SM-katsastus Turku 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nyt kun puhutaan Tomista ja Villestä, niin onko tuo Ville nyt sit kuintekin Heikki? :D Eli Heikki on kutsumanimi tmv?

Oli miten oli, onnittelut molemmille. :)

Jerry Virtanen on kuin Venäjän Fedorov nuorena.
Samanlainen "tonneittain lihaa" -rakenne kuin Fedorovin junnukuvissa.

P.S. Käyhtyn "voitto" povaa hyvää mun Fastin lisäravinnearvontaan ;)

Edit. Jengi rupes nyt naputtaa Käyhtyä arvontaan.. :(

neutraali sanoi:
minkä ikäinen tuo junioreiden voittaja on? on kyllä perkeleesti lihasta.

Ja oli tuota lihaa vähintäänkin tuon verran kuin kuvassa näkyy. Aika uskomaton juniori kieltämättä. Ja melkoinen ero oli muihin junioreihin!

pakkomielle.com sanoi:
P.S. Käyhtyn "voitto" povaa hyvää mun Fastin lisäravinnearvontaan ;)

Ihmettelinkin, kun porukka oli veikannut jo ennen katsastuksia. Tässähän voi vielä tulla loukkaantumisiakin, vaikka eihän niitä toivo kenellekään.

Itse taidan vielä venyttää veikkaustani, kunnes tietenkin lopulta unohdan sen kokonaan:)

Tässä vielä pari kuvaa Villestä ja Tomista. Perhanan valotus pielessä, mutta tajusin korjata vasta myöhemmin! Ehkä niistä jotain saa irti...

Liitteet

• tomi ja ville (1).webp
    tomi ja ville (1).webp
    52,3 KB · Katsottu: 1 655
  • tomi ja ville (2).webp
    tomi ja ville (2).webp
    50,8 KB · Katsottu: 1 576
  • tomi ja ville.webp
    tomi ja ville.webp
    48,2 KB · Katsottu: 3 806
Villehän oli vissiin Lahteen jatkamassa että kiristyy vielä?
mutta onnittelut sekä villelle että tomille täältäkin!!!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hiihoo, kiitos kaikille. Järkyttävän maaoravamaisia nuo mun kuvat. :lol2: Toivottavasti parempaa kuvamatskua on luvassa. Ihan hyvät fiilikset, just tultiin Turkkusest kotiin. Maha täynnä ruokaa ja pierua. Toivutaan tässä pahimmasta järkytyksestä ja katsellaan sitten tilannetta. Videotkin kuulemma jo jossain? Damn, pitää etsiä...

Oli kyllä nopeaa toimintaa tämän raportoinnin kanssa. Loistokisat oli kyllä, muutama hieno vapaaohjelma sattui sekaan!

Imho Heksa näyttää isommalt, ku Tomi, mutta niiku joku jo sanoi Tomin vieneen kireydellä?

Tuplat edessä posessa noi Heikin latsit kyllä on perkeleen isot! Tainnu juoda red bullii ;)

Ja Tomilla kyl komiat habat ja olkapäät sekä parhaat ilmeet :hyper:

No tottakai "Heikki", eli Ville, on mua isompi. Ei ne tuomarit arvostele vaa'an ja mittanauhan kanssa, vaan kokonaisuutta. En ollut varma voitosta ennen kuin tuomari sanoi, että Ville Juntunen sijoittuu kakkoseksi. Tiesin olevani joko 1. tai 2., mutta kaikki oli täysin mahdollista niin kauan kuin tuomari sanoi että Tomi Takamaaa voitti. Näin just ekan ison hi-res-kuvan itsestäni. Näyttää jo vähän paremmalta kuin nuo kaukaa otetut maaoravakuvat. Hyi sentään. :D

Kumarrus Pakkiksen duolle!!!
Massassa rinta, latsi ja pohjeosasto Villen heiniä, muuten tosi tasaista.
Ansaittu voitto Tomille todella harmonisen fysiikan ja revityn kireyden siivittämänä!!

Uuh, vähän alkaa helpottaa häpeän tuska, kun on nähnyt nyt isompia kuvia paremmalla laadulla. Laitan galleriaa nettiin huomenissa...

Hmmm, kaikkia kiinnostavastasta sarjasta, eli nuubit -87,5, paha ratkasu. Tomi: kiree, pari hyvää lihasryhmää. Oisin jättänyt kakoseks, jotenkin toi pitkä niska saa massat haihtuun. Ville oli nesteissä, ainaskin näytti siltä. Mutta malliltaan ja lihoiltaan just sellainen joka saa mun sykkeeni nousemaan. Eli :rock:
Noviisien kasikymppi, laatua koko femma.
katsastuksen raskassarja, vot tö fak. Oliko tuomarit pireissä?

siinä pääasialliset kommentit. Ai niin, eikö fidumimmit saa enään reenata jalkoja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom