Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten noitten vyötärö on oikein mitattu ? Miten niillä näyttää olevan rasvat noin alhaalla, mutta vyötäröt silti 80-90cm ? Itellä isompi rasvaprosentti kun kellään noista, ja vyötärö on 75.1cm...onko niillä sitte niin isot alaselkälihat ? Onko mulla kapee vyötärö ? Onko niillä levee vyötärö(luusto yms.) ? Onko IL mitannu päin helvettiä ? Vai onko noilla pituuttaa jotain 2metriä ?
Kuinkahan lyhyt sä sitten oot? Mä oon 186 ja vyötärön ympärys on noin 90cm vaikka vatsapalat näkyy.Miten noitten vyötärö on oikein mitattu ? Miten niillä näyttää olevan rasvat noin alhaalla, mutta vyötäröt silti 80-90cm ? Itellä isompi rasvaprosentti kun kellään noista, ja vyötärö on 75.1cm...onko niillä sitte niin isot alaselkälihat ? Onko mulla kapee vyötärö ? Onko niillä levee vyötärö(luusto yms.) ? Onko IL mitannu päin helvettiä ? Vai onko noilla pituuttaa jotain 2metriä ?
Niin ja vastaavastin tuon Jucci hauis on vaivaiset 42, vaikka kaverilla on rinta140cm:jahas:Ton Saulin hauis 44cm?!?!?! :D jepjep
Kuinkahan lyhyt sä sitten oot? Mä oon 186 ja vyötärön ympärys on noin 90cm vaikka vatsapalat näkyy.
178cm(sentin tai pari pidempi jos seison ryhdikkäästi). Vyötärö kuuluu mitata tosta navan kohtaa ? Siitä ainakin itse mittasin.
Arvaten painat 72-78kg?
Elopaino on megamassiiviset 70.8kg! Tosin salin vaaka näyttää 2kg enemmän elopainoksi, en tiedä sitten kumpaa vaakaa uskoa. Mutta vastaus on siis, että noilla on vaan niin isot alaselkälihat ja vatsapalat ? Eli jos itse painasin jotain 85kg näillä rasvoilla, mullakin olis 80-90cm vyötärö ? Vaikee uskoa, koska kun mulla oli joskus aikoinaan 90cm vyötärö(olin LÄSKI), se oli aika vitun kessi raahata. Ei noitten vyötäröt nyt yhtä isoilta suhteessa näytä. Etenkin kun vertailee tissienympäruys mittaan.