Skandinavian Hunks

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
T.K. sanoi:
:kuola: :kuola: :kuola: ...Ja kaikki todistetusti heteroita. :kuola:

allnighte.gif

Penneck sanoi:
Aina nää pakkiksen naiset heittää näitä "panisin"- juttuja...:D

Joo siis hyi hitto miten iljettävää tommonen on kun ei voida ikinä keskustella mistään asiasta normaalisti niin kuin aikuiset ihmiset :curs:

:)

Kyöpeli sanoi:
Joo siis hyi hitto miten iljettävää tommonen on kun ei voida ikinä keskustella mistään asiasta normaalisti niin kuin aikuiset ihmiset :curs:

:)
joo, samaa mieltä.... menny ihan maku näist yk alueen jutuista ku emännät abaut jokaises topicis jauhaa tota samaa panisin en panis juttua. :hyper:

Mie oon vissiin niin maalta, etten ymmärrä oikeesti noitten Hunksien päälle yhtään mitään. Enemmän tykkään kattoa oman ukkokullan helikopteri esitystä ja sitä, että toinen pullistelee peilin ja minun edessä aina melkein 10 minuutin välein... siinä sitä jotain vasta onkin!

Dynymentti sanoi:
Enemmän tykkään kattoa oman ukkokullan helikopteri esitystä ja sitä, että toinen pullistelee peilin ja minun edessä aina melkein 10 minuutin välein... siinä sitä jotain vasta onkin!

Eikä? Voihan helvetti tää oli hyvä :lol2: :lol2:

:lol2:

Ei, tää nauru ei lakkaa millään :lol2:

:lol2:

reppeilen noit marikon kikkailuja! :lol2: :lol2: :lol2:

vois oikeesti kokeilla sitä nukkumista. se on kuulemma mukavaa hommaa? :rolleyes:

Janne R on kans isoo nurmoooolaanen niin kuin myös minä (NOT)
täytyy kyllä kertoa että jannen pikkusisko on mun tuttu :rock:

Musta on ihan naurettavaa, että naiset täällä käyttää "panisin" kommentteja miehistä. Ei miehet ole mitään objekteja, joita voidaan arvostella tuollaisilla lapsellisilla termeillä. Jos musta joku nainen on hyvännäköinen, niin en minä ilmaise asiaa sanomalla: "Polkisin kuin enon vanhaa tulpatonta Soliferia tai pumppaisin kuin uimapatjaa". Nyt tytöt järki käteen, ei miehiä saa arvottaa pelkästään ulkomuodon perusteella. Meilläkin on tunteet, vaikkei se siltä aina tunnukaan. Termin "panisin" voisi tästä lähtien korvata esim. sanomalla: "Hän on ulkoisesti kaunis ja varmasti myös fiksu ja lapsirakas. Näin ollen voisinkin harkita hänen kanssaan yhteenliittymistä lantioseudulla". Tämä pitää sisällään "panisin" kommentin sanoman, ja kuitenkin ilmaisee sen huomattavasti kauniimmalla tavalla. Tämä kommentti kay molemmista sukupuolista.

Naiset on ymmärtänyt tän jutun ihan väärin. Totuus on se, että nää poikien panisin/en panisi kommentit on vaan sarkastista hevosenleikkiä, jolla pyritään kertomaan se totuuksien totuus: Jokainen nainen on jokaiselle miehelle subjekti. Ette te naiset ole meille objekteja, kuin esineitä, joihin arvottava katseemme suuntautuu. Te olette meille tekijöitä ja tuottajia. Emansipoituneita subjekteja autonomisine ajatuksineen. Oho, nyt tuli pari zivistyssanaa liikaa. Setä selittää:

Kun nainen luulee miehen katselevan tissejään, niin tämä ei ole totta. Mies ei vain kestä naisen lumoavien silmien takaa heijastuvaa ajatusmyrskyä. Ei kestä sitä sähikäisen lailla kipunoivaa feminiiniä substanssia. Ja etenkin; ei kestä NAISEN objektivoivaa katsetta. Koska kaikkihan sen tietää; todellinen esineellistäjä on nainen. Kun luulette miehen katsovan hinkkejänne, niin ei hän niitä näe. Hän ei vain kestä katsettanne, objektina oloa. Mies painaa katseensa ja käy armotonta, skitsofreenistä dialogia itsensä kanssa: "Ei jeesus, toi näyttää siltä, että sillä on mielenkiintoinen sielu. Se näyttää urheilulliselta ja älykkäältä. Se näyttää lapsirakkaalta. Se näyttää turvalliselta, mutta sen katse viestii kontrolloitua "vaaraa". Ja etenkin se näyttää siltä, että sillä on tosi hyviä mielipiteitä. Mielipiteet on ihan valtavan atraktiivisia..."

Ja mitä tekee nainen? Katsoo miestä kuin tuomari lonkkavikaista koiraa. Erittelee sen palasiksi kuin teurastaja naudanruhon. Käyttää häikäilemättä sitä valtaa, mikä hänelle on tässä matriarkaalisessa vittuperseyhteiskunnassa annettu. Tekee miehestä objektin. Antaa katseensa porautua ja ajattelee: "Hyi saatana mikä tavis. Paljon kandee käyttää hihatonta, jos on tollaiset ruikulakädet. Ei pyöristy miehuudesta etumus. Missä on sen rintalihaxet? Lauta saatana! Yäk - EN PANISI!"

He ohittavat toisensa, mies katse painuksissa. Mies katsoo vielä kaihoten perään, nähdäkseen pers...persoonallisen auran, mitä nainen niin ylväästi kantoi, ja ajattelee: "Vittu, että on hyvännäkösiä, nuorekkaita mielipiteitä, kesähelsinki pullollaan."

(Yritin ängee tähän kaikki zivistyssanat, mitä mä osaan!)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom