Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aloitan ylhäältä ja liike on kohtuullisen nopea. Jostain syystä tämä ei tunnu juurikaan ottavan alaselkään. Jaa-a. Perus mavea ei tule nykyisessä ohjelmassa tehtyä, muuten kuin jonkun kerran vuodessa maksimitestin yhteydessä.
SJMV kuuluu toki ohjelmaan. Siinä olen vastikään tehnyt sarjat 180kg*2*6 ja normimavessa otin ykkösen 225kg.
SJMV:n teen remmeillä, kun taas tuossa mavessa käytin magnesiumia. Vyötä en käytä kummassakaan.
Olisikohan eroa sarjapainoissa normimaven eduksi 10-15kg....
Sekin varmaan riippuu siitä, että treenaako sjmv:ssa oikeesti takareisiä vai treenaako pelkästään sitä liikettä.
Mavessa keskityn saamaan mahdollisimman suuren kuorman liikkeelle ja suorin jaloin vedossa koitan taas rasittaa takareisiä mahdollisimman kovaa.

Sekin varmaan riippuu siitä, että treenaako sjmv:ssa oikeesti takareisiä vai treenaako pelkästään sitä liikettä.
Mavessa keskityn saamaan mahdollisimman suuren kuorman liikkeelle ja suorin jaloin vedossa koitan taas rasittaa takareisiä mahdollisimman kovaa.
voiko ryhtivikanen tehä mastavetoa (minä) vai kannattaako pysyä ihan prässissä ja hackissä ku mulla ei tuo selkä taho pysyä suorassa?