Slayer, In Flames, Cob -metallikiertue Marraskuussa Suomeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä kans permannolle liput :rock:

Mahtava tapahtuma tulossa!! Harmi vaan, kun on sunnuntaina...

Ja tosiaan, eihän tuo nyt edes jumiutunut. Lippupalvelu meinaan.

Liput hommattu Tampereelle. Harmi vaan kun olin vähän myöhässä ja kaikki hyvät paikat oli jo menneet.

Liput tampereelle ja permannolle:rock:

puoli tuntia varattu-äänen kuuntelemista,kymmenen minuuttia musiikin ja "olette edelleen jonossa,palvelemme teitä hetken kuluttua" kuuntelua se vaati,mutta tampesteriin permannolle on liput :rock:

Vinkkinä kaikille. Kannattaa vielä väijyä lippuja, koska niitä näyttää olevan silloin tällöin tarjolla. En tiedä johtuuko se peruutuksista vai mistä, mutta juuri hetki sitten oli taas permantolippuja tarjolla Helsingin keikalle

Permannolle Tampesteriin piletit.

Minne tuonne Tampereelle kannattaa ostaa nuo liput Lippupalvelusta? Tuonne siniselle osalle, eli ilmeisesti kentälle vai?

No kentälle kaverit ainakin tahtoivat välttämättä. Olisihan se vähän outoa istuskella siellä katsomon peräosassa.

No kentälle kaverit ainakin tahtoivat välttämättä. Olisihan se vähän outoa istuskella siellä katsomon peräosassa.
Onko siinä mitään väliä, minkä noista muista valinnoista(=paras vapaa paikka tai kenttä) ottaa, kunhan valitsee sen sinisen alueen?

Onko siinä mitään väliä, minkä noista muista valinnoista(=paras vapaa paikka tai kenttä) ottaa, kunhan valitsee sen sinisen alueen?

On hieman outo kyllä tuo? Kaveri kävi liput hommaamassa suoraan myyntipisteestä. Kyllä kai tuo on loppupelissä aivan sama kumman valitsee, mutta itse laittaisin varmuuden vuoksi kentän.

Kenttäpaikat olivat loppu, olisi tarjonnut jotain katsomopaikkaa tilalle. Jää ilmeisesti sitten välistä tämä keikka.

Äh, tylsää jos noita kenttälippuja vielä tulee, menin urpouksissani ostamaan pari istumalippua stadiin eilen klo 19 jälkeen, jolloin ei ainakaan ollut kentälle mitään jäljellä. Mut eipä toisaalta oo niiiiiiin paljon mulle väliä, kuhan meen sivistämään itteäni et millanen on sleier

Mä kävin eilen vähän ennen kuutta hakemassa viimeisen kenttälipun stadin keikalle :rock: . Kuulemma noita kannattaa väijyä aamuisin tällä viikolla, kun tulee peruutuksia.

Back
Ylös Bottom