Skoda Octavia 2009-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toi katon teippaaminen on kyllä niin köyhän miehen lasikatto että...voi oksennus. :) Mites kun meillä oli mustassa Qashqaissa lasikatto eikä sitä erottanut, oisko se pitänyt teipata valkoiseksi? Jos sen konepellin laittaisi kuitenkin hiilikuitulookiksi, niin luulis että on lasikatto ja carboonia nokalla.

Kyllä se mattanakin naarmuuntuu. Siinä on samat ongelmat kuin tuolla jossain auton teippaustopicissa todettua mattamustasta. Kiiltäväkin naarmuuntuu, mutta ei ole samalla lailla puleerattavissa kuin maali.

En ymmärrä ollenkaan tota katon mustaksi laittamista. Mitä siinä haetaan? Että auto näyttäisi lasikattoiselta niinkuin joku hyvin varusteltu E-mersu? Ja haettiin tai ei, ei se kummoiselta näytä kuitenkaan. Yhtä paska trendi kuin mattavärit.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En ymmärrä ollenkaan tota katon mustaksi laittamista. Mitä siinä haetaan? Että auto näyttäisi lasikattoiselta niinkuin joku hyvin varusteltu E-mersu? Ja haettiin tai ei, ei se kummoiselta näytä kuitenkaan. Yhtä paska trendi kuin mattavärit.

Nojoo totta tuo, että jos lasikattoon olisi varaa niin tottakai semmoisen voisi pistää. Ja ei tuskin kukaan tuolla katon teippauksella hakee sitä lookkia, että näyttäisi lasikattoiselta.. Ulkonäkö kysymys. Joissain autoissa se vaan toimii.

Jossain toimii niin. Mun mielestä toimii niin Skodillacissa kuin Bemarissakin. Kunhan auto on valkoinen. Ei muun värinen.
IMG_0273.jpg

98148d1366306549-skoda-octavia-2009-skoda-octavia-white-2013-elegance.jpg

Jos joku on eri mieltä, siltä pitäisi poistaa perse.

Skodillaciin pitäs löytää jotkut vanteet. Ongelmana on ettei ne saa olla "liian hienot", koska ovat vain 16" eikä madallussarjaa ole, EIKÄ VARMASTI TULE.
Eikä varmasti tule myöskään isompia vanteita. Koska tällöin rengassetinkin hinta nousee 50% 400e -> 600e.

Yritän ajatella järkevästi. Skodakuski tekee niin.

EDIT: Sportalusta ja isot vanteet tilattu. Nyt tuunataan! Seuraavaks lastua ja alle 6 sek gt-luokan coupe etuvetona kohta pihassa.
Saiskohan ton katon teipattua mustaks?
Tuunatusta Skodasta tulee jotenkin mieleen eräs henkilö

2011_03_01_4d6cc9b6310de.webp

Skodaa pitää aina tuunata. Se on muuten ku ajas Corollalla ilman Wunderbaumia.

Skodan, Toitsun tai vaikka Kian tuunaamisesta tulee mieleen se vitsi paralympialaisissa voittamisesta. Even if you win you're still retarded.

:fuckyeah:

Kyllä pitää olla retarded jos ei näe että ylläoleva Skodillac on oikeasti hieno auto. Vituttaahan se varmasti kun on (tasan) 100.000e halvempi kuin mun edellinen BMW. Toivon että toimii paremmin. Eikä arvokaan toivottavasti laske 105.000e 4v aikana.

Vähän kuin kävis Lidlissä kaupassa. Ei heru respektiä, toisin kuin Stockmannilla. Onnex Skodakuski ei välitä.

No, joojoo, on se ihan ok. Mutta en mä itse sanoisi että se on oikeasti hieno auto.

Nää on näitä. Mä en ole henkisesti valmis hankkimaan Skodaa. Mutta sen verran olen järkihankintojen perään etten sentään myöskään sitä 530d:tä riskiksi ottaisi. Mutta ihan samalla lailla moni ei huolisi mun autoa, koska se on japanilainen, eikä silläkään rispektiä tule.

Enihuu, kyllä se sport alusta ja valssit kuitenkin tekee siitä hemmetin paljon ryhdikkäämmän näköisen. Lasien tummennukset siihen ja kattokaiteet helvettiin, siinä se. On se teennäinen musta katto kyllä aika hyhhyh.

Ja on se kyllä aika siistiä kuitenkin saada bilikka jossa kukaan ei vielä oo piereskellyt. Paitsi asentaja ja kauppias. Ja ahtaaja joka otti kaverin kanssa skabaa satamassa.

On aika silmänmyötänen kyllä tuo musta katto, ei mahda mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ mitä haet tuolla takaa? :D

Käy bemariketjussa niin eiköhän se selvinne.

Eikä tässä ole kukaan kyllä farkkua ostamassa, mitä tuonne ylläoleviin arvontoihin tulee.

Kävin viikonloppuna koeajamassa uuden Octavian 1.4 TSI. Tuli aivan jäätävä polte. Piti pyytää illasta-aamuun koeajo viikon päähän ja voi olla että lähtee tilaukseen. Ei uskoisi miten pirteä tuo 1.4 TSI on tuossa autossa. Värivaihtohtoina musta/valkea.

Kävin viikonloppuna koeajamassa uuden Octavian 1.4 TSI. Tuli aivan jäätävä polte. Piti pyytää illasta-aamuun koeajo viikon päähän ja voi olla että lähtee tilaukseen. Ei uskoisi miten pirteä tuo 1.4 TSI on tuossa autossa. Värivaihtohtoina musta/valkea.

Itse en ole edes koittanut. Koitin dieseliä vanhalla 6v DSG:llä. Ois kiva koitella tuota minkä tilasin, eli 1.4tsi DSG (7v). Niitä tosin aletaan valmistamaan tehtaalla vasta 1kk päästä.

Vaihtoautolla. Joku 7-10% lienee verottomasta hinnasta noi alennusprosentit mitä olen seuraillut asioita.

Jees. Joskus 2-3 vuotta sitten pyysin tarjouksen 1.8 TSI:stä samasta liikkeestä. Ale % olisi ollut tuolloin 11%, mutta nyt taitaa kysyntää olla sen verran että jää alet pienemmäksi. Optiman suoran kaupan tarjous oli viikko sitten surkeat 5% jolla autolle jää vielä sen verran hintaa että Octavia tuntuu kaikinpuolin järkevämmältä vaihtoehdolta. Hyvitys Sportagesta (v. 2011/45tkm maksoin uutena 25500) olisi ollut Delta-Autolla kuitenkin 22500, joka on mielestäni melko hyvin.

Jees. Joskus 2-3 vuotta sitten pyysin tarjouksen 1.8 TSI:stä samasta liikkeestä. Ale % olisi ollut tuolloin 11%, mutta nyt taitaa kysyntää olla sen verran että jää alet pienemmäksi. Optiman suoran kaupan tarjous oli viikko sitten surkeat 5% jolla autolle jää vielä sen verran hintaa että Octavia tuntuu kaikinpuolin järkevämmältä vaihtoehdolta. Hyvitys Sportagesta (v. 2011/45tkm maksoin uutena 25500) olisi ollut Delta-Autolla kuitenkin 22500, joka on mielestäni melko hyvin.

Joo, mutkin "pakotettiin" ottamaan Skoda. Muutamia kauppoja kiertelin ja kyselin ja hajonta hyvityshinnassa oli jopa 6000 euroa. Subaruun ois saanu vaihdossa vielä 2000e enemmän, mutta toki lähtöhintakin olisi ollut sit "reippaasti" kovempi. Johonkin oli raja kuitenkin vedettävä.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom