Slayer & Slipknot 17.10 Jäähalli

http://www.americanrecordings.com/slayer/---->Videos---->On Tour 2001, kattokaapas tuo tarkkaan, laittakaa vaikka koko näyttö. Lieneekö Helsingissä Raining Blooding kohdalla yhtä kova meininki? Kun kattoo oikein tarkkaan, siellähän näyttää porukkaa kaatuvan jalkoihin koko ajan.. Ja joku fatso menee muita puolta vauhtia hitaammin ja nakkailee kyynärpäillään muita leukaan ja..ja.. Jos Jäähallissa on yhtä kova pyöritys keskellä, niin taidan jäädä vähän sivummalle, kun ei tätä kokoa nyt niin hirveesti vielä ole :nolo:.

Kuinkakohan nopeasti menevät liput(vai menevätkö?) loppuun? Tämän voisi joku viisaampi yrittää laskea niin, että paljonko on tilaa jäähallissa ja paljon Slayer faneja Suomessa ja ketä kiinnostaa yms..

Mitä paskaa nyt selitän tässä, se keikka kuitenkin perutaan.. Sori olen väsynyt, pitäis varmaan mennä nuq. :david:

Voisin olla varma että myydään loppuun sen verran kova bändi on :rock: . Pakko kyllä lähteä slayeriä katsomaan jos sais rahaa :rock: :hyper: :rock:.

Demonpump sanoi:
http://www.americanrecordings.com/slayer/---->Videos---->On Tour 2001, kattokaapas tuo tarkkaan, laittakaa vaikka koko näyttö. Lieneekö Helsingissä Raining Blooding kohdalla yhtä kova meininki? Kun kattoo oikein tarkkaan, siellähän näyttää porukkaa kaatuvan jalkoihin koko ajan.. Ja joku fatso menee muita puolta vauhtia hitaammin ja nakkailee kyynärpäillään muita leukaan ja..ja.. Jos Jäähallissa on yhtä kova pyöritys keskellä, niin taidan jäädä vähän sivummalle, kun ei tätä kokoa nyt niin hirveesti vielä ole :nolo:
Mä taidan yrittää hankkia parvelta lipun, ei enempää voisi pistää vituttamaan kuin joku humalainen joka tönii kokoajan. :curs:

Jep, moni sanoo että sehän kuuluu tuohon, mutta mulla ainakin pinna palaa.

Jumalauta!! Metallican keikan jäädessä väliin juuri vanhan bändikaverin kanssa puhuttiin, että Slayer jos tulee on pakko mennä!!

onx tietoa, milloin liput tulevat myyntiin?

Noi voi nyyh nyyh, siis thrash/death yms bändit ei oo livenä MITÄÄN muuta varten, kun REHAAMISTA. Saatana, ämmät saa itkeä ja mennä parvelle ettei vahingossakaan katkee kynsi. Jos tonne mennään niin mut löytää sieltä pitin keskeltä!

:lol2:

Katsottuani ton Slayerin pätkän ei voi kuin revetä, mikä pitti tommonen on? Muistutti lähinnä tarhasta tuttua PIIRI PIENI PYÖRII leikkiä.

Jos jaksatte googlettaa niin hakekaas Lamb of Godin pätkä Hellfestistä, Wall of Death niminen biisi, .mov formaatti.

Todellakin Slipknottia kuuntelemaan :rock:
Meneehän toi Slayer siinä kans ;)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
frs sanoi:
hakekaas Lamb of Godin pätkä Hellfestistä, Wall of Death niminen biisi, .mov formaatti.
toi oli järkätty!111 :hyper:

Neitejä noikin o. Kato nyt mitä ne huitoo ku pikkutytöt :D. Noei olishan se tossa tilanteessa parempi vispata käsiään kun muutkin huitoo. Tossa tilanteessa kyllä itse suojaisin. emt

Aavan PAKKO keikka!!! Siihen vielä sitten syksyllä Amon Amarth niin oioi :rock: :kuola: :arvi:

oujee

\,,/mosh,mosh\,,/

mutta pelkäänpä että ristuksen slippop nostaa lippujen hinnan turhan korkeaksi. ja yli lihaisan pudjettini.

syksyn keikoista ei pidä unohtaa CANNIBAL CORPSEa!

isoliha sanoi:
oujee

\,,/mosh,mosh\,,/

mutta pelkäänpä että ristuksen slippop nostaa lippujen hinnan turhan korkeaksi. ja yli lihaisan pudjettini.

syksyn keikoista ei pidä unohtaa CANNIBAL CORPSEa!

Jeah. Slipknotin vois jättää pois kokonaan ja laittaa jonku edullisemman ja paremman lämppärin :-).

Cannibal Corpseakin olis mukava syksyllä lähteä kattomaan.

Sen verran mitä ite olen noissa piteissä pyörinyt niin kyllä siellä porukalla nostetaan kompastuneet ylös eikä siellä kukaan ole toisia turpaan vetämässä :)

Jeis!

Molemmat oon livenä nähny ja tautisen kovaa settiä tiedossa... kuinkahan oma kunto kestää mietimpä vaan. Pitänee aloittaa aeroobbinen äkkiä.

nauski sanoi:
Sen verran mitä ite olen noissa piteissä pyörinyt niin kyllä siellä porukalla nostetaan kompastuneet ylös eikä siellä kukaan ole toisia turpaan vetämässä :)

Paitti toissavuonna ankkarokissa Motörheadin keikalla. 3 skinaria oli vallannut ittelleen alueen pitistä ja häätöivät sieltä kaikki erittäin väkivaltaisesti poes...tönimällä ja lyömällä. Kaikki niistä oli isoja läskejä karpaaseja, ei siinä kukaan oikeen mitään voinu tehdä. Svidu mitä mulkeroita... Joidenkin hupi on toisten huvin pilaaminen. Ketuttaa vieläkin kun ajattelen sitä toimintaa :curs:

Missä pirussa ne liput viipyy?

lepex sanoi:
Missä pirussa ne liput viipyy?
Tjaah..Sitä kyllä vähän itekin ihmettelen, nimittäin tuolla inppeeriumin forumeilla joku ruotsissa asuva kertoo, että siellä liput olis jo myynnissä. No,kaipahan ne kohta tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom