SM-Liiga 2007-2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cba
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
mikasa90:n kommenteista näkee, ettei oikein hanskaushommia ymmärrä. Helgen vihaaminen vain sen takia että mies on profiloitunut tappelijaksi varsinkin NHL vuosiensa ansiosta, on erikoista. Tai no ethän sinä sanonut että sen takia et Helgestä pitäisi, mutta niin ymmärsin.

Helge on vaan niin ylimielinen(toki, se kuuluu sen ''imagoon'') ja pelitaidot nyt on mitä on. Itse aasiassa, mä en edes tienny, että se on nhl:ssä (syystä että, en oo lätkää pahemmin seuraillu vähään aikaan) pelannu, meinaa ihmettelempä vaan, että millä taidoilla? (jos tappeleminen on poissa laskuista)

Sais vaikka Larague tulla ifk:hon pariks jokeri-matsin ajaks.:rolleyes:

Helge on vaan niin ylimielinen(toki, se kuuluu sen ''imagoon'') ja pelitaidot nyt on mitä on. Itse aasiassa, mä en edes tienny, että se on nhl:ssä (syystä että, en oo lätkää pahemmin seuraillu vähään aikaan) pelannu, meinaa ihmettelempä vaan, että millä taidoilla? (jos tappeleminen on poissa laskuista)

Sais vaikka Larague tulla ifk:hon pariks jokeri-matsin ajaks.:rolleyes:

Helgehän on laraquelta ottanu mukavasti turpaan 2001
http://youtube.com/watch?v=RehdoUJ2SiE
lukekaa vielä se infoboksi videosta, kun helenius kuvaa tätä kokemusta:D

Juu Helenius on varsin reilu kaveri noissa tappeluissa. Jos se näkee, olevansa liian ylivoimainen, lopettaa itsekkin yleensä ennenkuin vastustajasta tulee hakkelusta.

Kannattaa muuten lukea se Heleniuksen kirja. Ainakin meikäläiseltä irtoo rispektit siihen suuntaan. Kova jätkä, mutta kova on ollu matkakin.

Tuosta Hirson iskusta vielä sen verran, ettei se varmaan tahallaan käteen yrittäny lyödä. Osala vain laski kätensä just samalla hetkellä alas. Huono säkä. Tosin kaikenlainen mailalla hakkaaminen on tuomittavaa ja tyhmää, tuli loukkaantuminen tai ei.

Tuosta Hirson iskusta vielä sen verran, ettei se varmaan tahallaan käteen yrittäny lyödä. Osala vain laski kätensä just samalla hetkellä alas. Huono säkä. Tosin kaikenlainen mailalla hakkaaminen on tuomittavaa ja tyhmää, tuli loukkaantuminen tai ei.

Aika puusilmä saa olla jos ei tuota tahallisena pidä. Teon törkeyttä ei yhtään vähennä jos Hirso tähtäsi järkyttävällä viikateiskullaan johonkin toiseen kohtaan.

Samaa mieltä tuosta hirson tempusta. mitä järkeä siinä on mennä huitomaan kun peliaikaa se alle minuuttii ja yksin läpityhjään maaliin se olisi joka tapauksessa mennyt maaliin :D

HIFK Suomenmestari 2008!!!!

Jep, eihän se Helenius mitään valtaisaa uraa tehny änärissä, mutta 156 ottelua ja 260 jäähyminuuttia kuitenkin keräsi. Ainoa suomalainen kunnon tappelija. Ei sillä mitään muuta käyttöä siellä ollu, mutta sitäkin roolia arvostetaan kovasti rapakon takana. Ottanu myllyä kovimpiakin jätkiä vastaan. Pelitaidoista paha mennä sanomaan, kun oon nähny varmaan 2 peliä siltä. Semmonen kuva on kumminki että viimeisen päälle herrasmies, ei rottaile kentällä.

Tuosta hirsovitsin lyönnistä vielä, että IMO ei oo mitään väliä mihin se yritti osua. Oli niin vastuutonta toimintaa että oksat pois.

Voi ristus sunkin kanssas.

Kyllä minun mielestä Hirson isku käteen oli tahallinen. Puolustukseksi voi vain sanoa, että varmasti kaikki, jotka ovat harrastaneet jotain noin intensiivistä peliä, tietävät, että turhautuminen aiheuttaa tuollaisia ylilyöntejä. Varmasti Hirsokin ajatteli heti lyötyään, että "voi vittu, mitä tuli tehtyä!"

Kova pelikielto olisi kuitenkin paikallaan. Jos Osala on pois peleistä loppukauden, niin olisi oikein, jos myös Hirso olisi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Osalan käsi murtu ja on kuulemma vaikeempi hoitaa, mitä ''normaali'' murtuma. Sääli sinänsä, meinaa Osala on aivan saakelin hyvä. Sais mennä mm-joukkueeseen jonkun ap-berg:in tilalle.:rolleyes:

Tä kyllä vähä naurattaa,kaveri ei edes erota puolustajaa hyökkääjästä.Ja sit jakelee asiantuntevasti kisalippuja.

Tä kyllä vähä naurattaa,kaveri ei edes erota puolustajaa hyökkääjästä.Ja sit jakelee asiantuntevasti kisalippuja.

Vaikka olis maalivahti, niin se vois mennä vallan mainiosti juuri esim. Ap-bergin tilalle.

Mitäpä tuolla tarkoitat?

Korostan nyt vielä, että minä tuomitsen tuon iskun ihan yhtä rankasti kuin kaikki muutkin. Yritin vain tuoda pointtina esille sen asian, ettei tuossa varmaan ollut ihan tahallinen käden telominen kyseessä.

Sokea Reettakin näkee että turhautuneena kiukuspäissään tahallaan teloi.

Katso: Järjetön (!!) lyönti:

http://www.yle.fi/urheilu/jaakiekko/id99232.html

Vahinko se oli. Jokainen olisi samassa tilanteessa yrittänyt lyödä jalkoja alta, mitäs laittoi kätensä eteen. Vastaavanlaista huitomista esiintyy jokaisessa pelissä, nyt oli vain huonoa tuuria.

Vahinko se oli. Jokainen olisi samassa tilanteessa yrittänyt lyödä jalkoja alta, mitäs laittoi kätensä eteen. Vastaavanlaista huitomista esiintyy jokaisessa pelissä, nyt oli vain huonoa tuuria.
Ainoa vahinko tuossa oli se, ettei Swez päässy lyömään Kimin päätä irti. Ja sä et kyl hirveästi seuraa lätkää jos tosissaan väität, et tollasia viikatteita on joka pelissä. Toivottavasti Heiskasen Sane ottaa omansa seuraavassa kohtaamisessa.

Ja jos se yritti kaataa sitä niin, miks vitussa se ei sit vetäny sitä viikatetta luistimiin? Kyl liigakiekkoilijalla sen verran on jerkkua reisissä, ettei polveen tai reiteen tulevasta iskusta kaadu ellei lyö niin kovaa, että sivusiteet hajoaa.

Ja jos se yritti estää maalin syntyä niin miks vitussa se veti viikatteella pohkeeseen vielä maalin jälkeenkin? Heittämällä mailan tai heittäytymällä olis ollu todennäköisempää kaataa Osala ku tollasella velliperselyönnillä.

Jokerifani vai puusilmä?
En kumpikaan.

En usko että ko. pelaaja tekisi tahallaan tommosta temppua, sillä jokainen tietää mitä tommosesta yleensä seuraa. Ruma lyönti se jokatapauksessa oli, oli se sitten tarkoitettu sääreen tai luistimeen, kuten itse uskon tarkoituksen olleen.
Mutta jokainen vähänkin jääkiekkoa pelannut tietää, että tommosessa tilanteessa on suorastaan idioottimaista suojata kädellä noin alhaalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom