Slayer, In Flames, Cob -metallikiertue Marraskuussa Suomeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Voi vittu saatana perkele vitttuuuuuuuuuuuuuuuu saatanaaaa !!!!!!! Vittu sain liput mut johonki vitun hikisille istumapaikoille vaan ja ainoastaan sen takia että jätin lippujen ostamisen kaverin huoleksi koska itse olin töissä heti aamusta! Voiko lippuja palauttaa? Jos joku on kiiinnostunu myymään /vaihtamaan permanto lipun helsinkiin niin ottakoon muhun privalla yhteyttä! :curs: *1000000000! Mitä tästä opimme älä ikinä jätä omia asiotasi toisten hoidettavaksi! Vittu, over and out!

ai ai... saatiin vihdoinkin liput serkun kanssa tonne tampereelle :) permannolle tietty!:rock: huuto.netistä vähän kallimpaan hintaan kylläkin:david:

Perhana. Oonkoha mä harkinnut jo liian kauan. Tampereen keikalle pitäs päästä. Apua. Meen piiloon työkaverin paidan alle nii pääsen.

Kaippa sieltä vielä istumapaikkoja voi löytyä.

Istumapaikat oli pikkuveli saanut ostettua, kentälle oli kuulemma kaikki liput jo menneet.

Kova keikka tiedossa :kuola:

onneks kerkesin saada 4 lippua tampereen kentälle....siihen aikaan kun muistin että ei perkele ne liput on jo myynnissä ei helsingin keikalle olis saanu kun vitun paskat istumapaikat takakaaresta. noh onneks tampere pelasti ja sain kaikki liput kentälle.

Huhhuh, armottomalla vääntämisellä ja uhrauksilla sain 2 kenttälippuu hesaan törkeällä ylihinnaalla, mutta silti Jjjjeeeeeeeeeaaaaaaaaauuuuuuuuuhhhhhhhhhh :rock: *10000, voi tätä onnea! :piis:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Tota keikkaa kyllä odottaa jo nyt. Niin kovaa settiä ettei paremmasta väliä. :rock: 5 lippua tuli hommattua helsinkiin niin riittää kavereillekkin.:D

Sama juttu. Koko ajan täytyy kuunnella Slayerin koko tuotantoa ja muita illan esiintyjiä. Niin, ja liput hommattu Hellsingin keikalle. Ja kentälle tietty :rock:

pelkällä decade of aggressionilla pääsee jo aika pitkälle ja mukavaan live tunnelmaan :rock: mutta toki kannattaa kuunnella kaikkia, pääsee sitten hoilaamaan Arayan mukana

tekkeeköhän lamb of god wall of deathin black labelin aikaan :D http://youtube.com/watch?v=n4N1p7e1HnQ veikkaan että eivät saa tuohon lupaa tjsp.

btw. ja on se uusin (christ illusion) kanssa ihan pirun kova :rock:

Kysymys kuuluu ennemminkin että tuleeko koko lamb of god suomeen? Olen kuullut huhun ettei eikä heidän virallisilla sivuillakaan mainita suomen keikkoja UA tourilla! Jollei tuu ni VOI VITTU SOIKOON! :curs: *10000 Kertokkee ny joku että ovat tulossa! Mite hienoo ois olla wall of deathissa! Wikipedian mukaan se on muute lamb of godin itsekehittämä juttu!

Nyt on kuulemma jo radiossa sanottu että lamb of god on perunu, nooooo! Eikö kukaan muu oo muka kuullu tästä? Toivon vieläkin olevani väärässä, mutta pahoin pelkään,,,! Mikähä mahtaa tilalle tulla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom