Slayer & Slipknot 17.10 Jäähalli

Juuh, täytyy itsekin katsella jos jostain saisi lippuja. Seisomapaikka on ainoa mihin menen. Ellei läheltä saisi katsomosta.

Jos en pääse niin johan on :curs:-irti!!

No et takuulla enää saa, jos saat enää lippua minnekään.

Itäkeskuksessa olin jonottamassa ennen Stockan avautumista...liput sain..istumapaikat kylläkin! Wanha mies ei enää jaksa!! Lokakuuta odotellessa..

Eugen sanoi:
No et takuulla enää saa, jos saat enää lippua minnekään.
Samaa puhuttiin Metallican konsertista.

Nojoo, mä olen valmis maksamaan vaikkapa tuplahinnan lipusta. Toisaalta Cannibal Corpsen ja Six Feet Underin keikat kyllä pelastaa tuonkin. Kyllähän ne uudestaankin tulee.. :)

pexxi sanoi:
Itäkeskuksessa olin jonottamassa ennen Stockan avautumista...liput sain..istumapaikat kylläkin! Wanha mies ei enää jaksa!! Lokakuuta odotellessa..

Mä kävin myös tuolla. Tosin menin vasta kymmenen jälkeen, kun tuli vähän nukuttua. Mutta liput sain istumaan. Nyt vaan odotellaan :rock:

Jeis! Sain varattua liput seisomapaikoille! Wu-huu! Ja vielä netin kautta työaikaa hyväksikäyttäen :D
Sorry ei oo tarkoitus kettuilla... Itsekkin olen useasti jonottanut lippuja ja käteen on jäänyt vain luu. Pakko vaan vähäsen ny tuulettaa. Ei enää harmita ne Metallican ylihintaiset piippuhyllypaikat.

Sama homma kuin Ratulla :) 3 kpl seisomapaikoille :rock:

Ilmeisesti jatkossa kannattaa hommata liput netin kautta ja antaa luusereitten jonottaa? Aika jännä, että netin kautta sai permannolle liput ja lippupalvelun päätteet näyttää heti, että täynnä!?!?!! Jokin mättää!

TAMPERELAISET
Kävin tossa swampissa, niin siellä oli vielä 60 e:n hintaan kenttäpaikka- ja kuljetus lippupaketteja myynnissä.

NP sanoi:
Juuh, täytyy itsekin katsella jos jostain saisi lippuja. Seisomapaikka on ainoa mihin menen. Ellei läheltä saisi katsomosta.

Jos en pääse niin johan on :curs:-irti!!

Ajattelen aivan samallalailla. Ainoastaan seisomapaikka käy!
Vituttaa vaivautua ostamaan lippuja kun niitä ei kuitenkaan saa paikanpäältä. Jatkossa varaan netissä tai soitan puhelimella.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
No kyllä me kavereitten kanssa jonottamalla saatiin kenttäliput, oli meitä 8 mutta oltiin me ekana jonossakin.

:rock: Liput seisomapaikalla. Rok rok.

Huuto.netissä lippuja vielä myytävänä. Reilua, kun joku on rohmunnut 6kpl kenttälippuja ja myy niitä tuolla sitten.

Haha, mä koitin sinnikkäästi puhelimella viel klo kahdentoista jälkeen soitella, ku sillon heräilin. No en saanu, kunnes niitä lisäpaikkoja tuli myyntiin. Eli kenttälippua ei ole (ainakaan vielä ;)), mutta pääasia että näen Slayerin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom