hekottaja sanoi:TYperä kysymys
Ei ole olemassa typeriä kysymyksiä. Typerää on olla kysymättä.-Viidakon sananlasku
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hekottaja sanoi:TYperä kysymys
Ei ole olemassa typeriä kysymyksiä. Typerää on olla kysymättä.Painavampaa yleensä, koska tankohan painaa yleisesti ottaen 20kg, johon lisätään se tsydeemi jolla sen saa pysymään kiinni pystytangoissa. Riippuu ihan valmistajasta paljonko teitin smithi painaa, meillä toinen on 30kg ja toinen 40kg. Plus ne treenipainot. Ja kuulalaakerit lisää aina pikkasen vastusta ja liikeratakin on erilainen, joten... ei voi verrata keskenään mun mielestä.Angel of Death sanoi:No entäs ku tekee esim. normaalii penkkii smithissä ni onks vaik 50 kg smithissä ihan sama ku 50 kg vapaassa penkissä? Vai onks se smithissä helpompaa?
maxmussel sanoi:Painavampaa yleensä, koska tankohan painaa yleisesti ottaen 20kg, johon lisätään se tsydeemi jolla sen saa pysymään kiinni pystytangoissa. Riippuu ihan valmistajasta paljonko teitin smithi painaa, meillä toinen on 30kg ja toinen 40kg. Plus ne treenipainot. Ja kuulalaakerit lisää aina pikkasen vastusta ja liikeratakin on erilainen, joten... ei voi verrata keskenään mun mielestä.
IsoDino sanoi:Pystypunnerrus Smithissä on hyvä perusliike olkapäille. Jatka vaan sillä, äläkä välitä "vanhan miehen" puheista.
, en usko!, en kaipaa tähän mitään jeesustelijoita kyseleen seuraavia kysymyksiä: no miks et usko, mun mielestä ihan mahdollista.neutraali sanoi:Vittu mitä paskan jauhantaa, jos Will Smith penkkaa 385paunaa niin mää penkkaan seuraavassa penkki treenissä 1000paunaa, en usko!, en kaipaa tähän mitään jeesustelijoita kyseleen seuraavia kysymyksiä: no miks et usko, mun mielestä ihan mahdollista.
Will oli kyllä siinä Ali leffassa melko rääpäleen näköinen.
neutraali sanoi:Vittu mitä paskan jauhantaa, jos Will Smith penkkaa 385paunaa niin mää penkkaan seuraavassa penkki treenissä 1000paunaa, en usko!, en kaipaa tähän mitään jeesustelijoita kyseleen seuraavia kysymyksiä: no miks et usko, mun mielestä ihan mahdollista.
Will oli kyllä siinä Ali leffassa melko rääpäleen näköinen.