Slayer, In Flames, Cob -metallikiertue Marraskuussa Suomeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ainakin kaappeja oli tarpeeksi pojat ottaneet mukaan. :D Taisi olla risteissä 18 kaappia...

Tuohon soundipolitiikkaankin vaikuttaa ihan pirusti se missä sattuu kuuntelemaan. Vaihtelee pirun paljon lyhyelläkin matkalla. Ja tietysti se millaset tulpat on.

Juu, kaappeja oli ainakin Slayerin aikaan paljon! Tulpat on hyvät (alpinen silikonit), mutta tosiaan kuuntelin siellä aikasta laidalla, että voipi johtua siitäkin. Nuo hallit kun on aina välillä akustiikan kannalta aika kinkkisiä. Lamb Of Godin taisinkin kuunnella keskemmältä, jossa nyt voisikin olettaa olevan parempi akustiikka.

Muakin jäi vähän hämäämään, että Slayer ei pahemmin aktivoinu yleisöä, vaikka taisipa tuo pitti pyöriä siellä ilman käskyjäkin.

Mun käsittääkseni Lamb Of Godilta on kielletty joskus aikoinaan se Wall Of Death tjsp.,mutta tais ne senkin sit tehdä tuon videon mukaan :)

Oma näkemykseni kaiken kaikkiaan hyvästä keikasta

Lamb of God oli ehdottomasti illan positiivisin yllättäjä. Todella hyvän keikan vetivät. Randy Blythen ääni kuulosti todella hyvältä.

CoB oli minulle pienoinen pettymys. En tiedä mistä johtui, mutta joku siinä mätti.

In Flames oli odotetusti paras. Biisilista oli hyvä plussaa vielä siitä, että soittivat Egonomicin.

Slayerista ei ole oikein mitään sanottavaa muuta kun että soundit oli liian kovalla. Ekaa bändiä en ehtinyt edes kuulemaan soittivat varmaan 15 minuuttia.

Mun käsittääkseni Lamb Of Godilta on kielletty joskus aikoinaan se Wall Of Death tjsp.,mutta tais ne senkin sit tehdä tuon videon mukaan :)

Tuo oli muuten Tampereella vaisuin ikinä.:D Näytti lähinnä koomiselta. "Wall Of Death" oli ehkä hieman yliampuva nimitys tuolle. Mielummin vaikka "Wall of light discomfort"...

Se oli kyllä melkoisen siisti se omituinen matala bassoefekti, mikä Lamb Of Godilla oli. Tiedä sitten mistä se tuli, koska ei se ollut basareista peräisin. Semmonen jumalattoman matala tumaus, joka sai vaatteetkin heilumaan.

No oli kyllä todella vaisu, en edes huomannut mitään wall of deathia vaikka kentällä olin...

In Flames oli vitti paras!!anders on vitti jumala!!!vaikka monta suosikkibiisiä jäi uupumaan (esim.bullet ride,system,clayman,episode 666) mutta kova setti silti.se ritari ässä-intro oli ihan kurko :D
miustakin CoB oli jotenkin vaisu,IMO volumea ois voinu vääntää vähän ylöspäin.

helvetin hyvin tuo oli järjestetty,vartti bändien välillä niin ei joutunu liikaa ylimäärästä seisoskelemaan.

Olisiko kenelläkään kuvia Helsingin keikalta? Tai linkkiä jonnekin missä olisi kuvamatskua. No käy se Tamperekin hätätapauksessa :)

Keikasta sen verran, että Lamb of God oli kyllä aivan loistava. Ja ne mainitut "basso boostit" tuntuivat aivan mielettömän hienoilta.
Slayer veti loistavan paketin. Sopivasti uudelta levyltä ja sitten lopuksi kunnon hittikliimaksi täydentämään näyttävää keikkaa.:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom