroa ja 20min 6e, jälkimmäisessä 4e/6min ja 12e/18min. Lisäks löytyy ton megaSunin kanssa about samoissa hinnoissa (3€/6min) olevaa Top SS torni solariumia. Listaahan vois tietty jatkaa lähes loputtomiin. Kannattaako siis valita halvin vai käydä tossa megaSunissa mitä joku muijan ikiruskea kaveri oli suositellu. Jotenki outoa, että itsepalvelusolkut on järjestäen hintavampia, kuin salien yhteydessä olevat. Onko ideaa et mistä se mahtaa johtua, koska luulis laitteiden olevan saleilla aivan yhtä hyvät ku itsepalvelupaikoissa?
Ennen ku tästä seuraa hirvee ryöpytys solariumin vaarallisuudesta, niin oon siitä kyllä tietoinen. Haluan kuitenkin pitää aivan pienen värin päällä, koska sillon en näytä niin kuolleelta ja oon myös todennu, että pieni väri auttaa siinä ettei mulle tuu aurinkoihottumaa ku lähden lomalle. Samaten reissun jälkeen pienen värin pitäminen kevääseen ehkäisee niiden aurinkonäppyjen tulemista. Tavoitteena oliskin minimoida riskit käymällä se ehkä 6-10min kerralla about se 5 kertaa tässä syksyn mittaan. Keväällä samanmoiset jos jaksaa. Yhteiskuormistus jää siis alle 50 minuuttiin, mikä ei hirveesti ole.
Onko arvon pakkiksen väki käyttänyt näitä "solarium rasvoja"? Itsellä ei meinaa mitenkään kalman valkea iho saada väriä ja ajattelin viimesen kerran sitä yrittää solariiumilla värjätä. Mutta koska viimeksi 10x solarium kortin käytön jälkeen ystävät edelleen kommentoivat väritystäni tyyliin" äkkiä se paita päälle, sokaistun kirkkaudesta" ajattelin että onko noista solariumissa käytettävistä rasvoista apua ruskettumiselle?
Käytän vain After Sun-tyylistä ratkaisua solariumin jälkeen, jotta iho rauhoittuu. Kannattaa miettiä myös sitä, että oletko käyttänyt solariumia, jossa on vanhat putket tai muuta hämminkiä?
Onko arvon pakkiksen väki käyttänyt näitä "solarium rasvoja"? Itsellä ei meinaa mitenkään kalman valkea iho saada väriä ja ajattelin viimesen kerran sitä yrittää solariiumilla värjätä. Mutta koska viimeksi 10x solarium kortin käytön jälkeen ystävät edelleen kommentoivat väritystäni tyyliin" äkkiä se paita päälle, sokaistun kirkkaudesta" ajattelin että onko noista solariumissa käytettävistä rasvoista apua ruskettumiselle?
Niiden mahdollinen hyöty syntyy siitä että ne sisältää itseruskettavia ainesosia jotka värjäävät sun ihoa. Mitään "oikeaa" rusketusta eli melaniinin tuottoa ne eivät lisää. Toki ne auttavat ihoa myös muuten esim. kosteuttaa jolloin iho voi paremmin.