Solarium ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja austin
  • Aloitettu Aloitettu
Mites kannattais menetellä:

Olin tuossa pari viikkoa etelässä ja tuli ihan OK rusketus.. nyt kun se vähän vaalenee niin sitä voisi pitää ympäri vuoden solariumin avulla.. En kehtaa ottaa mitään nopeeta solarium rusketusta.. meinaa ku kavereidenkaa naureskellaan sellasille jotka käy solariumissa.. nii olis aika :nolo:

Itselläni on aika vaalea iho, mutta ruskettuu tosi hyvin etelän auringossa. Eli monta kertaa viikossa pitäisi käydä solariumissa, että rusketus "säilyy". Solarium näyttää ainaski uudelta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
monkelimaha sanoi:
Mites kannattais menetellä:

Olin tuossa pari viikkoa etelässä ja tuli ihan OK rusketus.. nyt kun se vähän vaalenee niin sitä voisi pitää ympäri vuoden solariumin avulla.. En kehtaa ottaa mitään nopeeta solarium rusketusta.. meinaa ku kavereidenkaa naureskellaan sellasille jotka käy solariumissa.. nii olis aika :nolo:

Itselläni on aika vaalea iho, mutta ruskettuu tosi hyvin etelän auringossa. Eli monta kertaa viikossa pitäisi käydä solariumissa, että rusketus "säilyy". Solarium näyttää ainaski uudelta.

No voihan viddu.
Naureskelette kavereiden kanssa niille jotka käy solkussa...siis minkä takia???
Et kehtaa ottaa nopeeta rusketusta, koska muuten kaveris rupeis nauraa sulle.
Siis on OK ottaa rusketus etelän auringossa, mutta solkussa ei.

no sanoppa muuta.. kyllä se on ainaki meillä päin vähä nöyrää jos hankkii solarumissa rusketuksen.. esim tilanne talviloman jälkeen eka päivä koulussa ja opettaja kysyy: missäs päin maailmaa oot ollu ku oot noi ruskee..

No se on vaan sivuseikka, toivon että saan asiallisen vastauksen siihen kuinka usein on käytävä että ruskettuu vähäsen / rusketus säilyy

Sen verran huonosti ehtinyt rantahommiin, että ajattelin ottaa pienen pikakuurin solkkua minäkin. Ongelma tuntuu vain olevan että solariumissa makailu ei vaikuta minuun yhtään mitenkään, vaikka rannalla rusketun kyllä ainakin kohtuullisesti.

Eli olen käynyt aluksi kerran, sitten välipäivä ja 3 päivää putkeen - aina sen maksimiajan 21 min minkä vehkeisiin saa ruuvattua. Ainoa huomattava lopputulos näyttäisi olevan hyvin lievä punoitus valkoisten nahkakalsareideni kohdilta.

Itse laitteiden pitäisi olla OK kunnossa ja olen myös vaihdellut aparaattia jossa makoilen. Porkkanaakin olen rouhinut aika huolella.

:confused: Ei tajua miksei homma toimi.

mä olen myös käynyt 10 kertaa solkussa, eikä lopputulos ole mikään maata järisyttävä. Vähän on ehkä tarttunut väriä pintaan, mutta mä haluan lisää :evil: Kylmää vaan noin stukin suositukset. Meidän salilla solkkulaitteet näyttää ihan kohtalaisen uusilta. Itse olin ekaa kertaa 5min, sitten 10min, sitten 12, 14 ja loput kerrat 16min eli se maksimi. Eli varovaisesti on ainakin aloitettu... Solkkukertojen välissä on ollut 2-3 päivää, oonkohan tehnyt kaiken ihan päin persettä? :D

10 kerran kortti oli tarjouksessa, ja nyt se on loppu, pitänee ostaa lisää.

Hyzenthlay sanoi:
mä olen myös käynyt 10 kertaa solkussa, eikä lopputulos ole mikään maata järisyttävä. Vähän on ehkä tarttunut väriä pintaan, mutta mä haluan lisää...Solkkukertojen välissä on ollut 2-3 päivää, oonkohan tehnyt kaiken ihan päin persettä?

Itsellänikin on nyt 10 solkku kertaa takana kolmessa viikossa.
Väriä on tullut mielestäni aikas vähän omasta mielestäni.
Toisaalta esim. duunissa porukat kyseli kahden viikon lomani jälkeen mistä oon hommannu kelpo rusketuksen vaikka ulkona on ollut kaikkea muuta kuin aurinkoiset kelit.
Aion silti mennä vielä useita kertoja hikoilemaan lamppujen väliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom