Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tape sanoi:Pyykin pesiä.
Tämä oli vain ajan kysymys...Hannibal sanoi:Eiks intellektellilla teollisuus vartialla tai Sotilas-poliisilla oo mitää saumoja..?
Tv-säteissähän näkee paljon just "hyvän-näkönen sälli etsii seuraa riihi mäen suunnalta" -tyylisiä ilmoituksia. Ilmeisesti niiden lihakset ei oo työllä kasvatettuja tai sitten ne ei penkkaa yli kahta markkaa. Miks ne muuten seuraa ettis?Hannibal sanoi:Eiks intellektellilla teollisuus vartialla tai Sotilas-poliisilla oo mitää saumoja..?
Hannibal sanoi:Eiks intellektellilla teollisuus vartialla tai Sotilas-poliisilla oo mitää saumoja..?
Tape sanoi:Mä jätin siihen tahalteen pari virhettä. Osittain prosaistisista syistä. Osittain tän mun harrastuksen, "catch the wise-ass dork", vuoksi.
herpes simplex sanoi::jahas:
Tomi sanoi:Tämä oli vain ajan kysymys...
krp sanoi:Gyl varmaan hanit vinkuu perään, mutta tanssimisesta noi pojat ei tiedä MITÄÄN.
Janppa sanoi:Kyllähän meitä häjyjä piisaa... :kippis1:
takatukkamika sanoi:Pitää kuitenkin muistaa, että kaikki naiset ei tykkää miehistä jotka ajelee karvansa, värjää ja nyppii kulmakarvat, värjää hiukset...
Tomi sanoi:Joo, siinä ryhmässä on tasan yksi jannu, kuka näyttää bodarilta. "Janne R.", joka myös treenaa Mayorsilla. Janne on ottanut joskus 230 penkistä ja tällä hetkellä omistaa sellaisen 47-senttisen hanskan. En vittuilisi.
edit: http://www.scandinavianhunks.com/show.php?m=janner
Ande sanoi:No johan nyt tokiki.
nimim Laihia-city :kippis1:
Timppa sanoi:Aika kovassa kunnosahan tuo Janne on ollut jo vuosia. Kyllä se täälä kotikonnuillaan tunnetaan hyvinkin, siis pohjanmaalta tuokin poika maailmalle lähtenyt. Ja ei muuten mikään aivan rauhallisin jätkä juovuksissa ollenkaan.
Itse en kyllä arvosta tuollaista tanssi-shysteemiä ollenkaan mut kukin tavallaan...
Kukin ottakoon itse selvää :kippis1:roskilde sanoi:onkos se kännis sit agressiivinen?
takatukkamika sanoi:Varmasti hunksit saa pimppiä enemmän kuin miehet keskimäärin, siis ns. irtosuhteissa, mutta joillakin niillä on niin vitun ylimielinen asenne, eikä ne kuitenkaan ole niin erikoisia.
Pitää kuitenkin muistaa, että kaikki naiset ei tykkää miehistä jotka ajelee karvansa, värjää ja nyppii kulmakarvat, värjää hiukset... ja sitten niitä juttuja kerrotaan jossain reginassa ja MeNaiset lehdissä, siihenkin juttuun olisi kannattanut laittaa vaikka s-posti osoite/puhelin-numero, olisi varmasti saanut viedä pari tyttöä siiderille viikonloppuna.