Skandinavian Hunks

Tomi sanoi:
No kamoon. Toi on vain showta. Se nyt on ihan selvää, että "homo"-huudot raikaavat, kun ryhmä hyvännäköisiä miehiä tanssii lavalla repaleiset haalarit päällä duunareiksi meikattuina. :jahas:

JohnnyB sanoi:
Toivottaan että todella ovat, sillä muutenhan he vievät kaikki naiset :hyper:

Niin, taisitte ymmärtää nyt väärin.
Kattelin tuossa niiden tanssijoiden kuvia, niin itelle tuli kyllä mieleen enemmän sellainen village people-tyyppinen homobaareissa pyörivä sakki.

Jos niillä olis vaikkapa 10 *sinkku*naisen ryhmästä koostuva PR-tiimi niin voisi olla että nuo kuvat muuttuisi hieman heterompaan suuntaan tai mistä sitä tietää... Kai ne ulkomaillakin tuollaisia ovat, niin eihän täällä Suomessakaan raukat voi mitään uutta keksiä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
superpohje sanoi:
Toi on kyllä kumma... jos nähdään amatöörikokoinen bodari salilla, niin siihen kommentoidaan että "hyi ku toi on liian iso"... mutta kun tämä sama kaveri heittää lentopalloa rannalla, niin on jo toinen ääni kellossa. Tämä siis ei tietenkään koske kaikkia naisia, mutta silti niin monia...

Juu salil vitsaillaan siitä että kun ravintolassa joku typy tulee "vittuileen"
et kai sä oo niitä bodareita jotka makaa solkus ja peilailee itseä...
välist sanotaan: Juu niitähän mie ja pussataan omaa habaa ; )

Sit jos joku kiinostaa, sille sanotaan joko et harrastaa vaikka laskettelua ja
rusketus alpeilta :)

Eräs työkaveri ei pidä bodareista, sanoo että pitää olla luonnollisesti työllä
hankitut lihakset... sanoin sille et jos ihannoit noita mainoksissa olevia
heinäpellolla olevia miehiä... kyllä niitten kroppa on treenattu salilla.

hydor_ sanoi:
juu huomasin kans itte että taitaa olla pohjanmaalta. :hyper:

Kappas täällähän on muitakin Pohjanmaalaisia :kippis1:

twinlab sanoi:
Ai säkin asut Pohojanmaalla? :lol2:
Hyvin päätelty. :hyper: :worship:

Hmm... Pojat ovat suomalaisia, mutta kutsuvat itseään nimellä Scandinavian Hunks? On tainnut jäädä ala-asteen maantiedon tunnit väliin.

Kyllä Härmänhäjy toisen tunnistaa :kippis1:

horroroso sanoi:
Hmm... Pojat ovat suomalaisia, mutta kutsuvat itseään nimellä Scandinavian Hunks? On tainnut jäädä ala-asteen maantiedon tunnit väliin.

Fennoscandinavian Hunks ei välttämättä olis niin vetävä nimi :hyper:

No, olisivat mieluummin vaikka Arctic Arses, vaikkei sekään välttämättä ihan oikeaoppinen nimi olekaan.

Jos joku tekee tällä massii, niin puolet mulle. :jahas:

Ei tolla hommalla ainakaan vielä pääse isoihin rahoihin käsiksi. Taitaa kaikille olla pientä sivu-bisnestä toi lavalla heiluminen ja mitä helvetin pahaa siinä on.
Homo plää_plää_plää eroottisuus on silti kaukana noista tyypeistä, vai oisko nyt käyny niin että löysin oman itseni vasta tämän threadin perusteella....

Tietäiskö joku pakkislainen kertoa hieman enemmän....meinaan vaan :lol2:

superpohje sanoi:
Toi on kyllä kumma... jos nähdään amatöörikokoinen bodari salilla, niin siihen kommentoidaan että "hyi ku toi on liian iso"... mutta kun tämä sama kaveri heittää lentopalloa rannalla, niin on jo toinen ääni kellossa.

Katoppa ko potari on tyhymä... potari ei kiinnosta.

<-tyhymä.

Mä menisin ihan mielelläni katsomaan noita, vaikka taitaa suurin osa olla noista mun miesmauin ulkopuolella.

Juccin kanssa olen joskus asioinut sen verran, ett se tuli mun kassalle. Hyvä, etten tippunut tuolilta, kun se näytti niin hyvältä!

Hippa sanoi:
Juccin kanssa olen joskus asioinut sen verran, ett se tuli mun kassalle. Hyvä, etten tippunut tuolilta, kun se näytti niin hyvältä!
Juccilla (Jucilla? Juckilla? Kastelukannulla?) on oudon näköinen suu. Katsokaa kuvia niin tiedätte mitä tarkoitan. Lisäksi Jucci näyttää esim ketjussa mainitun Jannen rinnalla aika narulta.

Sitten, minkä hiton takia muutamilla näistä Hunkseista on joku tekoeksoottinen nimi? Jucci, Margus, Tutankhamon, etc... Minkä takia? Onhan siellä yksi Maunokin, vaikka jos rehellisiä ollaan, niin Mauno nyt ei nimenä ole nimilistalla ihan sieltä viileimmästä päästä, eikä edes mahdollinen nimi vaualle. Kuitenkin jannu käyttää nimeä Mauno, eikä mitään hölmöä väännöstä, kuten Mawnoe, Magnolia tai Karppi. Propsit siitä Maunolle. Juccille, Margugshchelle ja Naapurin Mousse-T:lle iso deivid.

No kyllähän kaverit kovassa vireessä on, siitä ei pääse mihinkään. Gyl varmaan hanit vinkuu perään, mutta tanssimisesta noi pojat ei tiedä MITÄÄN.

Tomi sanoi:
Juccilla (Jucilla? Juckilla? Kastelukannulla?) on oudon näköinen suu. Katsokaa kuvia niin tiedätte mitä tarkoitan. Lisäksi Jucci näyttää esim ketjussa mainitun Jannen rinnalla aika narulta.

Sitten, minkä hiton takia muutamilla näistä Hunkseista on joku tekoeksoottinen nimi? Jucci, Margus, Tutankhamon, etc... Minkä takia? Onhan siellä yksi Maunokin, vaikka jos rehellisiä ollaan, niin Mauno nyt ei nimenä ole nimilistalla ihan sieltä viileimmästä päästä, eikä edes mahdollinen nimi vaualle. Kuitenkin jannu käyttää nimeä Mauno, eikä mitään hölmöä väännöstä, kuten Mawnoe, Magnolia tai Karppi. Propsit siitä Maunolle. Juccille, Margugshchelle ja Naapurin Mousse-T:lle iso deivid.

No noi tekonimet on ihan pöljiä minunkin mielestäni :)

Juccin suu on ihan normaalinnäköinen, mutta jos sitä rupee tuijottamaan, löytää kaikkea outoa. Samaa voi kokeilla kotona ;)

Tomi sanoi:
Sitten, minkä hiton takia muutamilla näistä Hunkseista on joku tekoeksoottinen nimi? Jucci, Margus, Tutankhamon, etc...

Jucci on kyllä ollu Jucci jo paljon ennen Chippendales tai Hunks aikaa... 'Eksoottinen' nimi johtunee eksoottisesta alkuperästä. Noista muista väännöksistä olen kyllä samaa mieltä, Tutankhamon??? :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom