Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskoisin kuitenkin että kynis-Smithin kunto peittoaa esimerkiksi mitat 182 cm / 89 kg... :jahas:Karpaasi85 sanoi:Meikäläisen mittapuun mukaan mies on täysi kynis.
Hulkki sanoi:Uskoisin kuitenkin että kynis-Smithin kunto peittoaa esimerkiksi mitat 182 cm / 89 kg... :jahas:
![]()
.
Tossa kuvassa hän näyttää mielestäni pieneltä. Kysymys kuuluu, onko minulla varaa arvostella? On, mitä kroppaan tulee, penkkitulokseen ei. Oletko muuten ikinä ottanut itsestäsi posetuskuvia? Jos et, niin varoitan vain että sama mies näyttää aivan erilaiselta (pienemmältä ja löysemmältä) kuvissa kuin livenä / peilin kautta. ;)Karpaasi85 sanoi:Heh heh. En vielä vedä sanojani takaisin Hulkki.Tossa kuvassa hän näyttää mielestäni pieneltä. Kysymys kuuluu, onko minulla varaa arvostella? On, mitä kroppaan tulee, penkkitulokseen ei.
kireydestä voidaan aina kiistellä ;)Karpaasi85 sanoi:Heh heh. En vielä vedä sanojani takaisin Hulkki.Tossa kuvassa hän näyttää mielestäni pieneltä. Kysymys kuuluu, onko minulla varaa arvostella? On, mitä kroppaan tulee, penkkitulokseen ei.
Ps. Se on nyt 182/92 ;)
Hulkki sanoi:Oletko muuten ikinä ottanut itsestäsi posetuskuvia? Jos et, niin varoitan vain että sama mies näyttää aivan erilaiselta (pienemmältä ja löysemmältä) kuvissa kuin livenä / peilin kautta. ;)
Vaikka munat katossa ja hirveellä pompulla niin toi apina ei nosta 175kg, vittu sehän on näyttelijä eikä varmaan oo nostellut kuin tuota ali leffaa varten puntteja. En usko vaikka mikä olis.Raven sanoi:No ei n.175kg:n penkkiin mitään hirmumassoja tartte ja tekniikkahan voi olla vaikka mikä runkkupenkki.
Luulen että lievä dropittelu jotain tiettyä roolia varten on todella yleistä jenkeissä.VelttoV sanoi:. Pari esimerkkiä oli sellaista, ettei kyllä ilman droppia...
No tuo nyt on ihan täysin mahdollista, kyseessähän on kuitenkin urheilija ja kyllähän koripalloilijoiden ohjelmistoon puntit kuuluu. Ja 160kg ja 175kg on kyllä iso ero vaikka se ehkä numeroina pieneltä näyttääkin.jaki_ sanoi:![]()
Tuon pienemmän kaverin väitetään penkkaavan 350lbs.
Pienillä käsillä vois onnistuakin.
http://forums.beyond.ca/showthread/t-39482.html
http://www.rockymountainnews.com/drmn/nuggets/article/0,1299,DRMN_20_2192130,00.html
VelttoV sanoi:Tuo Smith muuten kasvoi älyttömän nopeasti Alin kuvauksiin. Ainakin Jyri Kjällin mielestä. Ihan hirvee kynis kun oli tullut seuraamaan nyrkkeilijöitä tositouhussa ja itsekkin treenaamaan. Noilla Hollywood tähdillä on aika yleistä muuttaa itsensä puolessa vuodessa ihan hyvään kuntoon. Katselin ohjelmaa, joka kertoi tähtien treenaamisesta. Normaalisti oli ruokavalio vähähiilihydraattinen ja runsasproteiininen diieetti ja treenausta kuutena päivänä viikossa. Ihan järkyttäviä määriä treeniä. Pari esimerkkiä oli sellaista, ettei kyllä ilman droppia...
Karpaasi85 sanoi:Meikäläisen mittapuun mukaan mies on täysi kynis.
Nitsku sanoi:Tarkoitatko nyt tätä uutta jenkkiläistä tosi-tv-ohjelmaa jossa otetaan aina joku ei niin hyvässä kunnossa oleva (usein has been) stara, palkataan sille personal trainer, tahdään treeni ja ravinto-ohjelma sun muut ja yritetään saada tähti puolessa vuodessa kuntoon ?
Ainakin Vince Neil joka on nykyään aika ihratursas osallistunee kyseiseen ohjelmaan (mahdollisesti Motley Cruen re-union kiertuetta varten).
pexxi sanoi:Kerropa mikä show kyseessä ja joko on tullut ulos?
:wall: Onhan nuo jenkki pojat nähty ennenkin vaikka oltais "hyvässä" kunnossa niin voimaa ei ainakaan oo(pois luettuna muutama Pro bodari+voimanostajat), ai niin paitsi Will Smithillä. Kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä toki.Counani sanoi:Luulen kyllä, että on Wiltsu hyvässä kondiksessa, eli pidän kyllä ihan mahdollisena.