Skandinavian Hunks

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvältä näyttäminen on täysin illuusiolaji, eikä katso mittanauhaa tai vaakaa ollenkaan, vaan peiliä tai kameran tuottamaa kuvaa. :)

Eihän nuo mitat pakkiksella tietenkään säväytä, mutta peruspulliais naisen korvaan voi ollakkin eri asia ;) Monen naisen mielestähän mies voi olla liiankin lihaksikas ja ällö! :D
Pääasia, että pojat näyttää timmiltä ja normaalia lihaksikkaammalta, osaavat liikkua samaan tahtiin lavalla ja vaihtaavat asuja, mitkä löytyy jokanaisen fantasioista (palomies, poliisi, army, jefu etc.)

Se on viihdettä ja silmäkarkkia, tarkoitettu norminaisen silmälle :)

Niin no ei scandinavian hunksit treenakkaa kehonrakennus mielessä...Luulen että hunkseilla on tavoitteet ulkonäön ja lihasten suhteen vähän erilaiset kuin esim. kehonrakentajilla.

Miten noitten vyötärö on oikein mitattu ? Miten niillä näyttää olevan rasvat noin alhaalla, mutta vyötäröt silti 80-90cm ? Itellä isompi rasvaprosentti kun kellään noista, ja vyötärö on 75.1cm...onko niillä sitte niin isot alaselkälihat ? Onko mulla kapee vyötärö ? Onko niillä levee vyötärö(luusto yms.) ? Onko IL mitannu päin helvettiä ? Vai onko noilla pituuttaa jotain 2metriä ?

Miten noitten vyötärö on oikein mitattu ? Miten niillä näyttää olevan rasvat noin alhaalla, mutta vyötäröt silti 80-90cm ? Itellä isompi rasvaprosentti kun kellään noista, ja vyötärö on 75.1cm...onko niillä sitte niin isot alaselkälihat ? Onko mulla kapee vyötärö ? Onko niillä levee vyötärö(luusto yms.) ? Onko IL mitannu päin helvettiä ? Vai onko noilla pituuttaa jotain 2metriä ?

Hunksilla pitää olla pituutta vähintään 180cm... Oliks pisin jotain 196?! Mä oon noin 190cm, ni en mä saa millään noin kapeeta vyötäröä ku sulla on.

Kuinkahan lyhyt sä sitten oot? Mä oon 186 ja vyötärön ympärys on noin 90cm vaikka vatsapalat näkyy.

Arvaten painat 72-78kg? :rolleyes:

Elopaino on megamassiiviset 70.8kg! Tosin salin vaaka näyttää 2kg enemmän elopainoksi, en tiedä sitten kumpaa vaakaa uskoa. Mutta vastaus on siis, että noilla on vaan niin isot alaselkälihat ja vatsapalat ? Eli jos itse painasin jotain 85kg näillä rasvoilla, mullakin olis 80-90cm vyötärö ? Vaikee uskoa, koska kun mulla oli joskus aikoinaan 90cm vyötärö(olin LÄSKI), se oli aika vitun kessi raahata. Ei noitten vyötäröt nyt yhtä isoilta suhteessa näytä. Etenkin kun vertailee tissienympäruys mittaan.

Elopaino on megamassiiviset 70.8kg! Tosin salin vaaka näyttää 2kg enemmän elopainoksi, en tiedä sitten kumpaa vaakaa uskoa. Mutta vastaus on siis, että noilla on vaan niin isot alaselkälihat ja vatsapalat ? Eli jos itse painasin jotain 85kg näillä rasvoilla, mullakin olis 80-90cm vyötärö ? Vaikee uskoa, koska kun mulla oli joskus aikoinaan 90cm vyötärö(olin LÄSKI), se oli aika vitun kessi raahata. Ei noitten vyötäröt nyt yhtä isoilta suhteessa näytä. Etenkin kun vertailee tissienympäruys mittaan.

Nääthän sä bodi-lavoillakin samassa painoluokassa ja rasvoissa olevien miesten keskellä hyvinkin erilaisia rakenteita ja vyötäröitä. Vyötärö nyt on varmaan viimenen paikka missä sun kannattaa miettiä ympärysmittoja. Senkun katot peiliin miltä se näyttää. Oo ilonen kapeesta vyötäröstä. Saat V-mallin helpommin treenillä esiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom