Smith tanko?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä on aika sama mitä se tanko oikeesti painaa, kun sen vaan merkkaa trenipäiväkirjaan aina saman painoisena. Että turha siitä ottaa stressiä. Sama juttu kun kaikissa kuntosalilaitteissa. Eihän niistä kukaan kuluttaja tiedä mikä vastus on oikeasti vaikka painopakassa lukee 100 kg. Mekin ollaan töissä ajateltu että luovutaan painopakkalaitteissa kokonaan kilomääristä, ja merkataan painopakan levyihin vaan numerot. 1, 2, 3... jne. Eihän sillä ole mitään merkitystä paljonko "painoa" nostetaan jos rasitus on oikeasti jotain ihan muuta.

Timba79 sanoi:
Taitaa tuo prässi olla lähes ainut poikkeus jossa sitä kelkkaa ei mukaan lasketa.
ite oon kyllä ainakin laskenu kelkan mukaan siihen..vaikka eipä sillä oo välii kun ei silläkään ykkösiä tule paljon kokeiltuun

hmm meillä Davidin Smith tanko on vissiin 28 kg.

Vapaasielu sanoi:
ite oon kyllä ainakin laskenu kelkan mukaan siihen..vaikka eipä sillä oo välii kun ei silläkään ykkösiä tule paljon kokeiltuun

Mitä väliä tuollakaan on mitä se kelkka toisaalta painaa? Eri prässit eivät useinkaan ole vertailukelpoisia toistensa kanssa johtuen erilaisista kulmista, kitkasta, yms...

Sama juttu smitheissä, ei niitä keskenään voi verrata. Eikä niillä edelleenkään kisata.

Tärkein tieto erilaisten laitteiden painossa on se, että tottuu laitteeseen niin, että tietää millaisia painoja sillä voi itse treenatessaan liikutella. Muu tieto is worth of shit. IMO.

Back
Ylös Bottom