SM-katsastus Turku 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Originally Posted by Tiedz
Jos Ville olisi saanut ittensä yhtä tiukkaan kuntoon kuin tomi niin ei olisi ollut epäilystäkään kuka olisi sen ykköspallin vienyt. Semppiä villelle valmistautumiseen lahteen.

Heh nää on näitä legendaarisia "jos mä saisin 50kg lisää lihasmassaa, ni oisin maailman paras" juttuja :D Just parhaita

number_one sanoi:
Heh nää on näitä legendaarisia "jos mä saisin 50kg lisää lihasmassaa, ni oisin maailman paras" juttuja :D Just parhaita
No jos et huomannut sitä mun seuraavaa viestiä snoopien jälkeen niin ota silmä käteen.

Onnittelut täältäkin voittajalle ja myös kakkoselle.
Varmasti paras mies voitti.

Kuinkas monta osanottajaa 87,5 kilosissa oli?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Dremo sanoi:
Tässä muutamia kuvia tomista ja villestä...

Miksi noissa leveäselkätakaa ja tuplahauikset takaa pitää nojata noinkin rajusti taaksepäin, lähestulkoon kaatumispisteeseen saakka? Mielestäni tuo näytti jokseenkin hassulta. Tuosta Tomin ja Villen vertailu -videossa varsinkin Tomi tuntui tuota harrastavan.

Lazarus sanoi:
Miksi noissa leveäselkätakaa ja tuplahauikset takaa pitää nojata noinkin rajusti taaksepäin, lähestulkoon kaatumispisteeseen saakka? Mielestäni tuo näytti jokseenkin hassulta. Tuosta Tomin ja Villen vertailu -videossa varsinkin Tomi tuntui tuota harrastavan.
Tuomarit istuvat siinä ihan siinä edessä ja alhaalla, joten kisaajat koittavat korostaa hieman tiettyjä poseerauksia sinne alaspäin.

Vähän pihalla vielä, eli mites Kahliksella meni vai oliko mukana ollenkaan?

IMG_5616-01.jpg

IMG_5619-01.jpg

http://www.pakkotoisto.com/Kisakuvat/Turku2005_kehonrakennus

Mike toi sun kamera rakastaa tota Huoposen Jukkaa. Omasta mielestäni Jukasta on ylivoimaisesti tyylikkäimmät kuvat, muutama aivan mieletön otos!

esim:
IMG_5607-01.jpg

:worship:

Eugen sanoi:
- päällikkö asenne tuomarilla, joka ohjaili kilpailijoita

Tämä kyseinen :david: kyllä kieltämättä teki parhaansa latistaakseen tunnelmaa ja pilatakseen vielä palkintojenjakotilaisuudenkin. Asioiden sujuvuuden kannalta tämän tuomarin olisi kannattanut ohjailla kilpailijoita käyttäen järkeä ja antamalla selkeät ohjeet lapsellisen suunsoiton sijaan.

Kiitos kovasti kaikille pakkislaisille kannustuksesta ja Tompalle onnittelut ANSAITUSTA voitosta. Jos sijat olisivat menneet toisin päin, en olisi voinut olla 100% onnellinen voitostani, sillä tompan kunto oli todellakin viimeistelty, itselläni vielä vähän neisteinen ja rasvaisempi. Tompalla näkyi jopa säikeet perseessä, kuulemma taisi vilauttaakin niitä pöksyjen alta pose-downissa! :rock:

Näin jälkeenpäin mieltä ylentää kovasti tämä mun ja tompan kaverillinen ilmapiiri siellä kisoissa. Pumppihuoneessa vaihtui ajatukset avoimesti ja skoolattiin viinapullot kädessä ennen lavalle nousua... Oli todella mahtavaa skabata Tompan kanssa.

Lahdessa kilpaileminen on vakaasti suunnitelmissa, mutta tulen nousemaan lavalle ainoastaan, jos olen pystynyt lahteen mennessä kiristämään kuntoani. Samanlaista pehmeyttä en aio siellä näyttää. Sunnuntaina vaihtui ruoka diettiruokaan ja tänäaamuna oli määrä aloittaa taas aerobiset.

Nyt tilanne on kuitenkin sellainen, että täällä Lappeenrannassa niistetään nenää jatkuvasti, köhitään ja hengitellään kipeällä keuhkoputkella. Päätin, että noudatan diettisuunnitelmaa puolikuntoisuudesta huolimatta, mutta en hyppää itseäni hikeen nyt pariin päivään, vaan yritän saada nämä vilustumisoireet menemään ohi, jotta voin sitten lopun matkaa painaa täysillä - Lahti mielessä. Akilesjänne oireilee edelleen, mutta alotan aerobiset uimalla, mikäli pääsen nyt tästä lentsusta eroon.

Motivaatio parantaa vaiheeseen jäänyttä kondistani, on kova! :curs:

Onnea Tomille ja Villelle. Hyvältä näytti vaikka valaistus olikin aika perseestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom