Soijarouhe..??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -jaZka-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
modified eipä ole tuo soijarouhe ihan samaa tavaraa kun soijaproteiini??
btw... jazka syön ite kans aina aamuisin jugurtin tai jonkun muun seassa soijarouhetta... ja hyvää on.. :)

Ite ostin joskus soirarouhetta kaupasta semmosen pussin ja oon pistäny viilin sekaan ja taisin jugurtin ja rahkankin kanssa joskus maistella. Ihan kivaa vaihteluahan se tuo proteiinin lähteenä. Tuolta modifiedin linkistä löytyy vähänlaisesti rouheen käytöstä ja enemmän jauheista ainakin mitä luin läpi.

Ite ostin joskus soirarouhetta kaupasta semmosen pussin ja oon pistäny viilin sekaan ja taisin jugurtin ja rahkankin kanssa joskus maistella. Ihan kivaa vaihteluahan se tuo proteiinin lähteenä. Tuolta modifiedin linkistä löytyy vähänlaisesti rouheen käytöstä ja enemmän jauheista ainakin mitä luin läpi.

saako tota soijarouhetta ihan normi ruokakaupoista?

Jep ja sitä saa tummana tai vaaleana.. vaalea jotenkin neutraalimpi vaihtoehto mutta en nää huonoa siinä tummassakaan.. ja halpaahan toi on siiihen nähden

meneeks se sillai että laitetaan vettä johkin astiaan ja laitetaan sinne soijarouhetta senverran mitä syö, annetaan liota sielä 20 minuuttia ja rouhe on sen jälkeen syötävässä muodossa? sitten vaan vedet pois ja kipataan rouheet esim jugurtin sekaan? vois tota kokeilla jos on noin helppoa laittaa.

meneeks se sillai että laitetaan vettä johkin astiaan ja laitetaan sinne soijarouhetta senverran mitä syö, annetaan liota sielä 20 minuuttia ja rouhe on sen jälkeen syötävässä muodossa? sitten vaan vedet pois ja kipataan rouheet esim jugurtin sekaan? vois tota kokeilla jos on noin helppoa laittaa.

Se mennee sillai, että kaajat pussista rouhetta esim. jugurtin sekaan ja nautit. Näin ainaki meillä. Ei oo mittään ongelmia ollu.

Mä kaadan ainakin suoraan pussista rahkan päälle. Niitä mitään liotella tarviii

Jogurtin ja rahkan sekaan tulee heiteltyä, sopii myös jauhelihakastikkeeseen.

On muuten tuo vaalea soijarouhe Finelin eniten prot / 100g -listalla viidentenä, joten ei ollenkaan turhaa tavaraa varsinkin hinnan huomioon ottaen :)

Jos johonkin kastikkeeseen, laatikkoon tms. käytätte, kannattaa maustaa kunnolla. Ehkä paras tapa olis keittää liemikuution kanssa, mutta jos ei jaksa keitellä, toimii vaikka soijakastike, pippurit, valkosipuli, chili ym. Vaatii kyllä enemmän mausteita kuin liha. Jauhelihakastikkeessa toimii erittäin hyvin tuolla 1/1-suhteella.

Eipä tule kyllä itse kovin paljon käytettyä, kun tuppaa pakki sekoamaan. Aika yleinen vaiva kai.

Laatikkoon jos laittaa, niin tarvitsee keittää erikseen, mutta kastikkeessa laitan samaan liemeen kuin muutkin mitä täytyy keittää kauemmin, enkä mausta erikseen.

Ennen söin aika paljon myslejä jugurtin ja rahkan kanssa. Sekoitan sitä myös puuroon, enkä ikinä liota sitä ennen käyttöä. Nyt oon syönyt jo yli vuoden soijarouhetta ja se ajaa kyllä tosi hyvin ton myslin aseman. Ei tuu turhia hiilareita. Ennen söin myös aika paljon muromyslejä, jotka ei tosiaankaan oo ravintoarvoiltaan body ruokaa ja nyt oon päässyt siitä eroon soijarouheen ansiosta:D

Loistava tuote mun mielestä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom