Slayer, In Flames, Cob -metallikiertue Marraskuussa Suomeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tätä on viikonloppua on odotettu sieltä päivästä lähtien, kun lipunmyynti alkoi. Sunnuntaina räjähtää! Odotan tuota Slayerin näkemistä livenä, kuin aurinkoa laskevaa. Vituttaa vieläkin, kun missasin sen edellisen kerran.

Jotain huhua kuulin, että In Flames olisi perumassa jostakin syystä, mutta bändin omilla sivuilla oli, että heidän kitaristinsa pitää breikkiä. Ovat kuitenkin ottaneet lainakitaristin ja vetäävät tulevat turneet läpi.

Joo sama homma. Vloppua on odotettu jo monta kuukautta. In Flames rokkais niiiin hyvin kultsalla, jotta en malta venaa sunnuntaita. Bodomia en koskaan ole nähnyt livenä, joten sekin iso plussaa. Slayer oli viime hesan keikallaan vähän pettymyt, joten nyt odotetaan kunnon meininkiä :)

Täälläkin on tuota odoteltu jo iät ja ajat, ja nyt se on jo lähellä! Meikäläiselle ehdottomasti vuoden paras päivä, vähän niinkun olisi pikkulapsena saanut 5 vuoden joulut ja synttärit samana päivänä! Sunnuntaina se on menoa:rock: ! Millonkoha mahtaa ensimmäiset mennä jonottaan:rolleyes:

Mitenköhän jengi meinaa tonne varustautua? On meinaa pitkä aika seisoskella jostain klo 18-->aamuyöhön tuolla. Mitä evääksi esimerkiksi?

Mitenköhän jengi meinaa tonne varustautua? On meinaa pitkä aika seisoskella jostain klo 18-->aamuyöhön tuolla. Mitä evääksi esimerkiksi?
Minä meinasin survoa taskut täyteen protskupatukoita ja syödä kunnolla oikeaa ruokaa lähtiessä. Mitään juomia tuonne ei varmaan voi viedä ja toisaalta jos siellä on jotain sapuskaa myynnissä, niin luultavasti annokset ovat melko tyyriitä ja sen kokoisia(niinkuin jossain festareilla), että niistä tulisi vain vihaiseksi.

Ei minulla mitään oikeaa tietoa noista ole, mutta näin mutu-pohjalta veikkaisin noin.

Ensiksi suosittelin nauttimaan keskiolutta ja sen jälkeen vähän lisää keskiolutta, eikä siellä aamuyöhön mene, jos ei sitten jatkoille erehdy.

Sen ny tietää että safka tuolla on ylihintaista, mautonta ja annokset olemattomat, mutta sen ny vielä sietää. Mutta kun olut on myös ylihintaista ja tarjoillaan todennäköisesti minimuovimukeissa niin ristus! :whip: ;)

Näin ollen vois ottaa kyl jonkun taskumatin messiin, jos ny ees aikoo ryypiskellä...

Vai että oikein eväät pitää olla mukana :lol2: . Välillä kyllä huvittaa lukea näitä juttuja. Etköhän sä nyt hengissä pysy sen 6h tjsp, jos syöt kunnon mätön joskus viiden jälkeen. Siinä metalli humussa kerkiä nälkää miettimään. Ja pienessä maistissa nälkää huomaa muutenkaan :D

Vai että oikein eväät pitää olla mukana :lol2: . Välillä kyllä huvittaa lukea näitä juttuja. Etköhän sä nyt hengissä pysy sen 6h tjsp, jos syöt kunnon mätön joskus viiden jälkeen. Siinä metalli humussa kerkiä nälkää miettimään. Ja pienessä maistissa nälkää huomaa muutenkaan :D
Hengissä pysyy varmasti, mutta kun on tottunut syömään noin 3 tunnin välein niin toi 6h+matkat tuntuu perhanan pitkältä ja nälkä tulee aivan saletisti. Missään kännissä tuolla ei ole tarkoitus heilua, sen verran ainutlaatuinen keikka, että haluan nauttia siitä kunnolla. Pari kaljaa ei vielä nälkää vie. Mutta voit toki tulla naureskelemaan mun eväille siellä, ei siinä mitään.

Hengissä pysyy varmasti, mutta kun on tottunut syömään noin 3 tunnin välein niin toi 6h+matkat tuntuu perhanan pitkältä ja nälkä tulee aivan saletisti. Missään kännissä tuolla ei ole tarkoitus heilua, sen verran ainutlaatuinen keikka, että haluan nauttia siitä kunnolla. Pari kaljaa ei vielä nälkää vie. Mutta voit toki tulla naureskelemaan mun eväille siellä, ei siinä mitään.

Noo kukaan mistään kännistä ole puhunutkaan. Muutaman kun ottaa, niin keikka fiilis on mahtava :) . Jaa niin, muistinkin vasta nyt, että taidat asua Tampereen suunnilla, joten ymmärränkin tuon sun eväs jutun. Kyllä sillo paluumatkalla viim. pitää jo ruokaa saada koneeseen.

Ootko kentällä katsomassa, voin vaikka tullakin naureskelemaan siihen viereen, kun syöt ;)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mä otan muutaman olusen ja se on siinä. Enemmän mua huolettaa miten finaalissa on jalat Slayerin keikan aikaan, kun on jo jokusen tunnin siellä seisoskellut. Se huono puoli noissa kenttäpaikoissa on, vaikka muuten parhaat ovatkin. Pitänee varmaan laittaa persettä tatamiin keikkojen välillä...

Mä kyllä vähän säälin niitä ketä joutuu kattomaan sen keikan hallin takaata. Noissa halleissa kun ei mikään paras akustiikka ole.

Ootko kentällä katsomassa, voin vaikka tullakin naureskelemaan siihen viereen, kun syöt ;)
Tottakai kentällä, mutta siis Tampereella, en Helsingissä. Ja perhana tosiaan tommonen seisomis-/riehumismaraatoni voipi ottaa hieman koipiin ja selkään...
Sitä suuremmalla syyllä evästä mukaan. Vois vaikka leikkiä porvaria ja ostaa prodepatukoita messiin.

Mä otan muutaman olusen ja se on siinä. Enemmän mua huolettaa miten finaalissa on jalat Slayerin keikan aikaan, kun on jo jokusen tunnin siellä seisoskellut. Se huono puoli noissa kenttäpaikoissa on, vaikka muuten parhaat ovatkin. Pitänee varmaan laittaa persettä tatamiin keikkojen välillä...

Mä kyllä vähän säälin niitä ketä joutuu kattomaan sen keikan hallin takaata. Noissa halleissa kun ei mikään paras akustiikka ole.

Just samaa mietittiin kaverin kanssa, että miten jalat jaksaa. Yleensä puutuu jo parin tunnin jälkeen, toi kuitenkin kestää jo sen 6h, joten täytyy kyllä aina pistää perse maahan, kun bändi lopettaa.

Pitäis olla sellanen retkireppu, missä on jakkara integroituna. Vähän olis hiano! Sitten kaikkia vituttas, kun istuisin siinä, vetäisin kuumaa kaakaota ja mussuttaisin suklaata :D

Niin, mutta kun aikoo olla tuolla selvinpäin. En minä ainakaan kestä kuutta tuntia syömättä, kuin nukkuessani, niin ettei se alkaisi vituttaa ihan kunnolla. Ainakaan itselläni ei ollut tarkoituksena lähteä tuonne kärsimään ja vittuuntumaan, joten todellakin otan jotain evästä mukaan. Ja jos siltä tuntuu, niin ihan vapaasti voi minunkin eväiden syönnilleni tulla nauramaan.

Strömblad poissa.

Tässä tällanen bongaus:

2006-11-07 - Jesper´s break, borrowed guitar player...
As you all know by now, Jesper is taking a break for a while due to personal reasons, (but don´t worry he´ll be back a.s.a.p.). Since we don´t want to let down our fans that already bought tickets for the upcoming shows, we borrowed a great guitar player from the band
Engel- Niklas Engelin, to substitute for Jesper until he´s back. Niklas was with us back in 1997/98 on some tours and is a long time friend of the band. Chears !

Mitenköhän tiluttelut nyt sujuu...

Siinä on varmaan Thine Eyes Bleed ja Lamb Of God melko alussa, voisi suosiolla tulla hieman myöhemmin kuuntelee. Loppujen lopuksi fleimssi ja Slayer ovat ne bändit, joita on todella tullut katsomaan. Jos menisin kentälle, niin sitten varmaan menisin sinne hyvissä ajoin.

Jep jep, huomenna tosiaan kunnon heviä luvassa!!!:rock:
Itse odotan juuri noita cobia,flamesia ja slayeria!
Thine eyes bleed ja lamb of god on nyt sellasta perus mättö meininkiä. Varmaan ekat bändit ja saa hyvän lämmön just ennen kunnon bändejä (cob,flames,slayer)!

Mihin aikaan aiotte mennä jonottelemaan (kenttäpaikalliset)?

Turha sinne on mennä ajoissa jonottelemaan ellei eturiviin halua. Jäähalli ei ole kuitenkaan olympiastadikka eli kaikki halukkaat ehtivät ajoissa näkemään joka bändin.

Itse ajattelin pyrähtää hallille seitsemän jälkeen. Kentällä nähdään ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom