Miten futiskulttuuri liittyy threadiin mitenkään? :D
Ei mtn, antaa olla.
Suomalainen joukkueurheilu ja sen fanikulttuuri voi ihan hyvin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten futiskulttuuri liittyy threadiin mitenkään? :D
Olen kyllä käynyt katsomassa Tepsin matseja tänä vuonna enemmän kun sinä ellei sulla ole kausikorttia? Silti olen sitä mieltä, että Tappara piti olla se helppo kolme pistettä. Sitä ei tullut. Vähän suutuspäissäni menin sanomaan, että "katsotaan ensi kaudella" tai jotain. Ei sentään. Hyvillä tässä vielä ollaan.Tyypillistä suomalaista "kannustamista" ja positiivista henkeä! ...
Säälittävää...... Aina sama juttu, oli kyse jalkapallosta tai jääkiekosta, niin nämä ns. "tosifanien" kommentit on tätä luokkaa... Ja sitten ihmetellään, kun esim futiskulttuuri ei Suomessa kasva... Miten se voisi kasvaa, kun omia potkitaan päähän?
Suunnitelmat ei muuttunut mihinkään. Harmittaahan tämä, että TPS oli näin paljon huonompi. Mun mielestä TPS pelas ihan hyvin pois lukien nämä järjettömät virheet taas puolustuksessa. Lukko oli vaan yksinkertasesti paljon parempi. Ja sitten taas vakio ranskalaiset viivat:Kröhöm.. Tummuulla taisi mennä suunnitelmat uusiksi ;)
Lukolla oli varaa ryssiä rankkarikin ja siltin ihan selvä voitto.. Leggiolla lähemmäs 40torjuntaa jo, saakohan Vehanen edes 20kasaan?
Jyppiä ei tällä hetkellä voita yksikään joukkue Jyväskylässä ja se on varma. Sen verran hyvin Jyp kotonaan pelaa.
Ei ole mitään merkitystä paljonko Jyp on voittanut sarjajumbon. Edelleenkin olen sitä mieltä, että Jyppiä ei Jyväskylässä yksikään joukkue voita tällä hetkellä sm-liigassa.Ei kyllä mikää 2-1 voitto sarjajumbo jokereista millä on peli aivan sekaisin, nii oikee vakuuta. Lukkoa ei kyllä kukaan voita, kun lukko pääsee kotikentälle, pitkään aikaan.
Ei kyllä mikää 2-1 voitto sarjajumbo jokereista millä on peli aivan sekaisin, nii oikee vakuuta. Lukkoa ei kyllä kukaan voita, kun lukko pääsee kotikentälle, pitkään aikaan.
Tosin sekin on osittain totta, että Narrien paskajoukkueen voittamiseen ei varmaan kauheesti tarvita... :dance:
Olet kyllä hieno mies niinkuin Pyssykin jo aikasemmin totesi.
Jyppi konttaa alkukauden samalla tavalla, kun Jokerit. Ei viestin viestiä. Pari voittoa, kun kilahtaa tilille ja piste-eroa on kokonaiset 7 pistettä voi Jokereita alkaa haukkumaan jo paskajoukkueeksi jonka voittamiseen ei paljoa tarvita.
Yläaste tasoista provoilua aikuiselta(?) mieheltä