Minkähän pelin itse katsoit? Tepsillä oli pari aivan eri luokan maalipaikkaa kuin Jypillä, mm. Vahalahti hukkasi aivan uskomattoman paikan. No, samapa tuo kummalla oli paremmat paikat, TPS voitti. Mutta sanotaan nyt vielä, että oli todella hieno se Jypin maali
Enkä mitään keuli, mutta sanon vaan, että jos TPS voittaa seuraavan pelin niin olisin valmis aika massiivisiin vetoihin Tepsin puolesta ;)
Katoin TPS-JYP pelin. Väite, että JYP ei saanu eilen mitään aikaan, oli pikkusen yliampuva. Varsinkin toinen erä oli täysin JYPin ja muutenkin JYPillä paikkoja oli.
hanaa sanoi:Niin sitä vittua et tepsi oli eilen parempi ja piste :D Kohti seuraavaa matsia, toimii loistavastii suikkasen "kaikki peliin" taktiikka. Mun puolesta seuraava peli vois mennä nii et jyppi hallitsis peliä täysin, mutta maalit/maalin tekis tepsi xD
Älä hitossa. Oisit nyt vielä heittäny jonkun "jääkiekossa voittaa se, kumpi tekee enemmän maaleja". :D Luonnollisesti se on parempi jolla on pelin lopussa enemmän maaleja. Valitettavasti neljää voittoa ei vaan oteta niin, että ollaan itse pelissä jäljessä ja sitten tehään joku yks pomppumaali. Se onkin hienoa näissä peleissä, että se parempi joukkue menee aina jatkoon vaikka yhessä pelissä kävis miten tahansa (esim. HIFK-HPK, G3 7-0 ja HIFK silti tällä hetkellä rannalla).
JYP pystyy kyllä varsinkin kotona hallitsemaan peliä sen verran hyvin, että vielä ei tutise. Ainoa mikä arveluttaa on tuo otteluohjelma. Ihmettelen, jos jossain vaiheessa ei ala JYPillä nuo Kyrppä-sarjan pelit näkyä jaloissa.
Ja näköjään Pihlman pelaa jo ilmeisesti huomenna! Voi olla tietysti tuon tauon jälkeen peli vähän hakusessa, mutta kyllähän Pile sen luokan peluri on, että se on JYPin tärkeimpiä pelaajia täydessä iskussa ollessaan. Toivottavasti pääsee nopeesti peliin mukaan ja ei haittas vaikka yltyis runkosarjan vireeseen: 36 ottelua, 41 pistettä!