Sm-2004 vahvin mies tv tän..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsku
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
38
Kuka katsoi tänään yle:ltä kyseisen kisan kerrankin oli jotain
katottavaa :5: aika kova kamppailu noilla savon pojilla siis
Räsäsellä ja Lotalla... vielä siihen väliin pääs yllättämään
J.Illikainen joka osoitti mihin kuulantyöntäjä voi pystyä oli
itse tepa reinikainenkin kannustamassa miestä...
Itse Kirmo Varvikko näytti sen että 19-vuotiaalla ei noissa kisoissa ole
vielä mitään jakoa...

Sm-2004 vahvin mies kisa

Tietysti videot ei toiminut (lue:sekoilin itse jotain), joten meni kisat ohi.
Toivottavasti ohjelmasta tulee uusinta.

Pedro Karlsson oli varmaan laihtunut 20 kg:eek:, 130 kg painoi nyt.
Jossain aikasemmissa kisoissa oli aika paljon "pyöreämmässä" kunnossa

Jos jollekkin pitäisi hattua nostaa niin on se tuo Kuulantyöntäjä Illikainen
vielä kun mies oppii kyseisiä lajeja...

Räsästä kyllä selvästi vitutti ... mutta uskon että mies on ensi vuonna sellaisessa kunnossa että huh huh...

Tuosta Kirmo Varvikosta olisin kyllä enemmän odottanut kun ei miehellä
mennyt 120kilon tukkipunnerruskaan.. toki ei räsäselläkään noussut kuin 130kiloa..

Matsku sanoi:
mennyt 120kilon tukkipunnerruskaan.
Ihme ettei tuon enempää saanu ku kuitenkin kova mies pukkaan penkkiä ainaki sen paidan kans ja yleensä(ei aina)kovat penkkaajat on suht hyviä myös tukkipunnerruksessa.Tuleeko tuo kisa uusintana jos on tietoo niin pistäkää tuleen.

makew sanoi:
Pedro Karlsson oli varmaan laihtunut 20 kg:eek:, 130 kg painoi nyt.
Jossain aikasemmissa kisoissa oli aika paljon "pyöreämmässä" kunnossa

Selostajan mukaan laihtunut 30kg viime vuodesta.

Kysyin epähuomiossa tästä asiasta jo toisessa asiaan liittyvässä ketjussa, mutta kysytään nyt vielä täälläkin: :offtopic: Mikä se biisi oli, joka soi aina välillä ja kuulosti todella mahtipontiselta. :offtopic:

Matsku sanoi:
mennyt 120kilon tukkipunnerruskaan.. toki ei räsäselläkään noussut kuin 130kiloa..

Minkälainen versio tukkipunnerruksesta kisassa oli, seisten ja maasta ensin rinnalle vai? Paljonko oli paras tulos?

ei pärjää varvikko noissa kisoissa.. aina on joku laji jossa kusee kunnolla. kun on muita lyhyempi niin korokkeille nosto on huomattavasti jotain kaksimetristä vaikeampaa. kuten myös suurien esineiden (kivi ym) kantaminen. pirun vahva kyllä on, varmasti tulee pääsemään pitkälle mikäli keskittyy siihen lajiin jota parhaiten osaa.

niin.. onhan hänellä vielä aikaa treenata, ei nimittäin mikään vanha ole.

Force sanoi:
Minkälainen versio tukkipunnerruksesta kisassa oli, seisten ja maasta ensin rinnalle vai? Paljonko oli paras tulos?
Tukkipunnerrus
1. Esa Kinnunen : 160kg
2. Janne Kymäläinen : 155kg
2. Jani Illikainen : 155kg
4. Mika Hiltunen : 145kg
4. JP Aitala : 145kg
4. Terho Säynäjäkangas : 145kg
4. Tomi Lotta : 145kg Kisoja en nähnyt, mutta käsittääkseni maasta ensin rinnalle ja siitä ylös, ei mitään tukia vasten tehty työntö.
nevahood sanoi:
ei pärjää varvikko noissa kisoissa.. aina on joku laji jossa kusee kunnolla. kun on muita lyhyempi niin korokkeille nosto on huomattavasti jotain kaksimetristä vaikeampaa. kuten myös suurien esineiden (kivi ym) kantaminen. pirun vahva kyllä on, varmasti tulee pääsemään pitkälle mikäli keskittyy siihen lajiin jota parhaiten osaa.

niin.. onhan hänellä vielä aikaa treenata, ei nimittäin mikään vanha ole.
Hänhän on vielä todella nuori, jos panostaa lajiin kunnolla niin 5-7-vuoden sisään on kova kaveri.Tosin pituus on plussaa nuissa vahvamies kisoissa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
neutraali sanoi:
Kisoja en nähnyt, mutta käsittääkseni maasta ensin rinnalle ja siitä ylös, ei mitään tukia vasten tehty työntö.

Onpa aivan saakelin kovia tuloksia sitten. Ilmeisesti myöskin saksaukset ja allemenot on tuossa kielletty, kun nimikin on punnerrus. Ja ensinnäkin että saa rinnalle noin painavan tukin on jo TEMPPU!

Force sanoi:
Onpa aivan saakelin kovia tuloksia sitten. Ilmeisesti myöskin saksaukset ja allemenot on tuossa kielletty, kun nimikin on punnerrus. Ja ensinnäkin että saa rinnalle noin painavan tukin on jo TEMPPU!
Pötkylästä kiinni kämmenet vastakkain,veto/kääntö rinnalle ja siitä punnerrus ylös.Käsittääkseni kaikki tyylit olivat sallittuja,kunhan lopussa jalat ovat samassa linjassa ja kädet suorassa...ja yhä se pötkylä sielä käsien päällä :D

neutraali sanoi:
Tukkipunnerrus
1. Esa Kinnunen : 160kg

Taisi olla selostajan mukaan kovin suomalaisen koskaan tekemä tulos tuossa lajissa, jos oikein kuulin.

AT79 sanoi:
Taisi olla selostajan mukaan kovin suomalaisen koskaan tekemä tulos tuossa lajissa, jos oikein kuulin.

Minä taas olin kuulevinani, että Esa itse sanoi että 165kg ois Suomen kovin tulos ja Esa aiko siihen pyrkiä? vai kuulinko minä taas mitä sattuu

Force sanoi:
Tukin rinnalle saanti on erittäin vaikeaa pitää olla paljon jerkkua hauiksessa(vaikka siinä kroppaa paljon apuna käytetäänkin) ja tänä vuonna ei ole voinut käyttää vyötäkään apuna kun solki piti olla kuulemma takana eli soljella ei voinut "keventää" tukkia niinkuin ennen.Kaikki tyylit on sallittuja siis saksaukset ym, mutta saksaaminen tukilla on kyllä hivenen eri asia kuin tangolla :D .Lopussa pitää tietysti kädet olla suorassa ja jalat samassa linjassa niinkuin Jullikka jo mainitsikin.

AT79 sanoi:
Kovin Suomalaisen tekemä tulos on 165kg ja Lotta sivusi sitä Toukkuun alussa Turkissa.Lotta epäonnistu pahasti nyt Suomenvahvinmieskisasssa,oli rinnallenosto vaiheessa tukki tullu kaulan päälle,ja oli salvannu hengityksen niin että meinas taju mennä,joten siihen jäi Lotan muut yritykset.

Epe-72 sanoi:
Kovin Suomalaisen tekemä tulos on 165kg ja Lotta sivusi sitä Toukkuun alussa Turkissa.Lotta epäonnistu pahasti nyt Suomenvahvinmieskisasssa,oli rinnallenosto vaiheessa tukki tullu kaulan päälle,ja oli salvannu hengityksen niin että meinas taju mennä,joten siihen jäi Lotan muut yritykset.

mä hieman ihmettelinkin kuinka Lotan tulos jäin noinkin "vaisuksi" (145kg), kuitenkin Turkissa tuli 165kg suorille käsille.

Ja mitä punnerrustyyliin tulee niin kyllä ne miesten punnerrukset olivat melko lailla puhtaita punnerruksia, jaloilla ei paljoa apua annettu ja saksauksia ei nähty.

Se on jo itsessään kova juttu että saa nuo romut kännettyä rinnalle.

ArSka87 sanoi:
Minä taas olin kuulevinani, että Esa itse sanoi että 165kg ois Suomen kovin tulos ja Esa aiko siihen pyrkiä? vai kuulinko minä taas mitä sattuu

Tarkennusta :arvi:

160kg on sm-kisoissa kovin tehty tulos mutta 165kg on suomen ennätys

Matsku sanoi:
Tarkennusta :arvi:

160kg on sm-kisoissa kovin tehty tulos mutta 165kg on suomen ennätys
ja epävirallinen SE on 170kg by: T.Turunen :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom