Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
ja olen aivan ilmeisimmin koivulle, kissalle ja jollekin pähkinälle allerginen.
Koivu, "rotu"kissat, jotkut pähkinät ja omena. Eikä näy testeissä.

Allergisoiva aine haihtuu kuumennettaessa, paahdetut pähkinät ja uuniomenat on ok.

Kissoja tai koivun siitepölyä en ole paahdettuna kokeillu.

Mutta maatiaiskissat ei ongelma, ku en rapsuttele, ja jos, niin pesen kädet sitte. Jotku "rotukissat", riittää että talossa on ja käyn tuulikaapissa mutkan pyörähtämässä, niin vesi valuu silmistä ja henkeä ahdistaa...

Minä en nyt ummarra.

Onko tämä habaton -tarina alkanut jossain muussa ketjussa, vai miten vaan äkkisiltään keskustelussa hypättiin jälkeen suhteen -tilanteeseen?

Hyvin mahdollista, että en vaan ole huomannut jotain postauksia, mutta jonkin verran kelasin taaksepäin löytämättä tarinan alkua. Eihän tällä mitään väliä ole, rupesi vaan oma havaintokyky arveluttamaan.

Viimeksi muokattu:
Minä en nyt ummarra.

Onko tämä habaton -tarina alkanut jossain muussa ketjussa, vai miten vaan äkkisiltään keskustelussa hypättiin jälkeen suhteen -tilanteeseen?

Hyvin mahdollista, että en vaan ole huomannut jotain postauksia, mutta jonkin verran kelasin taaksepäin löytämättä tarinan alkua. Eihän tällä mitään väliä ole, rupesi vaan oma havaintokyky arveluttamaan.
Siellä täällä ketjuissa samaa itkua. Estoon vaan jos ei osaa lopettaa. Tässä ketjussa mennään posin kautta!

Minä en nyt ummarra.

Hyvin mahdollista, että en vaan ole huomannut jotain postauksia, mutta jonkin verran kelasin taaksepäin löytämättä tarinan alkua. Eihän tällä mitään väliä ole, rupesi vaan oma havaintokyky arveluttavamaan.
Oiskohan tuo terapiasessio alkanut alunperin jo joskus viime kesänä tms. ku lähti edellisestä duunistaan.

Siellä täällä ketjuissa samaa itkua. Estoon vaan jos ei osaa lopettaa. Tässä ketjussa mennään posin kautta!
Kyllähän tässäkin ketjussa mielestäni saa tukea hakea, tämä tapaus vaan semmoinen, joka hyppäsi silmille ilman taustaa.

Minäkin valitin täällä elämän tuskaa ohitusleikkauksen ja sen jälkeisten ongelmien kanssa. Ja mahtavaa tukea sai :heart:

#terveydeksi

IMG_3968.webp

tässä kun mitään tekemistä ole niin pikakelaus taakseppäin ja valokuva elmäni ensimmäisestä ruokailusta hienossa valtion liikkuvassa ravintelissa

klo 17:51

IMG_3967.webp

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kyllähän tässäkin ketjussa mielestäni saa tukea hakea, tämä tapaus vaan semmoinen, joka hyppäsi silmille ilman taustaa.

Minäkin valitin täällä elämän tuskaa ohitusleikkauksen ja sen jälkeisten ongelmien kanssa. Ja mahtavaa tukea sai :heart:
No ilman muuta ja hyvin on habaton tukea saanutkin. Sinä samaten omien haasteidesi aikaan.

Piru kun kroppa käy heti kierroksilla kun pääsee tärkeän harrastuksen äärelle. Kello sois vasta viideltä mutta nyt jo kroppa herätti!

Tämä ei ole politiikka-ketju, mutta voi saatana tota Zelenskyi vierailua valkoisessa talossa.

Nyt rupeaa oikeasti huolestuttamaan Suomenkin kohtalo.
Oon tietoisesti vältellyt uutisten lukemista tällä viikolla ja aion kyllä jatkaa valitsemallani tiellä.

Hohhoi, kissavideoita mulle ❤️

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom